پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

کسانی که در لاتاری گرین کارت برنده می‌شوند، اگر مراحل بعد از برنده شدن را به درستی انجام ندهند، ممکن است با مشکل مواجه شوند. مراحلی نظیر مشاوره لاتاری، وقت سفارت آمریکا برای لاتاری، مصاحبه لاتاری و مدیکال لاتاری از مهمترین مراحل پس از برنده شدن در لاتاری  هستند.

متقاضیان بعد از برنده شدن در لاتاری و مشخص شدن تکلیف برندگان لاتاری 2023 باید مراحل پس از برنده شدن در لاتاری مثل مشاوره لاتاری، بررسی شرایط زندگی برندگان لاتاری در امریکا و بررسی هزینه‌های بعد از قبولی لاتاری را انجام دهند. برای انجام مشاوره لاتاری 2023 بهتر از یک موسسه با سابقه و با تجربه کمک بگیرید.

حامی مهاجر یک موسسه مادر در زمینه لاتاری و ویزای آمریکا است که می‌توانید با رزرو وقت مشاوره لاتاری، از تمامی مراحل پس از برنده شدن در لاتاری مثل چگونگی انجام مصاحبه لاتاری، وقت سفارت آمریکا برای لاتاری، مدیکال لاتاری، مصاحبه لاتاری، بررسی شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا و هزینه‌های بعد از قبولی در لاتاری در جلسه مشاوره لاتاری 2023 مطلع شوید. جهت رزرو وقت مشاوره لاتاری با کارشناسان حامی مهاجر و اطلاع از تکلیف برندگان لاتاری 2023 می‌توانید با شماره 02148406 تماس بگیرید.

در سال گذشته با اعلام نتایج لاتاری و مشخص تکلیف برندگان لاتاری، زمان مصاحبه برندگان لاتاری 2022 از طرف مرکز کنسولی کنتاکی برای برندگان لاتاری در بازه‌های زمانی مختلف مشخص شده است که تا اکنون نیز ادامه داشته است. زمان مصاحبه برندگان لاتاری 2022 فقط تا پایان سال مالی 2022 اعتبار دارد و پس از آن پرونده برندگان لاتاری 2022 بسته خواهد شد.

در خصوص تکلیف برندگان لاتاری 2023 نیز باید به این موضوع اشاره کرد که تمامی روندها و مراحل مانند سال‌های گذشته است و افراد بعد از برنده شدن در لاتاری دعوت به مصاحبه می‌شوند. پس از دعوت به مصاحبه باید تمامی مدارک لازم در زمان مصاحبه را تهیه و تمام هزینه‌های بعد قبولی لاتاری را پرداخت نمایند. پیشنهاد میکنم سهمیه ایران در لاتاری را مشاهد کنید

بررسی شرایط برندگان لاتاری

برنده شدن در لاتاری گرین کارت نیمی از مسیر مهاجرت و دریافت گرین کارت است و نیم دیگر مسیر گذراندن مراحل دریافت ویزای لاتاری است. قسمت اول مسیر و برنده شدن در لاتاری گرین کارت فقط به شانس بستگی دارد و شخص متقاضی جز ثبت‌نام صحیح و وارد کردن اطلاعات دقیق در هنگام ثبت‌نام وظیفه دیگری ندارد. اما قسمت دوم هیچ ارتباطی با شانس ندارد و اگر یکی از مراحل به درستی طی نشود، متقاضی با مشکل روبرو خواهد شد. پس بهتر است پس از برنده شدن مراحل اداری را به یک موسسه معتبر و با تجربه واگذار کنیم.

پس از اعلام نتایج در ماه می، برندگان لاتاری تا 30 سپتامبر سال بعد که تقریبا 1 سال و 4 ماه است، فرصت دارند تا فرآیند اداری دریافت ویزای لاتاری را به اتمام برسانند و برای دریافت گرین کارت وارد خاک آمریکا شوند. در صورتی که در این مهلت تعیین شده، برندگان نتوانند وارد خاک آمریکا شوند و گرین کارت خود را دریافت کنند، فرصت آنها در لاتاری از بین می‌رود و به هیچ عنوان امکان فرصت تلاش مجدد نخواهند داشت.

مراحل پس از برنده شدن در لاتاری

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد، افراد پس از برنده شدن در لاتاری گرین کارت باید مراحلی را برای دریافت ویزای لاتاری طی کنند. این مراحل در زیر بیان شده است.

مرحله اول؛ تکمیل فرم DS-260 و تعیین وقت مصاحبه سفارت آمریکا

نخستین کاری که برندگان لاتاری باید انجام دهند، تکمیل فرم‌های آنلاین مربوط به لاتاری است. اولین فرمی که برندگان لاتاری باید تکمیل کنند، فرم DS-260 است. حتما در بسیاری از مطالب مشاهده کرده‌اید که هر فردی زودتر این فرم را تکمیل و ارسال کند، زودتر هم مصاحبه می‌شود و شانس بیشتری دارد اما باید بدانید که این جمله اشتباه است. زمان مصاحبه برندگان لاتاری از روی شماره پرونده یا اصطلاحا کیس نامبر تعیین می‌شود. به این نکته هم باید توجه داشت که نباید ارسال فرم‌ها را به تعویق انداخت زیرا ممکن است در روند پرونده تاخیر بیفتد و دچار مشکل شوید.

مرحله دوم؛ مراجعه به پزشک معتمد (مرحله مدیکال)

برندگان لاتاری چند روز پیش از مراجعه برای مصاحبه، باید به پزشک معتمد سفارت آمریکا مراجعه نمایند و مرحله مدیکال را پشت سر بگذارند. پزشک معتمدی که به آن مراجعه می‌شود، باید در همان کشوری باشد که قرار است مصاحبه لاتاری در آن انجام شود.

مرحله سوم؛ مصاحبه برندگان لاتاری در سفارت آمریکا

انتخاب محل سفارت آمریکا به انتخاب برنده لاتاری نیست و برندگان فقط می‌توانند سفارت مورد دلخواه خود را انتخاب نمایند اما در نهایت این KCC است که با توجه به ترافیک کاری سفارت‌ها و دیگر مسائل، تصمیم می‌گیرد که مصاحبه لاتاری برنده در کدام سفارت انجام شود. مصاحبه لاتاری برای ایرانیان در سفارت‌های آمریکا در کشورهای ترکیه، ارمنستان و امارات انجام می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به برخی از حساسیت‌ها که سفارت آمریکا روی ایرانیان دارد، برندگان لاتاری برای این که با مشکل مواجه نشوند، بهتر است پرونده خود را به یک موسسه کاربلد، با سابقه و مجرب بسپارند تا بدون دغدغه و استرس ویزای لاتاری خود را دریافت و به کشور آمریکا سفر کنند و در نهایت گرین کارت خود را دریافت نمایند.

حامی مهاجر، موسسه‌ای با سابقه درخشان و تعداد بالای برندگان لاتاری و همچنین تعداد بالای ویزای دریافتی، آماده ارائه هر گونه خدمات لاتاری از صفر تا صد به متقاضیان عزیز است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو وقت مشاوره با کارشناسان و مشاوران برتر این موسسه می‌توانید با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان