پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳

لاتاری گرین کارت امریکا همیشه در یک روز مشخص به اطلاع همه افراد شرکت کننده در سرتاسر دنیا می رسد. همه شرکت کننده های لاتاری مشتاقانه منتظر روز اعلام نتایج لاتاری امریکا هستند. خوشبختانه طی یک بازه زمانی مناسب می توان نسبت به استعلام نتایج لاتاری امریکا اقدام کرد و فقط مختص یک روز خاص نمی شود.

لاتاری گرین کارت آمریکا

لاتاری گرین کارت آمریکا، راحت ترین روش مهاجرت به آمریکا است. هر ساله افراد زیادی از سرتاسر دنیا در این رقابت جهانی شرکت می کنند. شرط شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا فقط داشتن شانس است! بنابراین هر ساله می توان در این فرصت ویژه بدون هیچ محدودیتی شرکت کرد. بین تمام افراد شرکت کننده از همه کشورها هیچ برتری وجود ندارد و این رقابت کاملاً به صورت عادلانه و برابر صورت می گیرد.

نتایج لاتاری

نتایج لاتاری 2023 آمریکا دقیقاً در روز شنبه 17 اردیبهشت 1401 برابر با 7 می 2022 از طریق سایت استعلام لاتاری اعلام خواهد شد. افرادی که در ماه های مهر و آبان 1400 در لاتاری آمریکا ثبت نام کرده اند مجاز به مشاهده نتایج لاتاری 2023 هستند.

از تاریخ 17 اردیبهشت 1401 تا 11 مهر سال بعدی، یعنی تا سال 1402 می توان برای تکمیل مدارک لاتاری 2023 اقدام کرد. چیزی حدود 1 سال و اندی وقت بسیار مناسب و معقولیست تا به تمام کارهای خود رسیدگی کرد. افرادی هم که در زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 متوجه شدند که برنده نشده اند به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می توانند برای لاتاری 2024 ثبت نام کنند. ثبت نام لاتاری 2024 در مهر و آبان 1401 انجام می شود. بنابراین گوش به زنگ باشید.

شانس قبولی در لاتاری

در لاتاری 2022 (لاتاری 1400)، تعداد ایرانیانی که ثبت نام کردند 590.117 نفر بودند که از میان آنها، 5.739 نفر برنده شدند. بنابراین ایران هم مانند سایر کشورها مجاز به شرکت در ثبت نام لاتاری است و خوشبختانه از سوی ایرانیان استقبال خوبی شده و تعداد برندگان ایرانی در لاتاری چشمگیر بوده است. بعد از اعلام نتایج لاتاری 2023، آمار دقیق تعداد ایرانیان شرکت کننده و تعداد ایرانیان برنده لاتاری 2023 روشن خواهد شد.

10

افزایش شانس قبولی در لاتاری گرین کارت آمریکا

دوبرابر کردن شانس قبولی در لاتاری گرین کارت امریکا

افرادی که متاهل هستند می توانند شانس خود را دو برابر کنند! یعنی یک بار خانم به عنوان نفر اصلی خانواده ثبت نام کند و سایر اعضای خانواده را به عنوان زیر مجموعه معرفی کند؛ و بار دیگر آقا به عنوان نفر اصلی خانواده در لاتاری ثبت نام کند و اعضای خانواده را به عنوان زیر مجموعه معرفی کند.

برای چک کردن نتایج لاتاری 2023 نیز یک بار خانم باید استعلام قبولی بگیرد و بار دیگر آقا این کار را انجام دهد. بالاخری قرعه به نام یکی از این دو نفر می افتد.

نمونه جواب قبولی لاتاری

چنانچه از طریق سایت استعلام لاتاری نسبت به بررسی قبولی در لاتاری اقدام کردید، در صورت برنده شدن با پیام زیر مواجه خواهید شد:

You have been randomly selected for further processing in the Diversity Immigrant Visa Program for the fiscal 2023.

سایت اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا

سایت لاتاری، بستر و پایگاهی برای ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری است. افراد از طریق سایت لاتاری می توانند از برنده شدن در لاتاری 2023 اطمینان حاصل کنند. البته افرادی هم هستند که به دلیل محدودیت هایی در زبان انگلیسی و نداشتن مهارت لازم برای کار با سایت های خارجی، نیاز به راهنمایی و کمک دارند بنابراین کارهای ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری خود را به شرکت های مهاجرتی می سپارند و از طریق این شرکت ها دقیقاً در زمان های اعلام شده از سوی آمریکا، نتایج لاتاری 2023 را متوجه می شوند.

مدارک لازم برای مشاهده جواب لاتاری 2023

از جمله مدارکی که برای زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 به کار می آیند در زیر فهرست شده اند:

  1. نام و نام خانوادگی به انگلیسی
  2. تاریخ تولد به میلادی
  3. شماره موبایل قابل دسترس و فعال
  4. کانفرمیشن نامبر یا همان کد رهگیری لاتاری

فراموشی کد رهگیری برای اعلام نتایج لاتاری 2023

11

اگر هنگام زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 متوجه شدید که کد رهگیری یا همان کانفرمیشن نامبر خود را گم کرده اید اصلاً نگران نباشید. برای این کار راه حلی وجود دارد.

اگر کارهای ثبت نام لاتاری 2023 خود را به شرکت های مهاجرتی سپرده اید با یک تماس ساده می توانید به آنها اطلاع دهید تا کد رهگیری تان را برایتان بازیابی کنند. در هر صورت تفاوتی ندارد که از چه روشی ثبت نام کرده اید؛ برای بازیابی کد رهگیری در زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 فرم زیر را تکمیل کنید که مستلزم یک شماره تلفن فعال و قابل دسترس است، زیرا پس از انجام بازیابی کانفرمیشن نامبر، این شماره 16 کاراکتری را برایتان پیامک می کنند و از طریق این کد می توانید استعلام قبولی خود را در لاتاری 2023 بگیرید.

منبع: CarteSabz.net

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان