راز قتل هولناک در کرج چه بود؟ | مراودات مشکوک، قتل را فاش کرد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از رازگشایی قتل زوج سالخورده اهل رجایی‌شهر کرج پس از گذشت ۴ ماه از زمان وقوع قتل و کشف جسد آنها در باغشان در هشتگرد خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: اواخر سال ۱۴۰۰ خبر یک فقره مفقودی یک زوج سالخورده در منطقه رجایی‌شهر کرج از سوی فرزندانشان به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که این زوج چند روز قبل از مفقود شدن خانه خود در منطقه رجایی‌شهر را به فروش رسانده و اقدام به خرید یک باغ در شهر هشتگرد و اجاره یک آپارتمان در منطقه کیانمهر کرده‌اند و مقداری از وجه حاصل از فروش خانه در اختیار خودشان قرار داشت که این موضوع ظن ماموران برای انجام جنایت برای کسب این وجوه را تقویت کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به عدم جاگذاری هیچ گونه ردی از انجام وقوع قتل افراد مفقودشده گفت: علیرغم این موضوع پس از چندی ماه تلاش شبانه‌روزی و به‌کارگیری اطلاعاتی پلیسی، در نهایت مراودات مشکوک یک فرد تراشکار با این خانواده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در غرب استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکار اولیه، متهم به انجام قتل این زوج با انگیزه کسب نقدینگی مقتولان با همدستی یکی از بستگانش اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری همدست متهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن گفت: با همکاری متهمان، اجساد هر دو مقتول که در باغ آنها در هشتگرد دفن شده بود کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم که از گفتن اسرار و دارایی‌های خود به افراد ناشناس که باعث ایجاد انگیزه برای انجام جنایات این چنین می‌شود، خودداری کنند.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان