دلایلی برای عدم تمدید قرارداد مسی با بارسلونا

باشگاه بارسلونا شبانه‌روز در تلاش است تا با لیونل مسی به توافق برسد و قراردادی که سی‌ام ژوئن ۲۰۲۱ به پایان رسیده را تمدید کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

همچنین آن‌ها می‌خواهند به ماجرای «بدون باشگاه بودن» مسی هم خاتمه دهند، اتفاقی که بعد از ۲۱ سال برای فوق‌ستاره آرژانتینی در باشگاه بارسلونا رخ داده است.

کاتالان‌ها هرچند مشکلاتی دارند و «فیرپلی مالی» به مانعی برای‌شان تبدیل شده که غلبه بر آن برای‌شان سخت است، اما این تنها مسئله‌ای نیست که قرارداد لئو هنوز تمدید نشده. باشگاه بارسلونا مجبور است هزینه‌هایش را کاهش دهد تا بتواند مسی را حفظ کند، حتی شاید این به قیمت کاهش حقوق کاپیتان تمام شود.

نشریه «مارکا» دلایلی که باعث شده هنوز قرارداد لیونل مسی تمدید نشود را برشمرده که آن‌ها را مرور خواهیم کرد. تعریف مالی و مالیات

لیونل مسی می‌خواهد امور مالیاتی در قراردادش کاملاً واضح و مشخص باشد، برای این که برخی تغییرات مداوم روی او تأثیر می‌گذارد. بسیاری از پرداخت‌ها به تأخیر افتاده و اگر او با باشگاه بارسلونا قراردادش را تمدید کند، احتمالاً طی دو سال آینده به آمریکا خواهد رفت. این مسئله احتمالاً مشکلاتی در رابطه با پرداخت مالیات او هنگام جمع‌آوری پول‌هایی که قرار است در اسپانیا به‌دست آورد، ایجاد خواهد کرد. این اتفاق در مورد هر بازیکن دیگری که از اسپانیا خارج شود هم رخ خواهد داد. شرایط پرداخت

بدیهی است که باشگاه بارسلونا بودجه نقدی کمی دارد و به همین دلیل با بازیکنان باز هم صحبت خواهد کرد تا حقوق خودشان را کاهش دهند. در این گفت‌وگوها آن‌ها باید تصمیم بگیرند که چگونه پرداخت‌ها را انجام می‌دهند و هنوز تصمیم مشخصی گرفته نشده است. ضمانت

لیونل مسی می‌خواهد این تضمین را داشته باشد که پولی که در هنگام امضای قرارداد توافق می‌کند را حتی در صورت وقوع موج جدید ویروس کرونا که منجر به تأخیر در مورد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها و پر شدن آن‌ها می‌شود، دریافت خواهد کرد. هیچ‌چیزی نمی‌تواند منتفی شود و لئو می‌خواهد ببیند در باشگاه بارسلونا کجای کار ایستاده است. پرداخت معوقه‌ها

باز هم موضوع پول بدهی به لیونل مسی یک مشکل است. مشاوران مسی می‌خواهد ببینند که برای پرداخت حقوق معوقه این فوق‌ستاره آرژانتینی چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا این پول به قرارداد جدیدش اضافه خواهند شد؟ پول زیادی وجود دارد که مسی از باشگاه طلبکار است و هنوز به او پرداخت نشده.

اگرچه برای ورود به این موضوع هنوز زود است، اما لیونل مسی از دیدن بارسایی که دوباره وارد رقابت شود و هدفش کسب جام‌های بزرگ باشد، ناامید شده است. خرید سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و ممفیس دپای در حال حاضر خبر خوبی برای کاپیتان کاتالان‌ها بوده است.

با این حال، در حال حاضر هیچ چیزی در مورد مسی قطعی نیست و هنوز موارد بسیاری باقی مانده که قبل از امضای قرارداد جدید باید تکلیف‌شان مشخص شوند.


منبع: پارس فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان