پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

هر اپلیکیشن برای کاربری ساده و آسان و امنیت از ترفندها و شگردهای مختلف کمک می‌گیرد. ضمن اینکه امکانات قابل توجهی را نیز برای کاربران و مخاطبان خود در نظر گرفته است. اینستاگرام نیز به عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند و به‌روز امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار می‌دهد. همین مسئله اینستاگرام را به یک اپلیکیشن مناسب برای تجارت تبدیل کرده است. امکانات اینستاگرام برای تمامی کسب و کارها و کارفرمایان قابلیت‌های ارزشمندی را به وجود آورده است.

اهمیت استفاده از امکانات اینستاگرام

 متاسفانه بسیاری از مدیران، کارفرمایان و صاحبان کسب و کار درباره امکانات اینستاگرام اطلاعات چندانی ندارند. این امکانات نشان می‌دهد که اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت استفاده برای تجارت را دارد و می‌تواند اپلیکیشن مناسبی برای کسب درآمد باشد. یکی از مواردی که در مورد کسب و کار ها و پیج‌های اینستاگرام مورد توجه قرار می‌ گیرد، امنیت پیج است. امنیت پیج به منظور حفظ اطلاعات  شخصی، اطلاعات مربوط به شرکت، برند و محصول مدنظر قرار می‌گیرد. هر شرکتی تمایل دارد در فضای واقعی یا مجازی اطلاعات خود را به شکل مناسبی حفظ کند.

فواید بهرهمندی از امکانات اینستاگرام

 بهره‌مندی از امکانات اینستاگرام شرایط مناسب برای تسلط بر پیج را فراهم می‌کند. ضمن اینکه امنیت پیج اینستاگرام را نیز به شکل مناسبی برای کاربران فراهم خواهد کرد. مدیریت حرفه‌ای و کارآمد در زمینه پست و استوری نیز از دیگر امکانات اینستاگرام می‌باشد. در واقع با فضای اینستاگرام، روش‌های متعددی برای تبلیغات، معرفی برند، شرکت و محصول در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر فردی با توجه به شرایط مورد نظر خود می‌تواند از راه‌های متعدد تبلیغات اینستاگرام برای رشد و ارتقاء کسب و کار خود بهره‌مند شود. در این میان شناسایی قابلیت‌های متعدد اینستاگرام به شما کمک می‌ کند که از این اپلیکیشن به نفع خود استفاده کنید.

استفاده از بومرنگ

بومرنگ نمونه‌ای از امکانات اینستاگرام است. این اپلیکیشن یکی از قابلیت‌هایی است که به شکل مستقیم امکان دسترسی به اینستاگرام را فراهم می‌کند. با بومرنگ می توانید ۱۰ عدد عکس را به شکل متوالی به یکدیگر متصل کرده و آن ها را به شکل یک ویدیو با پخش سریع در آورید. در نهایت نیز می‌توانید از عناصر اضافی و فیلتر بر روی تصاویر استفاده کنید و پست خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ویدیوهای ساخته شده با این اپلیکیشن به شکل خودکار ذخیره می‌‌شوند. بنابراین شما می‌‌توانید برای سایر اشتراک گذاری ها از این ویدیوها استفاده کنید.

قابلیت کلاژ در اینستاگرام

تصاویر کلاژ نیز در پست های اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. کلاژ از نمونه امکانات اینستاگرام است. در واقع به کمک این قابلیت می‌توانید چندین تصویر مختلف را به عنوان یک تصویر واحد اشتراک گذاری کنید. این قابلیت از طریق اپلیکیشن های مختلف همچون اپ استور و... فراهم می‌شود و به عنوان یکی از امکانات اینستاگرام در دسترس است.

12

قابلیت های مختلف در اینستاگرام

بعد از این که تصاویر مورد نظر را از آیکن دوربین برای Layout انتخاب کردید، امکان ادیت و ویرایش آن ها نیز از طریق افکت های آنلاین  و ... فراهم می شود. این ویرایش می تواند به کمک افکت های آینه ای، وارونه سازی تصاویر، تنظیم سایز و غیره باشد.

ویرایش پست بعد از ارسال

از دیگر امکانات اینستاگرام که امکان مدیریت پست ها و استوری ها را فراهم می‌کند، قابلیت ویرایش پست بعد از ارسال است. در واقع در این شرایط شما نیازی به دوباره کاری یا حذف پست ندارید. فقط کافی است از طریق سه نقطه بالای صفحه، گزینه ادیت را برای ویرایش پست انتخاب کنید. این گزینه به شما امکان می دهد برای پست زیرنویس یا کپشن در نظر بگیرید. همچنین مکان مناسبی را برای تصویر خود انتخاب کنید، برچسب یا تگ اضافه کنید یا آن ها را تغییر دهید.  زمانی که ویرایش مورد نظر شما به اتمام رسید، فقط کافی است پست را ذخیره کنید. تغییرت انجام شده بر روی پست اعمال خواهد شد.

ادیت عکس ها در اینستاگرام

اگر برای عکاسی از خود اینستاگرام کمک گرفته باشید، می توانید با تکیه بر قابلیت های این نرم افزار از گزینه های ادیت عکس نیز بهره‌مند شوید. استفاده از فیلتر، اضافه کردن استیکر، هایلایت، کنتراست، تنظیم نور و روشنایی و ... از گزینه های ادیت تصاویر در اپلیکیشن اینستاگرام است. فیلترها نیز یکی از گزینه های پرطرفدار برای ادیت پست ها در اینستاگرام هستند. استفاده از فیلترهای اینستاگرام نیز به عنوان یکی از امکانات اینستاگرام معرفی می‌شود. این فیلترها ویژگی‌های بسیار خاصی برای تصاویر شما به وجود می‌‌آورند.

اضافه کردن استوری

استوری اینستاگرام نیز می تواند به اندازه پست های به اشتراک گذاری حائز اهمیت باشد. به شرطی که این استوری ها به خوبی مدیریت شوند. اینستاگرام برای استوری گذاشتن نیز امکان ادیت، اضافه کردن متن، قابلیت کلاژ و... فراهم کرده است. به طور کلی امکانات اینستاگرام نظیر ادیت، فیلتر و... امکان شخصی سازی اینستاگرام را فراهم می کنند. بنابراین هر برند یا محصولی می‌تواند به شکل منحصر به فردی به مخاطبان معرفی شود. از طرفی در این خصوصی سازی، شانس تبدیل شدن مشتری بالقوه به بالفعل نیز بیشتر خواهد شد.

13

شخصی سازی اینستاگرام

تامین امنیت پیج با اینستاگرام

مدیریت و خصوصی سازی اینستاگرام امکان مدیریت داده ها و تامین امنیت پیج را برای کاربران به وجود می آورد. این اپلیکیشن آپشن های بسیاری برای جلوگیری از سوء استفاده، هک کردن پیج و... قرار داده است. با به کارگیری تکنیک های اینستاگرام می توانید امنیت پیج را چندین برابر افزایش دهید.

امکانات اینستاگرام چگونه باعث موفقیت می شوند؟

حتماً شما نیز افراد بسیاری را دیده اید که تصاویر متفاوت تری را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند. همچنین متوجه شده اید که اغلب کسب و کارهای موفق امروزی توانسته اند با تکیه بر این اپلیکیشن به اهداف مورد نظر خود برسند. این در حالی است که اینستاگرام کاربران و کارفرمایان بسیاری را در خود جای داده است. پس چرا تمامی این کارفرمایان موفق نیستند؟ علت این موضوع کاملاً مشخص است.

اینستاگرام برای رشد و ارتقاء کسب و کارها، ترفندها، شگردها و تکنیک های مختلفی را در نظر گرفته است. اگر کارفرمایان و صاحبان کسب و کار بتوانند از قابلیت و امکانات اینستاگرام در جهت تحقق اهداف تجاری کمک بگیرند، می توانند در بهره مندی از اینستاگرام موفق باشند.

خدمات متفاوت بهره مندی از امکانات اینستاگرام در شرکت حیطه نما گستر

شرکت حیطه نما گستر خدمات متفاوتی را برای ادمین و مدیریت اینستاگرام در نظر گرفته است. ضمن اینکه با خرید پکیج اینستاگرام می توانید در زمینه تولید محتوای حرفه‌ای برای اینستاگرام، نحوه مدیریت پست و استوری، تامین امنیت پیج و... آموزش ببینید. در آموزش پکیج اینستاگرام نمونه کارهای متعدد شرکت حیطه نما گستر در زمینه فیلمبرداری و عکاسی تخصصی از محصول را مشاهده خواهید کرد.

برای آشنایی با محصولات و خدمات شرکت حیطه نما گستر به سایت hitetarah.ir مراجعه کنید. در این مجموعه، پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه با بهره مندی از پکیج اینستاگرام این مجموعه نیز می توانید کسب و کار خود را به شکل مطلوبی در محیط اینستاگرام شخصی سازی کنید.

این شخصی سازی شما را در تامین امنیت پیج، مدیریت اینستاگرام، ارتقاء کسب و کار، انتخاب عکس های مناسب برای استوری و پست و... موفق خواهد کرد. در واقع این آموزش ها، شما را به یک مدیر کاربلد در فضای اپلیکیشن تبدیل خواهد کرد که دیگر رقبا قابلیت مقابله با آن را ندارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان