کاهش کیفیت هوا در دامنه‌های جنوبی البرز و شرق کشور

طی امروز در دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از مرکز، شرق کشور، وزش باد شدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دوشنبه در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

طی این روز در دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور، وزش باد شدید رخ می‌دهد که در بعضی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر رشد ابر‌های هنر‌های و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود و در مناطقی از شرق، شمال شرق و مرکز کشور وزش باد ادامه خواهد داشت.

طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه در استان‌های مرزی ایلام، خوزستان، بوشهر و جنوب فارس وزش باد همراه با گرد و خاک پدیده حاکم است.

چهارشنبه و پنجشنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما استقرار می‌یابد و فقط در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان و در شمال کشور روند کاهش نسبی دما حاکم است.

تا اواسط امروز دریای خزر و تا پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان