پاکستان آماده جایگزینی واتس اپ می شود

پاکستان اپلیکیشنی را برای جایگزینی واتس اپ راه اندازی کرده است .

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به نقل  از پایگاه جامعه و فرهنگ ملل، وزیر فناوری اطلاعات پاکستان گفت که پاکستان یک برنامه پیام‌رسان داخلی راه‌اندازی کرده است که می‌تواند جایگزینی برای پیام‌رسانی فوری و سرویس صوتی از طریق IP محبوب جهانی، واتس‌اپ باشد و آن را «جایگزینی قدرتمند» توصیف کرد.

این کشور جنوب آسیا از اپلیکیشن "بیپ" پاکستان در آخر هفته رونمایی کرد که توسط وزارت فناوری اطلاعات پاکستان با همکاری هیئت ملی فناوری اطلاعات طراحی شده است.

به گفته امین الحق، وزیر فناوری اطلاعات، این اپلیکیشن که در حال حاضر در انحصار دولت است و ظرف یک سال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، دارای ویژگی های امنیتی است که آن را به عنوان گزینه ای «قابل اعتماد» برای کاربران معرفی می کند.

حاک به عرب نیوز گفت: "بیپ" پاکستان که قرار است در عرض یک سال برای استفاده عمومی مورد استفاده قرار گیرد، قرار است به امن ترین پلت فرم ارتباطی برای شهروندان ما تبدیل شود و به تدریج خود را به عنوان جایگزین ترجیحی واتس اپ معرفی کند.

به گفته وزیر، برنامه «ساخت در پاکستان» نه تنها به دلیل ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌اش متمایز است، بلکه دارای طیف متنوعی از گزینه‌ها از جمله اشتراک‌گذاری داده و تماس و کنفرانس صوتی/تصویری با کیفیت بالا است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان