این آخرین شب لیونل مسی در بارسلونا است!

لیونل مسی بامداد فردا برای آخرین بار به عنوان بازیکن بارسلونا در میدان حاضر می شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دیدار بامداد سه شنبه بین دو تیم آرژانتین و بولیوی در چارچوب رقابت های کوپا آمه ریکا، آخرین حضور لیونل مسی به عنوان بازیکن بارسلونا در یک مسابقه رسمی خواهد بود. قرارداد او در روز چهارشنبه به پایان می رسد و اگر به زودی خبر تمدید قرارداد مسی اعلام نشود، او عنوان یک بازیکن آزاد در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا در میدان حاضر خواهد شد. در واقع لیونل مسی برای اولین بار در دوران حرفه ای خود با بلوگرانا قرارداد نداشته و بازیکن بارسا نخواهد بود.

البته به نظر می رسد لیونل مسی که هفته گذشته 34 ساله شد، آماده تمدید قرارداد با این باشگاه است. او که در تابستان سال گذشته تا آستانه خروج از نوکمپ پیش رفت، با خوان لاپورتا به توافقات قابل ملاحظه ای دست یافته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به مدت دو فصل دیگر هم در این تیم ماندنی خواهد شد

تیم ملی آرژانتین پیش از این خود را به جمع هشت تیم پایانی رقابت های کوپا آمه ریکا قطعی کرده و در حالی به مصاف بولیوی می رود که حریف آلبی سلسته تا به امروز در هر سه بازی گروهی مغلوب شده است. اما آرژانتین به دنبال کسب برتری در این دیدار و قرار گرفتن در صدر جدول بالاتر از اوروگوئه است. اگر این اتفاق رخ دهد، تا دیدار فینال آنها به مصاف برزیل میزبان نخواهد رفت و قرعه ساده تری نصیب این تیم می شود.


منبع: دانشجو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان