پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

یکی از پرکاربردترین ابزارها در مصارف خانگی و صنعتی، دریل می باشد. حتی می توان گفت این وسیله جز ابزارهای ضروری چه در خانه و چه در کارگاه ها محسوب می شود. شما در کدام دسته از کسب و کارها، مشغول فعالیت هستید؟ اگر در حرفه های صنعتی مشغول به کار هستید یا شغل شما نجاری است، آیا می دانید خرید دریل و هر گونه ابزار نجاری را می توانید به صورت اقساطی انجام دهید؟ یا حتی اگر برای مصارف خانگی قصد خرید دریل را دارید؛ می توانید از شرایط خرید اقساطی بهره مند شوید. شما حتی می توانید لاستیک خودرو خود را اقساطی بخرید. در این مقاله تا انتها همراه ما باشید تا شما را با چگونگی خرید دریل، ابزار نجاری، خرید لاستیک و هر آنچه لازم دارید به صورت قسطی، آشنا کنیم.

خرید دریل اقساطی

اصولا برای مصارف خانگی از دریل های شارژی استفاده می شود. اما در مصارف صنعتی انواع دیگر دریل وجود دارد که هر کدام کاربردهای مختلفی دارد. شما می توانید با توجه به ویژگی های هر نوع دریل و نیاز خود، مدل و برند مناسبی را انتخاب کنید و برای خرید دریل اقساطی با بهترین شرایط ممکن از طریق قسطا اقدام کنید. که احتمالا راهنمای جامع خرید دریل برای مصارف صنعتی و خانگی برای شما مفید باشد. آیا تاکنون تجربه خرید از قسطا را داشته اید؟ همچنان همراه ما باشید تا با قسطا بیشتر آشنا شوید.

16

ابزار نجاری قسطی بخرید

آیا حرفه ی شما نجاری است؟ آیا به تازگی در این حرفه مشغول به کار شده اید و هنوز ابزارهای کار خود را تکمیل نکرده اید؟ یا نه، سال هاست که در این شغل با موفقیت مشغول به کار هستید و برای بالا بردن کیفیت کار خود نیاز به ابزارهای بیشتری دارید؟ آیا میدانید 10 ابزار نجاری ضروری در کارگاه چه ابزارهایی هتسند؟ در هر صورت شما می توانید ابزار نجاری را به آسانی و به صورت اقساطی خریداری کنید و بابت این مسئله به هیچ عنوان نگران نباشید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید ابزار نجاری قسطی تهیه کنید.

17

خرید لاستیک اقساطی

شما معمولا بر چه اساسی لاستیک مناسب خودروی خود را انتخاب می کنید؟ ویژگی های لاستیک؟ قیمت لاستیک؟ کیفیت لاستیک؟ یا ... ؟ دوست عزیز خوب است بدانید که نکات مهمی وجود دارد که برای خرید لاستیک باید به آن ها توجه کنید و قبل از خرید سعی کنید حتما درباره این نکات اطلاعات کافی کسب کنید. برای این منظور میتوانید مقاله راهنمای جامع خرید لاستیک را مطالعه کنید. درست است که یک فاکتور بسیار مهم هنگام خرید هر نوع کالا از جمله لاستیک، قیمت آن است؛ اما اگر شما بیشتر به کیفیت کالایی که می خرید اهمیت می دهید اما افزایش هزینه ها، برای شما مانع از خرید جنس باکیفیت شده است، پیشنهاد ما این است که اقساطی خرید کنید با شرایط بسیار ویژه. لطفا همچنان با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را در زمینه خرید لاستیک اقساطی ، خرید سیستم صوتی اقساطی و... راهنمایی کنیم.

18

خرید اقساطی از طریق قسطا

آیا صنعت لندتک را می شناسید؟ قسطا اولین لندتک در ایران است که توانسته است شرایط بسیار ایده آلی را برای خرید اقساطی هر نوع کالا و خدمات برای مشتریان عزیز فراهم نماید.

قسطا به منظور مرتفع نمودن مشکلات موجود در بازار از جمله گرانی کالاها، مشکلات موجود برای دریافت وام و شرایط سخت فروش اقساطی،  و ... گامی مثبت برداشته و اقدام به اعطای امتیاز الکترونیکی بدون ضامن به متقاضیان عزیز نموده است. همراه ما باشید تا شما را با نحوه عملکرد قسطا برای خرید اقساطی آشنا کنیم.

چگونگی خرید اقساطی از قسطا

برای اینکه بتوانید از خدمات قسطا برای خرید اقساطی بهره مند شوید و بتوانید امتیاز الکترونیکی بدون ضامن دریافت کنید، لازم است که قبل از هر کاری به سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

قسطا امتیاز الکترونیکی را به صورت یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به مشتریان عزیز ارائه می دهد. بنابراین لازم است که برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید. مراحل ثبت درخواست را می توانید در وب سایت قسطا مشاهده کنید.

پس از ثبت درخواست، قسطا از طریق سیستم اعتبارسنجی خود، اعتبار فرد متقاضی را بررسی کرده و نتیجه را طی یک روز کاری اعلام می نماید. در صورت تایید اعتبار، شما واجد شرایط دریافت قسطا کارت خواهید بود.

مزایای خرید اقساطی از قسطا

دوست عزیز، اگر قصد دارید هر نوع لوازم خانگی یا ابزار کار خود را به صورت اقساطی بخرید؛ قسطا بهترین انتخاب است. خرید دریل، ابزار نجاری، خرید لاستیک اقساطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و... از طریق قسطا با شرایط آسان و در کمترین زمان ممکن برای شما امکان پذیر شده است. به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با قسطا، در ادامه برخی از مهم ترین مزیت های قسطا نسبت به سایرین را برشمرده ایم.

  • دریافت امتیاز الکترونیکی از قسطا نیاز به هیچ گونه ضامنی ندارد و شما با اعتبار خودتان امتیاز دریافت خواهید کرد.
  • کارمزد اقساط دریافتی حداقل میزان ممکن می باشد و شما ناچار به پرداخت مبالغ بالایی به عنوان سود بازپرداخت اقساط نخواهید بود.
  • امکان خرید با قسطا کارت از تمام فروشگاه های سراسر کشور فراهم شده است و شما به خرید از چند فروشگاه خاص محدود نیستید.
  • امکان خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی با استفاده از قسطا کارت وجود دارد و شما پس از دریافت یک رمز اینترنتی برای کارت اعتباری خود می توانید به آسانی از تمامی فروشگاه های آنلاین معتبر خرید کنید.
  • تمامی مراحل درخواست تا دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری و آنلاین قابل انجام است و لازم نیست در هیچ یک از مراحل مراجه حضوری داشته باشید.

این مزیت های قسطا است که آن را از سایر رقبای خود متمایز ساخته و باعث شده تا روز به روز بر تعداد کاربران و مشتریان آن افزوده شود.

کلام پایانی

در شرایطی که به هر دلیل ممکن است امکان پرداخت نقدی هزینه خرید لوازم خانگی، ابزارهای کار و ... به سادگی امکان پذیر نباشد، خرید اقساطی بهترین گزینه ی ممکن است. در این مقاله یکی از بهترین ارائه دهندگان شرایط خرید اقساطی، یعنی قسطا را به شما عزیزان معرفی کردیم، بنابراین اگر قصد خرید دریل، ابزار نجاری، خرید لاستیک و ... را به صورت اقساطی دارید، حتما به وب سایت قسطا مراجعه کنید و برای ساخت حساب کاربری و صدور قسطا کارت درخواست دهید.

description

ذکر راهنمایی های لازم برای خرید دریل، ابزار نجاری، خرید لاستیک به صورت اقساطی از طریق قسطا، اولین لندتک در ایران و ارائه دهنده خدمات امتیاز الکترونیکی

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان