وام فوری | وام فوری بدون ضامن

دریافت وام فوری 1 میلیارد تومانی | متقاضیان وام فوری بخوانند

بانک پارسیان به افراد واجد شرایطی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت داشته باشند، وام ۱ میلیارد تومانی اعطا می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

 این وام بانک پارسیان در قالب طرحی به نام «نوید» ارائه می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات ۱ میلیارد تومانی هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده است. البته در زمان مسدودی سپرده، به آن سود بانکی هم تعلق می‌گیرد که برحسب سود وام ۵ یا هشت درصد خواهد بود. سود این تسهیلات به مدت زمان بازپرداخت وام بستگی دارد و بین چهار تا ۱۸ درصد متغیر است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به ۶۰ ماه می‌رسد.

با درنظرگرفتن به مبلغ وام، سود ۸ درصدی و مدت بازپرداخت، میزان هر قسط ۲۰ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۳۹۴ تومان است. کل سود وام ۲۱۶ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۶۵۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱ میلیارد و ۲۰۳ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود.

بانک پارسیان از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در قالب‌های سپرده‌های ریالی، خدمات و تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و کارت‌های بانکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه در نظر دارد تا در آینده با ارائه خدمات متنوع و مناسب رضایت حداکثری تمامی ذی نفعان خود را به دست آورد.

این بانک به مشتریان خود توجه زیادی دارد و در قالب باشگاه مشتریان خدمات متنوعی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. اخیرا این مجموعه جوایز قرعه کشی‌های اخیر باشگاه مشتریان را طی یک مراسم جداگانه به برندگان اهدا کرده است.

شرایط دریافت وام فوری

وام فوری

افراد دارای درگاه‌های متصل به شرکت به پرداخت ملت می‌توانند از تسهیلات یا وام طرح پذیرندگان بانک ملت استفاده کنند. استفاده از این تسهیلات برحسب رتبه اعتباری ۱ تا ۵ و سرمایه ثابت یا سرمایه در گردش است که برای هرکدام از این  

موارد سقف تسهیلات، ضریب برابری،‌ دوره بازپرداخت و سود تسهیلات متغیر است.

باید بدانید که افراد دارای رتبه اعتباری یک، ۲ و ۳ می‌توانند به ۲ نفر از بستگان یا نزدیکان خود تسهیلات کارت اعتباری را که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است  معرفی کنند تا در صورت نیاز از این تسهیلات استفاده کنند.

افرادی که دلار یا یورو دارند و مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ارزینو هستند باید در یکی از شعب بانک اقتصاد نوین سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گرفتن این وام نیازی به ارائه ضامن معتبر ندارد، ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است. سود این وام با توجه به مبلغ اعطایی و مدت بازپرداخت تعیین می‌شود، اما بیشترین سود ۱۸ درصد خواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز با توجه توانایی متقاضی و دیگر شرایط مورد نظر بانک، ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود و حداکثر زمان بازپرداخت، میزان اقساط ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان است. کل سود این وام ۶۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۴۸ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود ۲۵۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان خواهد بود.

بانک اقتصاد نوین سال ۱۳۸۰ با سرمایه اولیه ۲۵ میلیارد تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه طیف گسترده از خدمات بانکی و مالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شرکت‌های تامین سرمایه نوین، پرداخت نوین آرین، سرمایه گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان و چندین شرکت دیگر از زیرمجموعه‌های بانک اقتصاد نوین محسوب می‌شوند.

این بانک تاکنون تندیس اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی، گواهی بی اس اس یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی، تندیس اولین کنفرانس سلامت مالی و اداری، دو نشان در اجلاس متخصصین باینکس و … را به دست آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان