پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

ترالی حمل داروترالی پانسمانترالی بیمارستانی یکی از مهمترین تجهیزات در بیمارستان است . در تمامی بیمارستان‌ ها از ترالی ها را برای حمل وسیله های گوناگون استفاده می کنند . از آنجایی که مدل‌ های متفاوتی از ترالی تولید می‌ شوند بیمارستان‌ ها می‌ توانند هر یک از آنها را در تعداد مشخص شده برای بخش ‌های گوناگون تهیه کنند . امروزه بسیاری از بیمارستان‌ ها برای راحتی انجام امور و همچنین برای افزایش سرعت کارها از وسیله های گوناگون استفاده خواهند کرد . ترالی استیل بیمارستانی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزاتی به شمار می رود که موجب افزایش سرعت عمل برای اقدامات لازم در بیمارستان شده است . در این مقاله به انواع کاربرد های ترالی های بیمارستانی و نکات مربوط به آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

ترالی بیمارستانی چیست ؟

ترالی بیمارستانی یک واحد متحرک می باشد که به وسیله ی چرخ های در نظر گرفته شده برای آن برای جابجایی دارو ، البسه ، تجهیزات پزشکی و .... مورد استفاده قرار می گیرد . این ترالی بسیار کاربردی و مهم است و ما در انتها در خصوص کاربرد های آن بیشتر صحبت خواهیم کرد . ترالی های بیمارستانی باید دارای شرایط خاصی باشند زیرا در صورت رعایت نکردن شرایط استاندارد می تواند آسیب های جدی به سلامت بیماران بزند .

ترالی حمل پک استریل

انواع ترالی برای بیمارستان

ترالی اورژانس بیمارستانی مهمترین ترالی در بیمارستان می باشد ، این ترالی ها را در بخش اورژانس می توانید مشاهده کنید . بعضی دیگر ترالی پانسمان هستند ، در برخی از بخش های بیمارستان که مربوط به جراحی می باشد ترالی پانسمان را قرار می دهند .

ترالی حمل دارو و همچنین ترالی حمل پک استریل به عنوان دیگر ترالی هایی شناخته می‌ شوند که کاربرد زیادی در بیمارستان دارند .

ترالی های ست جراحی در اتاق عمل یکی دیگر از ترالی های مهم و کاربردی بیمارستانی شناخته می شوند . ترالی اتاق عمل و ترالی بیهوشی در اتاق عمل قرار می گیرند . ترالی حمل غذا در بیمارستان برای حمل غذا را بسیاری از پرسنل جهت جابجایی غذای روزانه بیماران مورد استفاده قرار می گیرد .

ترالی لاندری بیمارستانی و ترالی نظافتی بیمارستانی را به عنوان دیگر ترالی هایی می شناسند که در بیمارستان استفاده خواهند شد .

ترالی انبار یک ترالی‌ چند منظوره شامل سینک یک یا دو طبقه برای گنجاندن تمام وسایل و ابزارهای سایزبندی شده است . سینک‌های آن متنوع ، قابل حمل و در انواع رنگ‌ها بوده و می‌ توان یک سبد برای ذخیره‌سازی اقلام فوق‌العاده بزرگ را به آن ضمیمه کرد . علاوه بر این ، قفسه فوقانی آن متحرک و قابل اتصال به یک پایه ثابت است . متعلقات همراه با این ترالی شامل چرخ‌ها ، برچسب سینک و کاور است .

ترالی ای کی جی ، ارتفاع قابل تنظیم و هدایت آسان از ویژگی منحصر به فرد ترالی ای.کی.جی است . شما می‌توانید ای.کی.جی متحرک را بر روی سطح لبه‌دار فوقانی قرار داده  ، فایل‌ های بیمار را در سبد کناری ذخیره کنید و وسایل دیگر را نیز در آن جای دهید .

ترالی‌ فیکو مختص اتاق عمل است و از موادی با بالاترین و بهترین کیفیت و مطابق با معیارهای صنعتی ساخته شده است . ترالی فیکو دارای بازوی ثابت و بسیار محکم برای ثبات بهتر ، چرخ ‌های مفصل‌دار برای حرکت آسان ، میز ثابت فوقانی با سینک کشویی ، پایه ثابت و یک بالا برنده سرم می ‌باشد .

ترالی‌های مانیتور و لباس ، معمولا برای حمل صفحه نمایش مانیتور‌ها ، صفحات تحلیلگر عکس ها و رسایل ضبط و لوازم جانبی کاربرد استفاده می شوند .

ترالی های کپسول اکسیژن ، همانطور که از اسمش مشخص است ، به حمل کپسول اکسیژن در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی کمک می کند . از این ترالی برای جابجایی آسان و بی خطر کپسول گاز از اتاق عمل به اتاق بیمار یا از جایی به جایی دیگر استفاده می شود .

دلیل استفاده از ترالی بیمارستانی

از ترالی بیمارستانی جهت حمل وسیله های کوچک در بیمارستان ها استفاده می شود . از آنجایی که ترالی های بیمارستانی داری وزن سبکی هستند به راحتی به وسیله ی افراد حرکت می کنند . انواع ترالی های بیمارستانی دارای چهار چرخ روان هستند . در بیمارستان‌ ها و کلینیک‌ ها هر یک از پرسنل برای بالا بردن سرعت کار از این وسیله استفاده می کنند . انواع ترالی بیمارستانی استیل جهت جابجایی دارو ، غذا و بسیاری از دیگر تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد . کاربرد ترالی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به بیماران بسیار حائز اهمیت است .

انواع مختلف و مزیت ها

انواع متفاوتی از ترالی با کاربرد های گوناگون وجود دارد ، اما نیاز است پیش از خرید ترالی نکاتی را در نظر بگیرید .

از ترالی به چه منظوری می خواهید استفاده کنید ؟

آن ترالی چند چرخ دنده دارد ؟

بررسی کنید که آیا این ترالی برای تمامی فصول قابل استفاده است .

سایز آن‌ را چک کنید ، زیرا اگر ترالی ای نیاز دارید تا در هر مکانی جا شود باید دنبال سایز های کوچک ‌تر باشید .

کیفیت آن را چک کنید .

طراحی و ویژگی های آن را چک کنید .

 

مزایای ترالی‌ بیمارستانی

بعضی از مزیای ترالی‌ها عبارتند از :

غیرقابل شکستن بودن

محکم بودن

دوام بالا

نیاز به تعمیر و نگهداری پایین

سرعت کار بالا

راحتی برای قرار دادن آن در محل

قوی و قابل اطمینان بودن

قیمت ترالی برای بیمارستان

قیمت ترالی بیمارستانی یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید ترالی به آن اهمیت می دهند . شما برای خرید هر یک از انواع ترالی ها باید قیمت متفاوت آنها را بررسی کنید . هزینه خریداری هر یک از ترالی ها بر اساس کاربرد و متریال  ساخت آن ها که استفاده شده است متفاوت است و همین مسئله موجب افزایش و کاهش قیمت ترالی خواهد شد .

لازم است تا تمام نکاتی که روی قیمت ترالی های بیمارستانی تاثیر می گذارد را بررسی کنید و سپس اقدام به خریداری ترالی کنید . در نظر داشته باشید که ترالی های بیمارستانی با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شوند ، این مسئله باعث می گردد که هزینه خریداری آنها تا حدودی افزایش پیدا کند . در صورتی که سفارش خرید انواع ترالی های بیمارستانی را به صورت عمده ثبت کنید می توانید با قیمت مناسب تری آنها را خریداری نمایید . تولیدکنندگانی که تولید عمده ترالی های بیمارستانی را برعهده دارند هزینه به صرفه از مشتریان دریافت می کنند .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان