وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری 130 میلیون تومانی با شرایط ویژه برای این افراد | دریافت وام فوری و آسان

خانوارهای دارای فرزند، وام مسکن جداگانه دریافت می کنند.وامی که مبلغ آن بسته به تعداد فرزندان خانواده، بین ۷۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پروسه طولانی دریافت وام کابوس بزرگی برای دریافت کنندگان است اما وام فوری از شرایط بهتری برخوردار است. وام فوری برای آن دسته از افراد که نیاز مبرم به مبلغ زیادی و دریافت سریع پول هستند، پیشنهاد یک  عالی است. وام فوری بیشتر مورد استفاده جوانان برای تحصیل و ازدواج است. به تازگی وام فوری به افرادی که تصمیم به فرزند آوری دارند نیز تعلق میگیرد. در ادامه به جزئیات این وام فوری میپردازیم.

وام فوری

وام فوری  مسکن

قرار بود خانوارهای دارای فرزند، وام مسکن جداگانه دریافت کنند. وامی که مبلغ آن بسته به تعداد فرزندان خانواده، بین ۷۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان است. اما شرایط پرداخت وام مسکن فرزندآوری چیست؟

بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام مسکن قانون جوانی جمعیت را ابلاغ کرد. بر اساس این بخشنامه:

الف) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب دو فرزند شده یا می‌شوند، ۱۳۰ میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به صاحب یک فرزند شده یا می‌شود، ۱۱۰ میلیون تومان

ج) خانوارهای دونفره ( زوج و زوجه) مبلغ ۷۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت می‌کنند.

این وام در قالب قانون جوانی جمعیت پرداخت می‌شود و جدای از وام مسکنی است که هر فرد می‌تواند دریافت کند.

شرایط دریافت وام مسکن فرزندآوری

وام فرزندآوری توسط شش بانک مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک پرداخت می‌شود. مدت بازپرداخت این وام حداکثر ۱۰ ساله است. در شرایط پرداخت وام، کارمزد و سود سالانه وام ذکر نشده است اما وام‌های دیگری که قرار است در قالب قانون جوانی جمعیت پرداخت شود، در قالب وام قرض‌الحسنه است، انتظار می‌رود این وام هم قرض‌الحسنه باشد.

دریافت این وام مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان است و اگر اعتبار فرد تایید شود، برای ضمانت وام به سفته و یک ضامن معتبر نیاز است.

همچنین یکی از شرایط مهم پرداخت این وام این است که متقاضی فاقد مسکن باشد و از هیچ‌کدام از تسهیلات بانک مسکن استفاده نکرده باشد.

اما آیا این وام تنها برای خرید مسکن است و یا ودیعه؟ آنگونه که ایسنا اعلام کرده است وام فرزندآوری می‌تواند صرف خرید، ساخت مسکن و یا ودیعه شود و این مساله بسته به تقاضای خانوار دارد.

اما نکته قابل توجه این است که اگرچه از سال گذشته ماجرای پرداخت وام فرزندآوری در قالب‌ها و با عناوین مختلف مطرح شده، اما بسیاری از متقاضیان می‌گویند هنوز موفق به دریافت هیچ کدام از انواع این وام‌ها نشده‌اند.

از طرف دیگر، همه خانوارهای دارای فرزند مشمول انواع وام‌های جوانی جمعیت نمی‌شوند و این تسهیلات فقط در اختیار خانوارهایی قرار می‌گیرد که نرخ زاد و ولد شهر محل سکونت فرزند و پدر، کمتر از ۲٫۵ باشد.

 

وام فوری

شرایط دریافت وام فوری

موارد سقف تسهیلات، ضریب برابری،‌ دوره بازپرداخت و سود تسهیلات متغیر است.

باید بدانید که افراد دارای رتبه اعتباری یک، ۲ و ۳ می‌توانند به ۲ نفر از بستگان یا نزدیکان خود تسهیلات کارت اعتباری را که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است  معرفی کنند تا در صورت نیاز از این تسهیلات استفاده کنند.

افرادی که دلار یا یورو دارند و مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ارزینو هستند باید در یکی از شعب بانک اقتصاد نوین سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گرفتن این وام نیازی به ارائه ضامن معتبر ندارد، ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است. سود این وام با توجه به مبلغ اعطایی و مدت بازپرداخت تعیین می‌شود، اما بیشترین سود ۱۸ درصد خواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز با توجه توانایی متقاضی و دیگر شرایط مورد نظر بانک، ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود و حداکثر زمان بازپرداخت، میزان اقساط ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان است. کل سود این وام ۶۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۴۸ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود ۲۵۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان خواهد بود.

بانک اقتصاد نوین سال ۱۳۸۰ با سرمایه اولیه ۲۵ میلیارد تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه طیف گسترده از خدمات بانکی و مالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شرکت‌های تامین سرمایه نوین، پرداخت نوین آرین، سرمایه گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان و چندین شرکت دیگر از زیرمجموعه‌های بانک اقتصاد نوین محسوب می‌شوند.

این بانک تاکنون تندیس اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی، گواهی بی اس اس یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی، تندیس اولین کنفرانس سلامت مالی و اداری، دو نشان در اجلاس متخصصین باینکس و … را به دست آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان