مهران مدیری | مهران مدیری دورهمی

توهین زشت مهران مدیری به خانم بازیگر | بازیگر معروف برنامه دورهمی را ترک کرد

الناز حبیبی و برادرش در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شدند. مهران مدیری از شباهت عجیب این خواهر و برادر شگفت زده شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مهران مدیری بازیگر و کارگردان مطرح کشور است. مهران مدیری در زمینه سریال های طنز خوش درخشیده است. مهران مدیری چند سالی است که برنامه دورهمی را اجرا می کند. تسلط مهران مدیری در مجری گری بسیار قابل ستایش است. مهران مدیری دو فرزند دارد و خودش می گوید که بسیار حواس پرت است.

الناز حبیبی و برادرش در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شدند. مهران مدیری از شباهت عجیب این خواهر و برادر شگفت زده شد. الناز حبیبی و برادرش نقاط قوت و ضعف یکدیگر را گفتند. از جمله نقطه ضعف الناز «فامیل» و نقطه قوت او اراده است. 

مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری 

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران ، بازیگر ، کارگردان و مجری است .دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است.

جالب است بدانید او سید نیز می باشد و دکتری افتخاری از دانشگاه لیبرتی آمریکا دارد .مهران مدیری (Mehran Modiri) در شهر تهران بعنوان آخرین فرزند یک خانواده با اصالت اراکی به دنیا آمد و دو برادر بزرگتر از خود دارد.پدرش کارمند وزارت نیرو و هنر دوست بود و مادرش خانه دار است ، برادر بزرگتر پیانیست قابلی است و برادر دومش نیز نقاش بوده و در سوئد زندگی می کند.

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده‌ای ۶ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.
تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد.
بعد از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است[۸]
مهران مدیری

 

پرواز ۵۷ مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود. پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست.
پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز ۵۷، مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح آغاز کرد که در سال‌های ۱۳۷۲ و ۷۳ به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه شامل قطعات طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود. 
از پخش سریال مرد دوهزارچهره در سال ۱۳۸۸، تصمیم مهران مدیری بر ساخت و پخش سریال جدیدی به نام قهوه تلخ برای صدا و سیما بود اما به دلایل نامعلوم با موافقت مسئولان صدا و سیما همراه نشد، از دلایل عدم موافقت به مسائل مالی، محتوا و داستان سریال اشاره شده‌است. سرانجام در شهریور ۱۳۸۹ این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال به موفق‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در آن سال تبدیل شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی لقب گرفت.
آغاز داستان این سریال در مورد نیما زند کریمی، استاد دانشگاه در رشته تاریخ، شخصی که در زندگی خود با مشکلات مالی مواجه شده‌است، می‌باشد. وی پس از مدتی به این نتیجه می‌رسد که در ایران به تحصیلات مرتبط به تاریخ اهمیتی داده نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد به‌طور کلی تاریخ را کنار بگذارد و سعی می‌کند همهٔ کتاب‌هایی که در این زمینه دارد را به کتابخانه اهدا کند. در همین حین با دختری آشنا می‌شود که به تاریخ علاقه‌مند است و به پیشنهاد آن دختر به کاخی می‌رود، در آنجا قهوه‌ای می‌نوشد که او را به گذشته می‌برد.

کودکی و اولین تئاتر مهران مدیری

مهران مدیری

در کودکی شر و شور نبود اما بسیار کنجکاوی می کرد به طوری که در غیاب برادرش به اتاق او می رفت و تمام کتاب های نقاشی اش را زیر و رو می کرد. اولین تئاتر زندگی اش را در دبستان تجربه کرد و با همان نقش نشان داد هنر در خونش است .سال 1362 در 16 سال تئاتر حرفه ای را زیر نظر کارگردان هایی چون «قطب الدین صادقی» و «میکائیل شهرستان» شروع کرد سپس سال 1368 وارد رادیو شد.او به مدت شش سال کنار کار تئاتر ، گوینده برنامه رادیویی «داستان شب» بود

جلوی دوربین تا شهرت مهران مدیری

در سال 1372 وقتی 26 ساله بود بعنوان بازیگر در مجموعه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان کنار علی عمرانی و فریبا متخصص برای اولین بار دیده شد. او سپس با سریال «پرواز 57» در قامت کارگردان و بازیگر سر زبان ها افتاد و یکسال بعد با مجموعه «ساعت خوش» به اوج شهرت رسید.مهران مدیری در سال 1369 وقتی 23 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرهاد متولد 1370 و یک دختر بنام شهرزاد متولد 1375 می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان