خط نشان رییس کمیسیون اصل 90 برای روحانی

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: امروز باید روشن شود که آقای روحانی با چه وضعیتی کشور را تحویل دولت بعدی می‌دهد؛ باید تشکیلاتی فراقوه ای ایجاد شود و بررسی کند و به مردم نشان دهد که این دولت چه آسیب‌هایی به مردم وارد کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه 5 خرداد 1400) و در تذکر شفاهی اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات و تشکیل دولت جدید و تغییر مدیریت اجرایی کشور هستیم و متاسفانه دولتی که روزی با شعار «یک ویرانه را تحویل گرفتیم» بر سر کار آمده‌اند، بعد از یک یا دو دوره مسئولیت و در هنگام واگذاری دولت، با یک نوع آمارسازی وضعیت کشور را گل و بلبل نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: سر نخ آمارها دست خود دولت‌هاست که متاسفانه گاهی آمارسازی می‌کنند و دروغ می‌گویند که واقعیت‌های کشور نشان داده نشود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس مجلس خاطرنشان کرد: در این خصوص طرحی را آماده کرده‌ایم که واقعیت‌های کشور در زمینه نرخ تورم، رشد اقتصادی، ضریب جینی، وضعیت مسکن و سرمایه گذاری به مردم گفته شود.

پژمانفر تأکید کرد: امروز باید روشن شود که آقای روحانی با چه وضعیتی کشور را تحویل دولت بعدی می‌دهد؛ باید تشکیلاتی فراقوه ای ایجاد شود و بررسی کند و به مردم نشان دهد که این دولت چه آسیب‌هایی به مردم وارد کرده است.

پس از تذکر پژمانفر، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به وی گفت: فرمایش شما دقیق است و رهبر معظم انقلاب هم مطلبی را به این مضمون فرمودند که دولت‌ها باید با صورت وضعیت به دولت بعدی تحویل داده شوند.

وی در خصوص طرح مورد اشاره پژمانفر برای نشان دادن واقعیت‌های کشور به مردم اظهار داشت: همکاران محترم این طرح را بنویسند تا مراحلش طی شود و در نهایت گفته شود که دولت با چه صورت وضعیتی مسئولیت را تحویل می‌دهد.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان