رازهای شیک پوشی با تیشرت (مخصوص آقایان خوش استایل)

همه آقایان دوست دارند همواره خوش تیپ و خوش استایل باشند. آیا به نظر شما هم برای خوش پوش بودن همیشه باید استایل رسمی داشت؟ ما میخواهیم به شما بگوییم که با پوشیدن لباس های دیگری به جز کت و شلوار (مانند تیشرت مردانه مناسب و زیبا) هم می توان خوش پوش بود به شرطی که انتخابی مناسب داشته باشید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

یکی از لباس های بسیار پرطرفدار در میان آقایان انواع تیشرت است که به دلیل ست شدن راحت آن با بیشتر لباس ها، از محبوبیت فراوانی برخوردار است. حالا یه سوال. آیا می توان هر نوع تیشرتی را انتخاب کرد و خرید؟ و آیا هر نوع تیشرتی با انواع استایل ها ست کرد؟ برای خرید تیشرت مردانه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

تیشرت مردانه

در ادامه با ما  همراه باشید تا با رازهای خوش تیپی و خوش پوشی تنها با انتخاب یک تیشرت مناسب آشنا شوید. برای اینکه بتوانید با پوشیدن تیشرت هم همچنان خوش پوش و خوش استایل باشید باید نکات زیر را رعایت کنید.

تیشرت باید اندازه باشد

برای اینکه بدانید تیشرتی که انتخاب کرده اید اندازه شماست یا نه به چند نکته زیر دقت کنید:

  • دقت کنید که سرشانه های تیشرتی که به تن می کنید دقیقا منطبق با خط سرشانه شما باشد.
  • آستین تیشرت نباید زیاد بلند و گشاد باشد و کاملا دور بازوی شما را بگیرد.
  • قد تیشرت باید به گونه ای باشد که بتوانید به راحتی آنرا درون شلوار خود قرار دهید. تیشرت نباید زیاد کوتاه یا بلند باشد، دقت کنید که لبه تیشرت از استخوان لگن شما پایین تر بیاید.
  • اندازه تیشرت باید به گونه ای باشد که فرم انحنای شکمتان مشخص باشد. نه خیلی گشاد که فرم بدنتان را به طور کامل بپوشاند و نه خیلی تنگ که تمام جزئیات شکم مشخص گردد.
  • اندازه دور گردن تیشرتی که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که وقتی دستتان را بالا می برید فاصله ای بین یقه و گردنتان ایجاد نشود. و نه خیلی تنگ که احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.

اهمیت رنگ تیشرت

یکی دیگر از رازهای خوش پوشی با تیشرت، انتخاب رنگ مناسب است. تیشرت هایی با رنگ های مختلف در بازار در دسترس هستند. اما آیا همه رنگ ها مناسب اند؟ بهترین رنگ ها برای خرید و انتخاب  یک  تیشرت مناسب عبارتند از:

  • رنگ سفید:

رنگ سفید همواره رنگی متناسب با انواع رنگ پوست بوده و در همه جا و با همه استایل ها قابل ست کردن است. پس بهتر است همیشه یک تیشرت سفید در کمد لباس هایتان داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • رنگ خاکستری

این روزها تیشرت هایی با رنگ خاکستری به دلیل نشان دادن بهتر فرم بدن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این رنگ باعث می شود رد عرق بر روی لباس نیز خیلی به چشم نیاید.

  • رنگ مشکی

یکی از رنگ های واقعا پر طرفدار رنگ مشکی است. چون ایرادهای اندامی را کاملا پوشش داده و با انواع رنگ پوست سازگار است. تنها ایراد تیشرت های مشکی اینست که پس از مدتی تغییر رنگ می دهند و برای فصل گرما ومناطق گرمسیری مناسب نیستند.

  • آبی تیره

رنگ آبی بعد از رنگ مشکی، می تواند بهترین انتخاب برای شرکت در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه باشد. این رنگ تیشرت را به راحتی می توانید با یک شلوار جین ست کنید.

 

  • سایر رنگ ها

اگر تمایل دارید از تیشرت های با رنگ های دیگر استفاده کنید دقت داشته باشید که رنگ تیشرت با رنگ پوست و موی شما همخوانی داشته باشد.

انتخاب تیشرتی با پارچه مناسب

بهترین جنس پارچه برای انتخاب یک تیشرت مناسب، پارچه های نخ و پنبه ای هستند که علاوه بر تنفس پذیری بالا، فرم بدن را نیز به خوبی حفظ کرده و شستشوی آسانی نیز دارند. استفاده از تیشرت هایی از جنس الیاف مصنوعی به مرور زمان موجی بروز حساسیت های پوستی خواهد شد.

تیشرت مناسب

تیشرتی انتخاب کنید که مناسب استایل شما باشد

یکی از موارد مهم در ست کردن نیسرت با سایر لباس ها هماهنگی یقه هاست. اگر قفسه سینه کوچک و شانه های افتاده دارید بهتر است از تیشرت هایی با یقه گرد استفاده کنید تا چهار شانه تر به نظر برسید.

مناسب ترین تیشرت برای افراد قد کوتاه و یا آقایانی که گردن بلند و صورت ظریفی دارند، تیشرت های با یقه هفت است. زیرا این نوع یقه فرد را قد بلند تر نشان داده و میان گردن و صورت حالت تعادل ایجاد می کند.

 

پوشاک مردانه ست‌من به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های لباس مردانه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود با هدف ایجاد بستری مناسب جهت دسترسی آسان مشتریان به انواع پوشاک مردانه فعالیت خود آغاز نموده است. ما در ست من با فراهم نمودن بهترین لباس‌های مردانه از قبیل کت و شلوار، پیراهن مردانه، شلوار مردانه، تیشرت، کاپشن، پالتو و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، انگشتر و … به دنبال ارائه تجربه‌ای لذت بخش از خرید لباس مردانه برای مشتریان هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان