پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

دقت کرده اید که همیشه یک صورتحساب غیرمنتظره ای وجود دارد که باید پرداخت شود، یا اغلب، ما نیاز به خرید کالایی داریم که نمی‌توانیم هزینه آن را به صورت یکجا پرداخت کنیم. بنابراین بد نیست همیشه خرید اقساطی را در برنامه مالی خود بگنجانید تا برای هزینه های پیش بینی نشده آمادگی داشته باشیم. مثلا اگر قصد سفر به کیش دارید، تور کیش اقساطی را انتخاب کنید، اگر در هر شغلی هستید، مثلا فرزکارید، دستگاه فرز اقساطی خریداری کنید، و یا اگر نیاز به هر نوع سیستم برای منزل، اتومبیل و یا محل کار خود هستید، مثلا سیستم صوتی، سیستم صوتی اقساطی بخرید. ما به شما یکی از بهترین راه های خرید اقساطی را معرفی کرده ایم. لطفا با ما همراه باشید.

پرداخت هزینه سفر به صورت اقساطی

خیلی از روانشناسان به افراد سفر درمانی را پیشنهاد می کنند. سفر روحیه افراد را شاد می کند و موجب می شود که افراد تجربه های جدیدی کسب کنند. حتما لازم نیست که شما یک سفر طولانی بروید؛ سفر کوتاه هم روحیه شما را بهبود میبخشد.

البته که بیشتر افراد به سفر علاقمند هستند اما به دلیل هزینه بالای محل اقامت، هزینه های مربوط به هتل، مکان های گردشگری و ... مجبور می شوند کمتر به سفر بروند. اما اگر شما بتوانید هزینه های سفر را به صورت اقساطی پرداخت کنید؛ مطمئنا دیگر صبر نمی کنید و بیشتر به سفر می روید.

فرقی هم نمیکند به خارج از کشور سفر کنید یا سفر داخلی، با تور بروید یا مستقل. اگر کارتی داشته باشید که بتوانید هر هزینه ای را با آن پرداخت کنید و به سفر بروید و هزینه آن را طی چند ماه پرداخت کنید؛ همین الان برای پیدا کردن مقصد اقدام نمی کنید؟

تور کیش اقساطی

گاهی اوقات، هر چه تلاش می کنید بودجه خود را با دقت برنامه ریزی کنید، باز به این نتیجه خواهید رسید که هماهنگی با هزینه های روزانه دشوار است؛ حتی کسانی که در حفظ بودجه ماهانه خود بسیار محافظه کارانه عمل کرده اند، با مشکلاتی مواجه شده اند. برای مقابله با این مشکل خوب است از میان هزینه های خود، برخی را انتخاب کنید و هزینه های آن ها را اقساطی پرداخت کنید. به طور مثال اگر قرار است به سفر بروید، با تور سفر کنید و هزینه آن را قسطی بپردازید. با قسطا می توانید به کیش، اقساطی سفر کنید. کلیه هزینه های مربوط به هتل، مکان های گردشگری، خرید سوغاتی و ... را می توانید به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای آگاهی از نحوه سفر با تور کیش اقساطی با ما همراه باشید.

2

دستگاه فرز اقساطی بخرید

دستگاه فرز یکی از مهم ترین ابزارآلات صنعتی است و انواع مختلفی دارد. یکی از کاربردهای متداول دستگاه فرز برای از بین بردن بیرون زدگی ها در فلز، سنگ و ... می باشد و به طور کلی دستگاه فرز برای برش قطعات از جنس های مختلف می باشد. اگر شما در آن دسته کسب و کارهایی فعالیت دارید که نیاز به دستگاه فرز دارید، دستگاه فرز اقساطی بخرید. همچنان همراه ما باشید تا راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما ارائه دهیم.

3

سیستم صوتی اقساطی

این یک واقعیت است که موسیقی در بسیاری از کسب و کارها جایگاه خود را پیدا کرده و لازم است که صاحبان آن کسب و کارها برای جذابیت هر چه بیشتر عملکرد خود یک سیستم صوتی تهیه کنند. به طور مثال اگر شما صاحب رستوران یا کافی شاپ هستید، می توانید با پخش موسیقی، محیطی مفرح و شادی بخش برای مشتریان خود فراهم کنید.

همچنین در کنار این صحبت ها باید به شغل DJ نیز بپردازیم که این روزها بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این شغل علاوه بر خلاق بودن و تسلط به آهنگ ها و خواننده ها؛ نیاز به ابزار با کیفیتی نیز هست. هر چه سیستم صوتی که تهیه می کنید از تمام جهات بهتر باشد کاربرد بهتری هم دارد.

اگر هنوز برای داشتن یک سیستم صوتی برنامه ریزی نکرده اید، می توانید سیستم صوتی اقساطی بخرید.

قسطا ، از فعالان صنعت لندتک در ایران

صنعت لندتک، همان صنعت وام الکترونیکی است که برای متقاضیان دریافت وام، امتیاز الکترونیکی بدون ضامن در نظر می گیرد. صنعت لندتک به یک سیستم اعتبارسنجی مجهز است که از طریق آن اعتبار کاربران را می سنجد و در صورت تائید اعتبار فرد متقاضی، امتیازی برای او در نظر گرفته می شود.

4

قسطا یکی از فعالان این حوزه و پیشرو در صنعت لندتک در ایران است که امتیاز مشخص شده برای فرد متقاضی را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار او قرار می دهد.

پس از آن، فرد متقاضی می تواند با استفاده از قسطا کارت پرداخت های خود را نقدا انجام دهد و آن هزینه را بعدا در قالب چند قسط به قسطا پرداخت نماید.

چرا خرید اقساطی از طریق قسطا؟

  • دریافت امتیاز الکترونیکی از قسطا بدون ضامن است
  • نرخ سود بازپرداخت هزینه ها در قسطا حداقل میزان ممکن است
  • با قسطا کارت می توانید در تمامی فروشگاه های فیزیکی سراسر کشور پرداخت هزینه ها را نقدا انجام دهید و بعدا آن هزینه را به صورت قسطی به قسطا بپردازید.
  • با قسطا کارت شما می توانید از خدمات مختلف در سراسر کشور به صورت اقساطی بهره مند شوید
  • امکان دریافت رمز اینترنتی و خرید آنلاین با قسطا کارت وجود دارد.

کلام پایانی

تلاش کردیم شما را با مجموعه قسطا، پیشرو در صنعت لندتک آشنا کنیم. همچنین با توجه به تعداد بالای سوالات  شما عزیزان به ذکر راهنمایی های لازم برای پرداخت هزینه سفر با تور کیش اقساطی، خرید دستگاه فرز اقساطی، خرید سیستم صوتی اقساطی و ... پرداختیم.

حال که با قسطا و مزیت های آن آشنا شدید، می توانید از امکان پرداخت هزینه تور کیش اقساطی، خرید فرز اقساطی، خرید سیستم صوتی اقساطی و ... بهره مند شوید. اما قبل از هر چیز باید به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و پس از آن برای دریافت قسطا کارت تقاضا دهیم. کلیه ی مراحل مربوط به درخواست قسطا کارت را می توانید در سایت قسطا مشاهده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان