پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

 

مهاجرت از طریق لاتاری ارزان ترین و راحت ترین راه برای مهاجرت به آمریکا است، در صورتی از سایر راه‌های مهاجرت و ورود به آمریکا اطلاع داشته باشید این گفته را تایید خواهید کرد. به طور مثال اگر از راه پذیرش تحصیلی بخواهید به خاک آمریکا برسید حداقل ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار هزینه برای مهاجرت از این طریق لازم دارید البته ممکن است درخواست ویزا شما رد شود. در این نوشته قصد داریم به توضیح برنده شدن در لاتاری، مراحل بعد از قبولی (برنده شدن) در لاتاری که شامل تکمیل فرم DS-260، مراحل اداری و سفارتی، مدیکال برندگان لاتاری و همچنین هزینه های بعد از قبولی (برنده شدن) در لاتاری و در انتهای مقاله شرایط زندگی بعد از برنده شدن در لاتاری را بررسی خواهیم کرد.

لایزرو موسسه یا شرکت مهاجرتی نیست بلکه پایگاهی برای افزایش آگاهی در زمینه گردشگری و مهاجرت است، ما با بیانی صادقانه و بدون جانب داری سعی در این داریم به عنوان مرجعی کامل در زمینه ذکر شده فعالیت داشته باشیم و بتوانیم نیاز کاربران خود را پاسخ دهیم.

برنده شدن در لاتاری

برنده شدن در لاتاری واقعاً شانس بزرگی می‌خواهد زیرا از سرتاسر دنیا متقاضیان زیادی از کشورهای مجاز برای شرکت در لاتاری، اقدام به ثبت نام در لاتاری می‌کنند برای همین برنده شدن در از بین میلیون ها نفر چیزی جز خوش شانسی نیست و باید از این شانس نهایت بهره را برد.

برنده شدن در لاتاری به معنای اتمام کار نیست بلکه شروع پروسه پس از برنده شدن در لاتاری است، بعد از اینکه انتخاب شدید بایستی سریعاً وارد روند اداری مختص به برندگان لاتاری شوید.

اولین گام در این مراحل، تکمیل فرم DS-260 یا فرم برندگان لاتاری است، این فرم به شکل آنلاین و به طور کامل به انگلیسی است، تکمیل این فرم نیازمند تسلط به زبان انگلیسی و اطلاع داشتن از قوانین حقوقی و مهاجرتی آمریکا است. اگر فرم DS-260 را تکمیل و ارسال نکنید امکان ادامه مراحل کار وجود ندارد و نمی‌توانید مصاحبه سفارت را انجام دهید.

هزینه های بعد از برنده شدن لاتاری

هر مرحله بعد از برنده شدن در لاتاری هزینه های مختص به خودش را دارد این یعنی شما هزینه‌هایی جهت تشکیل پرونده، هزینه وقت سفارت جهت مصاحبه، هزینه بلیط و هتل، هزینه‌های اداری مربوط به برندگان لاتاری، هزینه مدیکال و سایر هزینه هایی که ممکن است در این پروسه پیش بیاید را در پیش رو خواهید داشت.

برخی از هزینه ها اکثراً ثابت است مانند هزینه ای که قبل از پرکردن فرم DS-260 می‌پردازید که به نوعی هزینه تشکیل پرونده شما نیز می‌باشد. در طی گام های بعد از برنده شدن در لاتاری بهتر است به دنبال صرفه جویی در هزینه ها نباشید زیرا به محض اقامت و مشغول به کار شدن در آمریکا در عرض شش ماه همه هزینه ها را جبران خواهید کرد. اگر در کاری تخصص داشته باشید به طور مثال تکنسین، برق‌کار، برنامه‌نویس یا غیره باشید این زمان برای شما کمتر نیز خواهد شد، بعضا به دو یا سه ماه نیز خواهد رسید.

افزون بر این تخصص داشتن در کاری به سریع‌تر پیدا شدن شغل و روند سر و سامان دادن به زندگی‌تان سرعت می‌بخشد.

شرایط زندگی بعد از برنده شدن در لاتاری

تنها چیزی شما در لاتاری برنده می‌شوید اقامت دائم آمریکا و گرین کارت این کشور است و هیچ پشتیبانی از جهت دادن خانه، شغل و پول ندارید. این شما هستید که زندگی خودتان را شروع و گام به گام تکمیل می‌کنید.

برندگان لاتاری به مانند یک شهروند آمریکایی می‌توانند هر کاری که در توان‌شان است و در آن تخصص دارند شروع به کار کنند. قطعاً برخورداری از دانش زبان انگلیسی یا داشتن دوست یا فامیل در آمریکا تاثیر به سزای در شروع زندگی و پیدا کردن کار در آمریکا خواهد داشت.

شما از مزایای بیمه درمانی و بازنشستگی نیز بهره می‌شوید و می‌توانید ازدواج کنید و تشکیل خانواده دهید. اگر همسر شما شهروند غیر آمریکایی باشد به اون نیز اقامت و گرین کارت آمریکا داده می‌شود.

شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا

اغلب ایرانیانی که مهاجرت می‌کنند تلاش بسیاری برای ساختن زندگی در کشور مقصد به کار می‌گیرند، تلاش در شرایطی برابر و دارای ثبات باعث می‌شود انسان انگیزه بیشتری برای دستیابی به اهداف داشته باشد. شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا تماماً بستگی به خودشان دارد، برنده لاتاری تفاوتی چندانی با یک شهروند آمریکایی ندارید بنابراین می‌تواند در هر شهر که بخواهد سکونت داشته باشد البته برنده‌های لاتاری بهتر است در شروع زندگی، در شهرهای گران آمریکا مثل نیویورک، سانفرانسیسکو، لوس آنجلس، هونولولو و ... فکر نکنند.

تحصیل برندگان لاتاری

همانطور که بارها بدان اشاره شد برنده لاتاری همانند یک شهروند مقیم ایالات متحده است و می‌تواند پس از اقامت در آمریکا اقدام به تحصیل در این کشور کند. جالب اینکه هزینه تحصیل شما مانند یک شهروند آمریکایی محاسبه می‌شود و نسبت به دانشجویان خارجی ارزان تر می‌باشد.

سخن پایانی

صادقانه به تمام کسانی که رویای زندگی در آمریکا را داشته اند و در لاتاری برنده شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این شانس را از دست ندهند و از شانس خود استفاده کنند زیرا هیچ روشی مانند لاتاری به سادگی شما را به اقامت دائم آمریکا نمی‌رساند. درباره شرایط زندگی در آمریکا نیز گفتیم که به مانند سایر شهروندان آمریکایی خواهید بود و همه چیز بستگی به خود شما دارد اگر تلاش کنید زندگی خوبی خواهید داشت و از مزایای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. در صورتی که می‌خواهید در رابطه با لاتاری اطلاعات بیشتری بدست بیاورید به سایت لایزرو مراجعه کنید و دیگر مقالات لاتاری را مطالعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان