حادثه هولناک در گیلان | ماجرای پیدا شدن جسد عروس و داماد کنار ساحل چیست؟

اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند، در دریا گرفتار شدند و ۳ نفر از آنها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند، در دریا گرفتار شدند و ۳ نفر از آنها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند. قربانیان عروس و دامادی جوان و خواهر نوجوان عروس بودند که اجسادشان توسط مردم محلی و نیروهای هلال‌احمر از آب بیرون کشیده شد.

این حادثه دردناک عصر جمعه در ساحل سلیم چاف در بندر کیاشهر رخ داد. آن روز اعضای خانواده‌ای از اهالی روستای تهام در حوالی آستانه اشرفیه برای تفریح به کنار ساحل رفته بودند که ۴نفر از آنها تصمیم گرفتند وارد دریا شوند.

داماد جوان خانواده به همراه همسرش و ۲ خواهر او وارد دریا شدند اما کمی که جلوتر رفتند، ناگهان زیر پایشان خالی شد و در دریا غوطه‌ور شدند. این اتفاق در چشم بر هم زدنی رخ داد و شاهدان با دیدن این صحنه فریادزنان درخواست کمک کردند.

مردم محلی که در ساحل حضور داشتند ماجرا را به هلال‌احمر گزارش کردند و همزمان برای کمک به غرق‌شدگان وارد دریا شدند. آنها در همان دقایق اولیه پیکر ۳نفر را از آب بیرون کشیدند و به ساحل منتقل کردند اما نیمه‌کاره بودن پل فلزی سلیم چاف و وجود یک پل چوبی که تنها راه عبور آمبولانس اورژانس به محل حادثه بود باعث شد که نیروهای اورژانس با تأخیر به آنجا برسند. با این حال و با حضور نیروهای اورژانس، معلوم شد که تازه داماد و عروس جوان جانشان را از دست داده‌اند اما سومین نفر که خواهر بزرگ عروس بود، پس از تلاش فراوان امدادگران اورژانس احیا شد و به سرعت به بیمارستان انتقال یافت.

عروس و داماد دو قربانی حادثه

هنوز از سرنوشت چهارمین عضو خانواده که خواهر ۱۳ساله عروس بود، خبری نبود و در این شرایط امدادگران هلال‌احمر وارد عمل شدند و عملیات جست‌وجو در دریا آغاز شد. این عملیات تا نیمه شب شنبه ادامه داشت تا اینکه با تلاش امدادگران، جسد بی‌جان دختر نوجوان نیز پیدا و از دریا بیرون کشیده شد.

در جریان این حادثه ۳ عضو خانواده شامل داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را از دست دادند و چهارمین نفر که خواهر بزرگ عروس است در بیمارستان بستری است و تلاش برای نجات جان او ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان