جزییات وحشتناک از قتل زن 27 ساله | پرستار جوان با 25 ضربه چاقو از پا درآمد

پرستار یکی از بیمارستان‌ها با واردآمدن بیش از 25 ضربه کارد در خیابان به قتل رسید و آدمکش از صحنه جنایت گریخت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سحرگاه شنبه گذشته، زن جوان مانند هر روز لباس خدمت پوشید تا برای پرستاری از بیماران عازم بیمارستان امدادی شود. او که با شیوع کرونا در کشور، خدمت در بخش بیماران کرونایی را انتخاب کرده بود، به بانویی مهربان و خوش رفتار در میان همکارانش شهرت داشت اما به دلیل اختلافات شدید خانوادگی با همسرش، مراحل پایانی «طلاق» را می گذراند به همین خاطر نیز از حدود دو ماه قبل به همراه خواهرش به ملک پدری در بولوار ولیعصر (عج) نقل مکان کرده بود و به طور مجردی روزگار می گذراند.

عقربه های ساعت از 6 صبح یازدهم تیر گذشته بود که پرستار 26 ساله از خانه بیرون آمد تا به محل کارش برود ولی گویی چشمانی ترسناک او را تعقیب می کرد. مردی که قمه بزرگی را در دست داشت و پنهانی به اطراف می نگریست در آن ساعت صبحگاهی، انتظار می کشید تا «مریم» از خانه خارج شود. طولی نکشید که ناگهان پرستار جوان در حالی با قاتل خود روبه رو شد که از شدت ترس جرئت فریاد زدن را هم از دست داد.

مرد بی رحم تیغه قمه وحشتناک را بالا برد و بر پیکر زن 26 ساله فرود آورد. آدمکش سنگدل در خلوت صبحگاهی خیابان، فرصت هرگونه عکس العملی را از قربانی خود گرفت و او را هدف ضربات متعدد کارد قرار داد به گونه ای که در سکوت خیابان فقط صدای خفیفی از گلوی زن جوان بیرون می آمد. در همین حال برخی رهگذران از دور نمایان شدند و مردی را  دیدند که بی رحمانه زنی را کتک می زند.

آن ها دوان دوان خود را به محل نزاع رساندند اما مرد قمه به  دست با دیدن رهگذران پیکر غرق در خون پرستار جوان را رها کرد و به طرف خودرویی دوید که در همان نزدیکی پارک شده بود. او سراسیمه پشت فرمان نشست و درحالی که یکی از رهگذران میان سال با پای پیاده به دنبال خودرو می دوید، پدال گاز را فشرد و در مسیر خیابان ناپدید شد. رهگذران با مشاهده پیکر خون آلود زن جوانی که پوشش پرستاری به تن داشت، بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند. بدین ترتیب دقایقی بعد پیکر زن 26 ساله درحالی به بیمارستان  انتقال یافت که دیگر علایم حیاتی در بدن وی وجود نداشت و زن جوان بر اثر عوارض اصابت بیش از 25 ضربه کارد جان خود را از دست داده بود.

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است با گزارش این حادثه هولناک به پلیس 110، بی درنگ گروهی از نیروهای انتظامی با صدور دستوری از سوی سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رئیس کلانتری ) عازم محل وقوع جنایت شدند و مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

با توجه به اهمیت و حساسیت  ماجرا، ابتدا قاضی دکتر «صادق صفری» دستورات خاصی را برای حفظ آثار باقی مانده در صحنه جنایت صادر کرد  و خود نیز برای بررسی های میدانی عازم بیمارستان شد. با توجه به این که مقتول پوشش پرستاری داشت، بلافاصله هویت وی شناسایی شد و این گونه دامنه تحقیقات به بولوار ولیعصر (عج)  کشید.

از سوی دیگر نیز گروه تخصصی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) در محل وقوع جنایت صبحگاهی حضور یافتند و با راهنمایی های قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب بررسی های نامحسوس جنایی را آغاز کردند.

گروه ورزیده کارآگاهان در چند شاخه اطلاعاتی – عملیاتی با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی) وارد عمل شدند و با شناسایی محل سکونت مریم (مقتول) به جمع آوری اطلاعات پرداختند. بررسی های کارآگاهان که با هدایت مستقیم قاضی صفری همراه بود به نتایجی رسید که نشان می داد پرستار جوان حدود شش سال قبل با مردی از اهالی خراسان شمالی ازدواج کرده و سپس در حالی زندگی مشترک خود را در کرج ادامه داده است که همزمان با شیوع کرونا وارد بخش بیماران بستری کرونایی شده بود و به آن‌ها خدمت می کرد. اما او در مسیر زندگی مشترک و به دلیل مسائل خاصی با همسرش دچار اختلاف شد به طوری که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان پذیر نبود و تصمیم به طلاق گرفت.

بنابر گزارش اختصاصی خراسان، پرستار جوان حاضر شد از حق و حقوق و حتی مهریه خودش نیز بگذرد تا مهر طلاق بر شناسنامه اش نمایان شود. شدت این اختلافات در مراحل پایانی ماجرای طلاق به حدی رسید که زن 26 ساله از زندگی مشترک بیرون آمد و به ساختمان ملک پدری خود در خیابان ولیعصر (عج) نقل مکان کرد تا به همراه خواهر مجرد خودش زندگی کند.

در حالی که طبقه اول این منزل حدود 70 متری در حال بازسازی و تعمیر بود، آن ها در طبقه دوم ساکن شدند. این پرستار با وجود تلخکامی های زندگی، همچنان به خدمت در بخش بیماران کرونایی بیمارستان  به خدمت مشغول بود تا این که سحرگاه شنبه گذشته، این حادثه هولناک رقم خورد.

به گزارش خراسان، با جمع آوری این اطلاعات، قاضی دکتر صفری بررسی های قضایی را در محل کار این پرستار جوان در حالی ادامه داد که همکارانش از مهربانی ها و دلسوزی های او برای بیماران سخن می گفتند و او را همکاری شایسته می خواندند.

به همین دلیل فرضیه جنایت توسط همسر (سابق) این زن جوان قوت گرفت و گروه عملیاتی کارآگاهان با کسب دستورات قضایی و همچنین بهره گیری از تجربیات سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی ) به ردزنی آدمکشی پرداختند که پس از این جنایت هولناک از محل گریخته بود.

از سوی دیگر انجام معاینات در پزشکی قانونی  که در حضور مقام قضایی صورت گرفت بیانگر آن بود که قاتل بی رحم با وارد آوردن بیش از 25 ضربه با کاردی بزرگ (قمه) مرتکب جنایت شده است. این گزارش حاکی است تحقیقات بیشتر برای دستگیری متهم به قتل فراری همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان