وزیر علوم از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره علت انحلال و ادغام برخی از مراکز دانشگاهی را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز ، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس از منصور غلامی درباره علت عدم اجرای برخی از مواد برنامه ششم توسعه و همچنین ادغام یا انحلال برخی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفت.

عباسپور پس از ارائه توضیحات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره سوال مذکور، گفت: با این افتضاحی که به جهت ادغام یا انحلال برخی از مراکز آموزشی در شهرستان‌ها به وجود آمده است، اگر بنده از توضیحات غلامی قانع شوم، هیچ پاسخی ندارم که به مردم دهم و توضیحات وی را قانع کننده ندانستم.

محمدباقر قالیباف نیز خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: بنده به صورت کتبی و شفاهی خدمت شما عرض کردم که باید در ساماندهی مراکز آموزش عالی و دانشگاهی با مشورت و هماهنگی اقدام کنید اما متأسفانه این مسئله مورد توجه قرار نگرفت و نمایندگان به این کار اعتراض دارند.

در ادامه جلسه، پاسخ‌های غلامی به سوال مذکور به رأی وکلای ملت گذاشته شد و نمایندگان با ۵۲ رأی موافق، ۱۵۳ رأی مخالف و ۱۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر در جلسه علنی پاسخ‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان