مهران مدیری| مهران مدیری دورهمی

مبارزه ی مهران مدیری با شرکت کننده دورهمی | رجزخوانی مهران مدیری در دورهمی

مهران مدیری کارگران، بازیگر و مجری پیشکسوت ایرانی است. که هم اکنون مجری گری برنامه دورهمی را انجام می دهد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مهران مدیری یکی از بهترین کارگردان های طنز ایران است که مجموعه هایی مانند پاورچین و برره و قهوه تلخ نمونه ای بسیار مشخص از هنرمندی اوست.مهران مدیری چند سالیست برنامه ی دورهمی را اجرا میکند که مخاطبان بسیار زیادی دارد.تسلط مهران مدیری در مجری گری بسیار قابل ستایش است. مهران مدیری در زمینه کارگردانی نیز آثار خوبی را از خود برجای گذاشته است. مهران مدیری دو فرزند دارد و خودش می گوید که بسیار حواس پرت است.

مهران مدیری هم اکنون در حال اجرای برنامه دورهمی از شبکه تلویزیونی نسیم می باشد. در یکی از قسمت های برنامه مهران مدیری رشته و فعالیت یکی از شرکت کننده ها را می پرسد. او در این برنامه اعترافاتی را نیز عنوان می کند. 

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران ، بازیگر ، کارگردان و مجری است .دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است. جالب است بدانید او سید نیز می باشد و دکتری افتخاری از دانشگاه لیبرتی آمریکا دارد .مهران مدیری (Mehran Modiri) در شهر تهران بعنوان آخرین فرزند یک خانواده با اصالت اراکی به دنیا آمد و دو برادر بزرگتر از خود دارد.پدرش کارمند وزارت نیرو و هنر دوست بود و مادرش خانه دار است ، برادر بزرگتر پیانیست قابلی است و برادر دومش نیز نقاش بوده و در سوئد زندگی می کند.

کودکی و اولین تئاتر مهران مدیری

در کودکی شر و شور نبود اما بسیار کنجکاوی می کرد به طوری که در غیاب برادرش به اتاق او می رفت و تمام کتاب های نقاشی اش را زیر و رو می کرد. اولین تئاتر زندگی اش را در دبستان تجربه کرد و با همان نقش نشان داد هنر در خونش است .سال 1362 در 16 سال تئاتر حرفه ای را زیر نظر کارگردان هایی چون «قطب الدین صادقی» و «میکائیل شهرستان» شروع کرد سپس سال 1368 وارد رادیو شد.او به مدت شش سال کنار کار تئاتر ، گوینده برنامه رادیویی «داستان شب» بود.

جلوی دوربین تا شهرت مهران مدیری

در سال 1372 وقتی 26 ساله بود بعنوان بازیگر در مجموعه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان کنار علی عمرانی و فریبا متخصص برای اولین بار دیده شد. او سپس با سریال «پرواز 57» در قامت کارگردان و بازیگر سر زبان ها افتاد و یکسال بعد با مجموعه «ساعت خوش» به اوج شهرت رسید.مهران مدیری در سال 1369 وقتی 23 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرهاد متولد 1370 و یک دختر بنام شهرزاد متولد 1375 می باشد.

ماجرای انتشار عکس همسر مهران مدیری

از عکس زیر بعنوان تصویر همسر واقعی مهران مدیری یاد شده است که صحت نداشته و این عکس یکی از طرفداران مقیم آمریکای ایشان می باشد. این خانم از نظر چهره شباهت زیادی به خود آقای مدیری هم دارد.همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است او خانه‌ دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است. اسم پسرشان فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن آقای مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است.

مهران مدیری

مهران مدیری در دورهمی

برنامه دورهمی در اواخر سال 1394 تولید و با اجرای مهران مدیری در ایام نوروز 95 از آنتن شبکه پنج پخش شد، این برنامه توانست به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شود. در ابتدا مهراب قاسمخانی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشت ولی از قسمت سیزدهم به بعد بنا به دلایلی کارگردانی آن به مهران مدیری سپرده شد. مجموعه دورهمی همانند تئاتری است که هر بار حدود 300 نفر تماشاچی به طور زنده آن را تماشا میکنند. هر بار چهره های معروف ورزشی و هنری در این برنامه حضور پیدا کرده و به گفتگو با آقای مدیری مینشینند و در پایان هر برنامه هدیه ای به موزه دورهمی می دهند که در نهایت صرف امور خیریه میشود. برنامه دورهمی در سه فصل ساخته و از شبکه پنج روی آنتن رفت، به گفته عوامل مجموعه دورهمی ساخت سری چهارم این مجموعه در حاله ای از ابهام قرار گرفته و هنوز تصمیمی برای این کار گرفته نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان