وام فوری | وام فوری مسکن | وام فوری بانکها

وام 20 میلیونی بانک آینده؛ بدون چک و ضامن| واریز وام فوری 200 میلیونی بحساب این افراد

در حال حاضر امکان دریافت ۲۰ میلیون تومان وام بانک آینده از طریق سایت لندو فراهم شده است. این وام مزایای ویژه‌ای دارد که در ادامه می‌توانید از آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که دریافت این وام برای سال ۱۴۰۰، فقط تا پایان بهمن ماه امکان‌پذیر است. شما می‌توانید قبل از تمام شدن فرصت ثبت‌نام، از طریق لینک زیر درخواست خود را رزرو کنید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

وام فوری طرح بشارت بانک کشاورزی، وام نقدی طرح تبسم بانک صادرات و تسهیلات با وثیقه سیم‌کارت کمترین سود بانکی را دارند. این بانک‌ها به کارمندان خود وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون بهره می‌دهند.

ثبت‌نام وام 20 میلیونی بانک آینده فقط تا 30 بهمن

طرح جدید وام بانک آینده ویژه خرید کالا است که با همکاری لندو، بزرگترین سامانه خرید اقساطی ارائه می‌شود. از آنجایی که در این طرح مزایای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، می‌توان گفت که این وام در حال حاضر راحت‌ترین وامی است که توسط بانک‌ها ارائه شده است.

بهترین فرصت برای خریدهای عید، به روش اقساطی

اگر قصد دارید که برای روزهای عید، ۲۰ میلیون تومان وام دریافت کنید، حتماً تا سی بهمن با مراجعه به سایت لندو، درخواست خود ثبت کنید. چون به دلیل محدودیت زمانی بانک در شلوغی‌های روزهای آخر سال، اعتبار سنجی در ماه اسفند با تأخیر انجام می‌شود.

اگر برای تعطیلات عید نوروز، قصد سفر دارید و یا به فکر خرید وسایل جدید و تغییر دکوراسیون خانه خود هستید، می‌توانید از این وام ۲۰ میلیونی برای خرید انواع کالا و خدمات استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که برای خرید اقساطی بلیط سفر، رزرو هتل، لوازم خانگی و دکوراسیون، لوازم دیجیتال و ... فقط تا ۳۰ بهمن فرصت دارید.

رزرو اولیه وام 20 میلیونی بانک آینده

مزایای وام لندو و بانک آینده

وام خرید اقساطی لندو که با همکاری بانک آینده ارائه می‌شود، مزایای مختلفی دارد که این مزایا در مقایسه با دیگر سامانه‌ها بسیار قابل توجه هستند. از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای دریافت وام نیازی به ارائه چک و ضامن نیست. در طرح مشترک لندو و بانک آینده، برای راحتی متقاضیان، شروط معرفی ضامن و اجبار ارائه چک حذف شده است.

متقاضی تنها با ارائه سفته و بدون نیاز به چک ضمانت، می‌تواند تا سقف 20 میلیون تومان وام دریافت کند.

برخلاف سایر سامانه‌های خرید اقساطی، هر فرد می‌تواند چندین بار از لندو وام دریافت کند.

درصورت تأخیر در پرداخت اقساط، از شما جریمه دیرکرد دریافت نخواهد شد.

تمام مراحل دریافت وام، از زمان افتتاح حساب در بانک آینده تا تسویه کامل، به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری مشتری نیست.

همه مشتریان لندو و بانک آینده می‌توانند در هرنقطه از ایران، از لندو وام دریافت کنند و این شرایط محدود به شهر و استان خاصی نیست.

لندو با بیش از 500 فروشگاه آنلاین معتبر در فروش کالا و ارائه خدمات قرارداد دارد. بنابراین محدودیتی در انتخاب فروشگاه نخواهید داشت.

در این طرح امکان خرید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم خودرو، طلا و جواهرات، موتورسیکلت و ... به صورت اقساطی وجود دارد. همچنین با کمک خرید اعتباری لندو می‌توانید هزینه خدماتی مثل بلیت سفر، رزرو هتل، بیمه، آموزش، هزینه‌های درمانی و ... را به صورت اقساطی بپردازید.

مشاهده لیست فروشگاه‌ها برای خرید اقساطی کالا

مراحل دریافت وام 20 میلیون تومانی خرید کالا

مشخص کردن مبلغ درخواستی و فروشگاه مورد نظر در سایت لندو

ثبت نهایی درخواست و بارگذاری مدارک لازم در سایت لندو

بررسی مدارک و اعتبارسنجی توسط بانک آینده و لندو

مراجعه مامور ارسال به آدرس متقاضی برای دریافت امضا و کپی مدارک

ارسال کد اعتبار لندو به متقاضی (و یا شارژ کیف پول در صورت انتخاب فروشگاه تیمچه)

استفاده از اعتبار لندو برای ثبت خرید کالا در سایت انتخابی

پرداخت اقساط به صورت ماهانه در سایت لندو

مشاهده لیست فروشگاهها برای خرید اقساطی کالا

ثبت‌نام فوری وام بانک آینده و لندو

اگر متقاضی دریافت وام 20 میلیون تومانی در طرح مشترک بانک آینده و لندو هستید، فقط کافیست که وارد سایت لندو شوید و مراحل فوق را انجام دهید. توجه داشته باشید که تنها درخواست‌های ثبت شده تا ۳۰ بهمن، تا پایان سال اعتبارسنجی خواهد شد و درخواست‌های ثبت شده بعد از این تاریخ، به سال دیگر موکول خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی، روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبتنام وام ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا از بانک آینده و لندو

این بانک ها وام  فوری۲۰۰ میلیونی بدون سود می دهند

زندگی اقتصادی مردم ایران به وام گره خورده است. وام در ایران انواع مختلفی دارد و در هر دوره از زندگی به وام‌ها نیاز داریم. وام ازدواج، وام مسکن، وام کالا، وام خودرو، وام خودروی فرسوده، وام جعاله تعمیر مسکن، وام مضاربه و وام خرید ماشین‌آلات و تجهیزات یا مواد اولیه از مهم‌ترین وام‌ها هستند. برای دریافت تمامی این وام‌ها باید مسیر پرپیچ خمی را پشت سر بگذاریم. جالب است به این نکته نیز اشاره کنیم که مردم ایران برای وام بانکی به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول افراد معمولی هستند. این افراد برای دریافت کوچک‌ترین وام باید از هفت‌خان رستم عبور کنند. برخلاف مردم عادی گروهی در ایران به راحتی وام‌های کلان می‌گیرند. موضوع زمانی جالب می‌شود که این گروه بعضا اصل وام خود را بر نمی‌گردانند. سیستم بانکی ایران سالیان سال است که با این گروه دست و پنجه نرم می‌کند. ماجرای ابربدهکاران بانکی در منازعات انتخاباتی امسال حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت. خیلی از مردم به این موضوع گلایه دارند و خواستار رسیدگی مراجع قضایی هستند.

در ایران برخلاف تصور، خیلی از بانک‌ها برای اعطای وام از قوانین بانک مرکزی پیروی نمی‌کنند. این موضوع واکنش وزیر اقتصاد را در دولت سیزدهم به همراه داشت. خاندوزی از بانک‌ها خواسته بود مازاد نرخ سود وام را به مشتریان برگردانند. شاید برای شما هم نرخ بهره وام در کشورها سوال باشد. به نظر شما همه کشورها شرایط مشابه ایران را دارند؟ در ادامه همراه گسترش نیوز باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

یک قاعده کلی در اقتصاد دنیا وجود دارد که هر چه نرخ تورم بالاتر باشد نرخ بهره وام هم افزایش پیدا می‌کند. بر این اساس ایران، ونزوئلا، آرژانتین و ترکیه بیشترین نرخ سود وام بانکی را دارند. زیمباوه با نرخ ۸۵ درصدی بهره وام بالاترین بهره بانکی را دارد. موضوع مهم انفجار تورم است. در ایران با اقتصاد تورم رو به رو هستیم. در نتیجه مردم ایران همیشه متقاضی دریافت وام هستند. 

بانک‌ها تمایل به اعطای وام فوری ندارند

بانک‌های ایرانی تمایلی به اعطای وام ندارند. نرخ تورم مهم‌ترین دلیل بانک‌ها است.  زمانی که نرخ تورم ۲ رقمی است، نرخ بهره هم باید ۲ رقمی باشد. نرخ تورم به اندازه‌ای رشد کرده است که بانک ها مدعی ضرر هستند. در نتیجه شاهد سختگیری انها در پرداخت وام هستیم.

بانک‌هایی که وام بدون سود می‌دهند

در پایان نگاهی به وام‌هایی داریم که بیشترین سودها و کمترین سود را از مشتریان خود می‌گیرند. بر اساس اطلاعات سایت رده که خدمات مالی و بانکی را مقایسه و بررسی می‌کند؛ بیشترین سود را وام نقدی بانک کارآفرین، وام نقدی تسهیلات اعتباری سپرده‌گذاران بانک سامان، وام نقدی میانگین حساب بانک ایران‌زمین، تسهیلات ویژه دارندگان دستگاه کارت‌خوان بانک سامان و وام نقدی بانک سامان با سود بین ۲۱ تا ۲۴ درصد دارند. از سویی کمترین سود وام بانکی را وام نقدی طرح بشارت بانک کشاورزی، وام نقدی طرح تبسم بانک صادرات و تسهیلات با وثیقه سیم‌کارت دارند. این بانک‌ها به کارمندان خود وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون بهره می‌دهند.

بانک سینا برای پرداخت وام فوری به بانوان دو طرح زیر را در نظر گرفته است

طرح یاس وام بانوان

طرح آذین وام بانوان

هر کدام از این طرح‌ها شرایط خاص خود می باشد

شرایط دریافت وام فوری بانوان در طرح یاس بانک سینا

پرداخت این وام به بانوان به صورت کارت اعتباری خرید کالا می‌باشد. خانم‌ها می‌توانند با دریافت این وام ظرف مدت یک ماه از فروشگاه‌های مجاز خرید نمایند. جزئیات وام ۲۰ میلیونی بانوان بانک سینا در جدول زیر آمده است:

مبلغ وام حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال

مدت بازپرداخت وام بانوان ۳۶ ماه

سود وام ۱۸ درصد

ضامن یک ضامن رسمی با گواهی کسر از حقوق

وام فوری بانوان بانک سینا

شرایط دریافت وام فوری بانوان در طرح آذین بانک سینا

دریافت وام فوری بانوان در طرح آذین بانک سینا نیاز به سپرده‌گذاری در این بانک دارد و بانوان می‌توانند به پشتوانه سپرده خود تا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان وام فوری دریافت نمایند. جزئیات وام ۲۵۰ میلیون تومانی بانک سینا در جدول زیر آمده است:

مبلغ وام ۸۰ درصد سپرده حداکثر ۲۵۰ میلیون تومان

مدت بازپرداخت وام بانوان ۳۶ ماه

سود وام ۵ درصد

شرایط سپرده‌گذاری نیاز به سپرده‌گذاری دارد به مبلغ سپرده ۶ درصد سود تعلق می‌گیرد

ضامن به ضمانت سپرده

وام فوری بانوان بانک مهر ایران

بانک مهر ایران در قالب طرح اندوخته بانوان ایران زمین اقدام به اعطای تسهیلات با سود ۴ درصد به بانوان می‌نماید. جهت دریافت وام فوری بانوان مهر ایران باید یک حساب سپرده در این بانک افتتاح کرده و در فواصل زمانی مشخص مبلغ مشخصی را در این حساب سپرده نمایید تا بتوانید از تسهیلات بانوان این بانک استفاده کنید. پرداخت این وام در ۴ مرحله به بانوان پرداخت می‌شود. شرایط دریافت وام بانوان مهرایران را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مبلغ سپرده(در ماه) مدت سپرده‌گذاری مبلغ وام مدت بازپرداخت ضامن

۲۰۰ هزار تومان ۴ ماه ۳ میلیون تومان ۲۴ ماه یک ضامن معتبر

۱۰۰ هزار تومان ۲۴ ماه ۶ میلیون تومان ۲۴ ماه مسدودی سپرده+ضامن

۱۰۰هزار تومان ۲۴ ماه ۱۲ میلیون تومان ۳۶ ماه مسدودی سپرده+ضامن

۱۰۰ هزار تومان ۳۶ ماه ۲۰ میلیون تومان ۳۶ ماه مسدودی سپرده+ضامن

وام فوری بانوان بانک مهر ایران

بر اساس جدول فوق بانوان با سپرده مبلغ کمی در هر ماه می‌توانند در مجموع ۴۱ میلیون تومان وام قرض الحسنه بانوان از بانک مهر ایران دریافت نمایند.

نکته: در هر مرحله از اتمام اقساط وام می‌توانید از دریافت مرحله بعد انصراف دهید و مبلغ سپرده خود را از بانک دریافت نمایید.

وام فوری بانوان بانک کشاورزی

بانک کشاورزی با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت بانوان در فعالیت‌های اقتصادی و اجرای مسئولیت های اجتماعی خود، طرح «بانوی ایرانی» را اجرا می کند. این طرح باتوجه به میزان سپرده‌گذاری مبالغ مختلف وام را پرداخت می‌کند. شرایط دریافت وام فوری بانوان بانک کشاورزی در جدول زیر آمده است:

مدت سپرده‌گذاری نسبت وام به سپرده مدت بازپرداخت نرخ تسهیلات

یک ماه ۵۰ درصد مبلغ سپرده گذاری ۶ ماهه ۱۸%

چهار ماه ۷۰ درصد مبلغ سپرده گذاری ۱۲ ماهه ۱۴%

چهار ماه ۵۰ درصد مبلغ سپرده گذاری ۲۴ ماهه ۱۴%

چهار ماه ۸۵ درصد مبلغ سپرده گذاری ۱۲ ماهه ۱۵

وام فوری بانوان در بانک کشاورزی بدون ضامن و به پشتوانه سپرده پرداخت می‌شود.

وام فوری بانوان بانک دی

بانک دی با هدف تکریم بانوان کشور، طرح تسهیلاتی ویژه بانوان را در نظر گرفته است.

در این طرح که با هدف ارج نهادن به بانوان کشور اجرایی شده است، تمامی بانوان شاغل و غیرشاغل می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری در بانک دی از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. شرایط دریافت وام فوری بانوان بانک دی در جدول زیر آمده است:

مبلغ وام بانوان حداکثر ۵۰ میلیون تومان

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت ۳۶ ماه

ضامن دو ضامن معتبر

شرایط سپرده‌گذاری حداقل ۲ میلیون تومان باید سپرده‌گذاری نمایید

وام بانوان بانک دی قابل واگذاری به همسر یا فرزند نیز می‌باشد.

وام فوری بانوان بانک ملت

بانک ملت در قالب طرح پرنیان به بانوان متقاضی، وام پرداخت می‌کند. جهت دریافت این وام باید به میزان ۱۰ میلیون تومان در بانک ملت حساب سپرده داشته باشید. شرایط دریافت وام فوری بانوان بانک ملت به شرح زیر می‌باشد:

مبلغ وام حداکثر ۵۰ میلیون تومان

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت وام بانوان ۳۶ ماه

سپرده‌گذاری حداقل ۱۰ میلیون تومان

وام فوری بانوان بانک ملت

امکان خرید بیمه نامه درمان تکمیلی به صورت انفرادی و بدون نیاز به انجام معاینات پزشکی، امکان سرمایه گذاری بلندمدت تا ۳۰ سال از طریق واریز تدریجی و دریافت سود علی الحساب ۱۶ درصد به صورت تضمینی، دریافت سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری تا سقف ۹۰ درصد و امکان استفاده از تسهیلات کارت اعتباری تا ۷۰ درصد مبلغ سپرده گذاری و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بدون ضامن، بخشی از مزایای طرح پرنیان بانک ملت است.

وام فوری برای افراد خاص

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، به آن دسته از سازندگانی که قصد ساخت واحدهای مسکونی بر روی زمین‌های خود داشته باشند، تسهیلات ویژه از سوی شبکه بانکی پرداخت می‌شود.

بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی به آن دسته از مالکانی که قصد دارند اقدام به احداث مسکن بر روی زمین‌های خود به قصد سکونت کنند، تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت می‌شود. این گروه از مالکان برای دریافت این تسهیلات نیازی به خرید اوراق یا سپرده‌گذاری در بانک نخواهند داشت و می‌توانند متناسب با دستورالعمل تعریف شده در این زمینه اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

پروژه‌های این گروه از افراد متقاضی تحت عنوان پروژه‌های ساخت مسکن خودمالکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ودر راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن، مشمول دریافت این تسهیلات ویژه خواهد شد.

این تسهیلات متناسب با پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی به مالکان سازنده پرداخت می‌شود و شامل تمام شهرهای کشور می‌شود.

آن طور که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است برای ثبت نام خودمالکان هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه شهرهای کشور و همه روستاها برای این دسته از متقاضیان باز است. هرکسی با هر تعدادی که در مجوزش درج شده امکان ثبت‌نام و اخذ تسهیلات خودمالکی را دارد.

این گروه از افراد که قصد ساخت مسکن شخصی‌ساز دارند می‌توانند مانند سازندگان حرفه‌ای مسکن با ثبت نام در سامانه نهضت ملی و ارائه درخواست برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

بر این اساس، سازنده‌های مسکن خودمالکی در همه شهرهای کشور می‌توانند مانند سایر متقاضیان وسازنده‌ها از سقف تعیین‌شده برای تسهیلات ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال که در شهر تهران ۴۵۰ میلیون تومان، کلانشهرهای بیش از یک میلیون نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان است استفاده کنند. همچنین متقاضیان در روستاها هم تا ۲۵۰ میلیون تومان امکان استفاده از تسهیلات خودمالکی را دارند.

از هم‌اکنون نیز این امکان برای دارندگان زمین و سازندگانی که قصد دارند بر روی زمین‌های خود در قالب پروژه‌های خودمالکی اقدام به ساخت مسکن کنند، فراهم شده است تا با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن و ارائه مدارک خود، با انتخاب بانک به شعب معرفی شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات در شعب بانک اقدام کنند. مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و ارائه درخواست، شامل اسناد مالکیت و پروانه ساختمان است که بر اساس آن تسهیلات بانکی به این دسته از خودمالکان پرداخت می‌شود.

بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، تسهیلاتی که در قالب نهضت ملی مسکن به خودمالکان پرداخت می‌شود نیازی به خرید اوراق یا سپرده گذاری ندارد. مطابق با دستورالعمل پرداخت تسهیلات ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، این تسهیلات در ۴ مرحله و توسط بانک عامل به خودمالکان پرداخت می‌شود.

بر این اساس، در مرحله پی‌کنی و فونداسیون ۱۰ درصد، مرحله اسکلت و سقف ۴۰ درصد، سفت‌کاری ۲۵ درصد و مرحله نازک کاری نیز ۲۵ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سقف تسهیلات بدون سپرده در تهران۶۰ میلیون تومان، در شهرهای بزرگ و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۰میلیون تومان و در شهرهای کوچک نیز  ۴۰میلیون تومان است. متقاضیان در شهرهای بزرگ می توانند همزمان از تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن (اوراق ممتاز) ۱۶۰ میلیون تومان و در شهرهای کوچک نیز ۱۲۰میلیون تومان استفاده کنند. تسهیلات از محل اوراق برای زوجین هنرمند نیز متناسب با شهر محل زندگی تا دو برابر این میزان قابل افزایش است.در قالب این تفاهمنامه ، علاوه بر تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون سپرده در تهران، امکان استفاده از تسهیلات اوراق را فراهم کرده تا به هنرمندان حوزه صنایع دستی بتوانند به صورت تلفیقی از ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن بهره مند شوند.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در این‌باره گفت: پس از درخواست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص تامین تسهیلات هرمندان حوزه صنایع دستی، با کمال میل پذیرفتیم و مقدمات امضای تفاهم نامه با این وزارتخانه را سریعا ترتیب دادیم.

وی افزود: امیدواریم امضای این تفاهم نامه سرآغاز همکاری خوب بین بانک مسکن و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد.

وی تاکید کرد: بانک مسکن تلاش خود را می کند تا اقداماتی را در جهت افزایش رفاه کارکنان و هنرمندان انجام دهد.

 سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز گفت: در حال حاضر ۵۲۰ هزار هنرمند در حوزه صنایع دستی فعالیت می کنند که : ۷۵ درصد از این هنرمندان را بانوان به خود اختصاص می دهند. از این میزان سهم نیز، ۶۰ درصد بانوان خودسرپرست هستند.

وی ادامه داد: بنابراین برکات تفاهم نامه ای که بین بانک مسکن و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا شده، در زندگی این گروه از جامعه مشهود است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان