پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پلی پروپیلن (PP) عضوی از خانواده پلی اولفین های دوستدار محیط زیست است. خواص الکتریکی و مقاومت شیمیایی، ورق های پلی پروپیلن را به گزینه ای عالی برای بسیاری از کاربردهای صنعتی تبدیل می کند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ثامن تجارت، این محصول دارای شفافیت تماس استثنایی می باشد و در برابر اعوجاج در گیج های پایین تر مقاومت می کند، که آن را برای کاربردهایی که نیاز به آب بندی حرارتی دارند، مانند مواد بسته بندی، جعبه ها و کلاسورها ایده آل می کند. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که ورق pp پلی پروپیلن از کجا بخریم؟‌ یا اینکه خرید این محصول چه مزایایی دارد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوال های خود را دریافت کنید.

جهت مشاهده قیمت و خرید ورق pp از ثامن تجارت؛ یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده ورق پلی پروپیلن، به نشانی (samentejaret.com)  مراجعه کنید.

کاربردهای ورق پلی پروپیلن :

ورق پلی پروپیلن به طور منظم برای پوشش یا ساخت کامل مخازن اسید و مواد شیمیایی استفاده می شود. گاهی اوقات از پلی پروپیلن به عنوان تخته های پشتی یا خردکن در صنعت بسته بندی استفاده می شود؛ زیرا به هنگام نفوذ برش های تیز شده به مقوا کمک می کند و به عنوان بستری برای لبه های برش عمل می کند.

ورق پلی پروپیلن همچنین به دلیل استفاده در صنعت پروتز به خوبی شناخته شده است؛ زیرا پلی پروپیلن را می توان گرم کرد و به شکل عالی درآورد تا به ویژه امکان تولید دقیق تکیه گاه های پا، ساق پا یا سایر اندام ها را فراهم کند. یکی دیگر از کاربردهای مفید ورق پلی پروپیلن استفاده در اتاق های تمیز برای روکش دیوارها و ایجاد یک مانع بادوام است که هم سخت و هم در برابر مایعات تمیزکننده قوی مقاوم است. از دیگر کاربردهای مفید ورق پلی پروپیلن می توان به استخرهای شنا به دلیل مقاومت در برابر کلر و آب و همچنین جعبه های باتری اشاره کرد که این امر به دلیل مقاومت عالی پلی پروپیلن در برابر اسید است.

ویژگی های ورق های پلی پروپیلن:

  •  پایدار در کاربردهای فضای باز
  •  وضوح و بازتولید رنگ برتر
  •  در برابر اکثر مواد شیمیایی مقاوم است
  •  انعطاف پذیر با عمر طولانی
  •  تکنیک های چاپ متعددی را می پذیرد
  •  سازگار با محیط زیست
  •  قابل بازیافت
  •  پردازش همه کاره با حداقل بو
  •  مقاومت در برابر رطوبت
  •  مقاومت در برابر خوردگی برتر
  •  سفت و مقاوم در برابر برش

فرآیند تولید ورق پلی پروپیلن : ورق پلی پروپیلن به دو روش خاص تولید می شود که عبارتند از ورق اکسترود شده و همچنین فرآیندی که به عنوان پرس شناخته می شود، این فرآیند دوم معمولاً شامل برنامه ریزی ورق می شود. ورق پلی پروپیلن اکسترود شده فرآیندی است که شامل حرارت دادن پلیمر تا نقطه ذوب و سپس اکسترود شدن از طریق قالب ها برای تولید یک ورق دقیق است.

ورق پلی پروپیلن پرس شده ورق گران‌تری است، اما از آنجایی که این فرآیند شامل فرآیند اکستروژن القا کننده تنش نمی‌شود، ماده‌ای تولید می‌کند که بسیار پایدارتر است و پس از تبدیل شدن به اجزای ماشینی به اجزای پیچیده، به دلیل کاهش تنش داخلی دقیق‌تر باقی می‌ماند.

جهت تماس با مجموعه ثامن تجارت برای مشاهده قیمت و خرید ورق  ppبه نشانی (samentejaret.com)  مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان