بازیکن سابق بارسلونا کشته شد / عامل قتل گریخت!

کارتر پِین، ستاره سابق آکادمی بارسلونا در سن ۲۱ سالگی در یک حادثه غم‌انگیز تصادف کشته شد و راننده مجرم پا به فرار گذاشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

کارتر پین در آخر هفته در حال اسکوتر سواری بود که با یک خودرو تصادف کرد و مرگ او توسط باشگاه تورمنتا تایید شد. پین که قبلاً در آکادمی بارسلونا در کاسا گرانده، آریزونا، مشغول به کار بود، متأسفانه در مرکز پزشکی مموریال در ساوانا جان باخت. راننده خودرو از محل متواری شد و پلیس اکنون در حال بررسی موضوع است.

با اعلام این خبر دردناک در روز یکشنبه، باشگاه تورمنتا بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: «تورمنتا اف‌سی عمیقاً از درگذشت غم‌انگیز کارتر دیوید پین، مدافع تیم دوم تورمنتا، اندوهگین است. پین که یکی از اعضای تیم دوم تورمنتا در سال ۲۰۲۲ در لیگ دوم USL بود، ورزشکار، هم‌تیمی و دوست فوق‌العاده‌ای بود و همه اعضای باشگاه دلتنگ او خواهند شد. خانواده کارتر، دوستان و تمام جامعه تورمنتا امروز در غم و اندوه هستند.»

آکادمی بارسلونا در آریزونا نیز همدردی خود را ابراز کرد و در توییتر نوشت: «ما از درگذشت غم‌انگیز یکی از اعضای خودی، کارتر پین، غمگین هستیم. کارتر یک برادر، هم‌تیمی و ورزشکار فوق‌العاده‌ بود و به شدت دلتنگ او خواهیم شد. ما عشق و حمایت خود را به خانواده و دوستان کارتر در این دوران بسیار دشوار ارسال می‌کنیم.»

پس از مرگ پین، تورمنتا اعلام کرد که باشگاه و بنیاد Ibis صندوق کارتر پین را ایجاد کرده است. در بیانیه باشگاه آمده است: «بنیاد Ibis کمک‌های مالی را به یاد کارتر می‌پذیرد، که به خانواده برسد و کمک هزینه بورسیه جدید کارتر پین باشد. توسط این صندوق، هر ساله هزینه‌های تیم و لباس یکی از بازیکنان آکادمی TFC پوشش داده می‌شود. تورمنتا و بنیاد Ibis با ارائه منابع و فرصت‌های آموزشی به جوانان محلی با هزینه‌های بسیار کمتر، برای ترویج ورزش فوتبال در سرتاسر جورجیای جنوبی و دیگر مناطق جنوب کشور، همکاری می‌کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان