فرزاد فرزین | فرزاد فرزین بیوگرافی | فرزاد فرزین زندگینامه

تلاش فرزاد فرزین برای برگشتن به زندگی پس از بیماری سخت! + فیلم

فرزاد فرزین در باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا قوای جسمانی بدن خود را بازگرداند!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فرزاد فرزین خواننده،آهنگساز و بازیگر خوش چهره ایرانی است. فرزاد فرزین متولد تیر 1360 است. فرزاد فرزین تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. فرزاد فرزین رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد تهران خوانده است. فرزاد فرزین لحظاتی پیش از خود در اینستاگرام استوری‌ای گذاشت که در باشگاه مشغول مشت زنی است. ظاهرا فرزاد فرزین دارد همه تلاشش را می‌کند که بتواند قوای جسمانی خود را پس بگیرد.

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد 3 تیر 1360 در تهران است و 36 سال سن دارد.

تحصیلات فرزاد فرزین

وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است .

دو سه ساله بود که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می رفت کیبورد گرفته بودند و جالب است که اجازه نمی دادند من دست به کیبورد بزنم چون کوچک و خراب کار بودم اما پدر و مادرم کم کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم !

فرزاد فرزین

از 14 – 13 سالگی خیلی دوست نداشتم آهنگ های دیگران را بزنم چند آهنگ بلد بودم اما همیشه موزیک خودم را می ساختم و آلبوم جمع می کردم ! تا 17 سالگی هم کارم این بود که آلبوم های جدید بسازم و بدهم پسردایی هایم گوش کنند ! البته کار قابل بحثی نبود

پیش سروش عازمی خواه سلفژ را یاد گرفتم که نوازنده ویولن در ارکستر ملی است.

اتفاقا من مجبور شدم تا به صورت فشرده سلفژ یاد بگیرم چون دو ماه بعد امتحان داشتم. آنجا چشمم باز شد و تازه فهمیدم آن چیزی که کورکورانه اجرا می کردم چیست

فرزاد فرزین

ازدواج فرزاد فرزین و همسرش

" فرزاد فرزین ازدواج کرده است و متاهل می باشد و همسر او شیوا کاکاخانی می باشد .

تاکنون عکسی از وی به همراه همسرش منتشر نشده و تصاویر موجود مربوط به همکاران و هوادران او می باشد .

ورود به بازیگری

فرزین سال 85 در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشت ه است. او برای فیلم سوپر استار در سال 87 به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است.

دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است، سال 95 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزین به شمار می آید.

فرزاد فرزین

همکاری با شبکه ماهواره ای

ماجرا از این قرار بود که من وقتی با شبکه ام آی تیوی کار کردم هنوز مجوز داشت

ما زمانی با این شبکه کار می کردیم که مجوز داشت. بعد که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند که بروید کلیپ هایتان را دربیاورید اما خب این کار با وجود تلاش های ما شدنی نبود ! خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند نه کار امثال من، از 84 تا 87 ممنوع الکار شدم

شروع موسیقی حرفه ایی

موسیقی حرفه ای را در سال 1377 با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال 1383 منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود .

فرزاد فرزین

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت .

فرزاد فرزین زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه‌نویس اهل ایران است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و آهنگ دو نفره را داشته‌است.

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شب بخیر تهران (۱۳۸۲)، کوله پشتی (۱۳۸۶)، صبح آمد (۱۳۸۷)، با ما اینجا (۱۳۹۰) سریال راز پنهان (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی ماه عسل (۱۳۹۲) سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)، سریال نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵) و سریال نمایش خانگی مانکن (۱۳۹۸) را اجرا کرده‌ است.

فرزاد فرزین

گرانترین خواننده ایران

مدیر برنامه‌ ام معتقد است من گران‌ ترین خواننده ایرانم ولی نمی‌ دانم دیگران چه مبلغی می‌ گیرند و وارد این مباحث نمی‌ شوند.اما گران مفهوم جالبی نیست می‌ توان گفت دستمزدم نسبت به کارم بالا است چون کاری که انجام می‌ دهم متفاوت است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان