پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

شما برای خرید اقساطی لوازم خانگی چگونه اقدام می کنید؟ به طور کلی برای اینکه بتوانید هر کدام از انواع لوازم خانگی را قسطی بخرید، مثلا یخچال اقساطی، کولر گازی اقساطی و ... دو راه بیشتر وجود ندارد، یا خرید از فروشگاه هایی که با شرایط اقساطی کار می کنند، و یا دریافت وام از بانک ها و سایر موسسات مالی و خرید نقدی از طریق وام و سپس پرداخت اقساط وام. شما به احتمال زیاد هر دو این راه ها را امتحان کرده اید و می دانید که چه مشکلاتی وجود دارد ک می تواند سد راهتان شود؛ مثلا اقساط کوتاه مدت، پیدا کردن ضامن، سود بازپرداخت بالا و ... . اما ما راهی را به شما پیشنهاد می کنیم که همه ی این مشکلات را برای شما حل کرده است. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید یخچال اقساطی چگونه است؟

همانطور که می دانید، یخچال ها دمای مناسب برای تازه و سالم نگه داشتن مواد غذایی را فراهم می کند. در فصل تابستان نیز یخچال ها آب و سایر نوشیدنی های را برای شما خنک نگه می دارند تا بتوانید از نوشیدن آن ها لذت ببرید.

7

اصلا تاکنون تصور کرده اید که اگر یخچال نداشته باشید چقدر زندگی سخت می شود؟ شما مجبورید هر روز به بازار بروید، برای خرید مواد غذایی مورد نیاز آن روز خود و نه بیشتر؛ و چون محلی برای نگهداری آن ندارید هر چه را که اضافه بخرید فاسد می شود و باید دور ریخته شود؛ که این نه تنها منجر به هدر رفتن وقت شما در طی روز می شود، بلکه هزینه های زیادی هم ممکن است به هدر برود.

پس وجود یخچال در هر خانه ای ضروری است و چقدر بهتر می شود اگر بتوانید یک یخچال جدید با امکانات بیشتر در خانه خود داشته باشید. امروزه یخچال و فریزرها با امکانات بسیار بالایی در بازار پیدا می شود که به صورت هوشمند نیز کار می کنند.

نظرتان در مورد خرید یخچال اقساطی چیست؟ با خرید یخچال اقساطی، قیمت یخچال، نقش کم رنگ تری در انتخاب تان خواهد داشت و به عبارت دیگر فرصت انتخاب مناسب تری برای شما وجود خواهد داشت.

خرید کولر گازی اقساطی از قسطا

با وجود قیمت بالای کولرهای گازی، این روزها دیگر اکثر خانواده ها این نوع سیستم های تهویه هوا را به کولرهای آبی و به طور کلی سیستم های خنک کننده سنتی ترجیح می دهند؛ به این دلیل که کولر گازی از مزایای قابل توجهی برخوردار است از جمله :

  • کولرهای گازی از قابلیت خنک کنندگی بالا در مدت زمان کم برخوردارند
  • کولرهای گازی مجهز به فیلترهای تصفیه هوای می باشند
  • با تعبیه کولر گازی در بخش مناسبی از فضای خانه می توانید کل فضا را خنک کنید.
  • در سیستم خنک کننده ی کولر گازی از آب استفاده نمی شود. این نوع سیستم های خنک کننده از گاز کولر و کمپرسور هوا استفاده می شود.

8

اکنون که با مزیت های کولر گازی آشنا شدید، اگر هنوز برای خرید اقدام نکرده اید، به وب سایت قسطا مراجعه کنید و کولر گازی اقساطی بخرید. از طریق قسطا هر آنچه نیاز داشته باشید را می توانید قسطی بخرید. همچنان با ما همراه باشید تا با قسطا به طور کامل آشنا شوید. 

خرید اقساطی لوازم خانگی با قسطا

به منظور از میان برداشتن موانع موجود سر راه مشتریان، برای خرید اقساطی، قسطا، از فعالان صنعت لندتک در ایران، گامی موثر در جهت آسان سازی امر خرید اقساطی انواع کالا و خدمات برداشته است و برای متقاضیان دریافت وام، امتیاز الکترونیکی در نظر می گیرد و در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت این امتیاز الکترونیکی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

مشتریان محترم می توانند با استفاده از قسطا کارت نقدا خرید کنند و هزینه آن را بعدا به صورت اقساط ماهیانه به قسطا بپردازند.

از مهم ترین مزیت های خرید اقساطی با قسطا این است که :

  • شما نیاز به ضامن ندارید و امتیاز الکترونیکی بدون ضامن می باشد
  • پرداخت اقساط با احتساب حداقل سود ممکن برای مشتری قابل پرداخت است و شما ملزم به پرداخت درصد کارمزد بالا نخواهید بود
  • خرید با قسطا کارت به هیچ فروشگاه خاصی محدود نیست و شما می توانید از تمامی فروشگاه های مجهز به دستگاه pos در سراسر کشور از طریق این کارت اعتباری خرید کنید

9

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

برای خرید اقساطی هر نوع کالا از لوازم خانگی گرفته تا سیستم صوتی اقساطی، از طریق قسطا، لازم است که قسطا کارت داشته باشید.

برای دریافت قسطا کارت لازم است که به سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید، یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و برای دریافت این کارت اعتباری ثبت درخواست نمایید.

مراحل ثبت درخواست دریافت قسطا کارت به طور کامل در سایت قسطا قابل مشاهده می باشد. به کمک قسطاکارت می توانید از کلیه فروشگاه های آنلاین معتبر نیز خرید کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی بپردازید.

کلام پایانی

به ذکر توضیحاتی در مورد جنبه های کاربردی لوازم خانگی برای رفع نیازهای شما عزیزان پرداختیم. همچنین سعی کردیم شما را با راهنمایی های لازم جهت خرید یخچال اقساطی، کولر گازی اقساطی و خرید اقساطی لوازم خانگی با قسطا آشنا کنیم.

هر کدام از انواع لوازم خانگی کاربرد خاصی دارد و به منظور فراهم آوردن موجبات آسایش شما تولید شده و به بازار عرضه می شود. ما هر روز شاهد مدل های جدید و برندهای متنوعی از لوازم خانگی مواجه می شویم با امکانات فوق العاده ای که البته خرید آن ها مستلزم پرداخت هزینه های زیادی هم می باشد. اما با قسطا می توانید هر نوع کالا را اقساطی بخرید. خرید یخچال اقساطی، کولر گازی اقساطی، تلویزیون اقساطی ، سیستم صوتی اقساطی و خرید اقساطی لوازم خانگی به واسطه قسطا به آسانی امکان پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان