فرزاد فرزین ممنوع الکار شد! + جزئیات

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، در توییتی مدعی ممنوع الکاری فرزاد فرزین شد. او نوشت:‌ با نامه خیلی محرمانه ⁧ساترا⁩، فرزاد فرزین در همه پلتفرم ها ممنوع شد. این ⁧خواننده⁩، تیتراژ سریال «میدان سرخ» را فقط در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: «خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد.»

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بیوگرافی فرزاد فرزین
خانواده فرزاد فرزین
شروع  موسیقی از 13 سالگی
ازدواج فرزاد فرزین
فرزاد فرزین خواننده،آهنگساز و بازیگر خوش چهره ایرانی است. فرزاد فرزین متولد تیر 1360 است. فرزاد فرزین تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. فرزاد فرزین رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد تهران خوانده است. فرزاد فرزین علاوه بر هنر خوانندگی،در بازیگری بسیار موفق ظاهرشده است.

فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران ، خواننده آهنگساز و بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

خانواده فرزاد فرزین

پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال می باشد که سابقه ریاست هم دارد ، فرزاد تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیلوفر دارد.

فرزاد فرزین

شروع  موسیقی از 13 سالگی

در 13 – 14 سالگی خیلی دوست داشتم آهنگ های دیگران را بزنم ، چند آهنگی بلد بودم اما همیشه موزیک رو برای خودم می ساختم .تا 17 سالگی کارم شده بود آلبوم بسازم و بدم پسردایی هایش گوش کنند: کارها قابل بخشی نبود!

شروع حرفه ای

فرزین بصورت مبتدی از سال 1376 که 16 سالگی بود وارد موسیقی جدی شد تا اینکه بصورت حرفه ای از سال 1380 وقتی 20 ساله بود وارد گروه موسیقی کروز شد.در این گروه تا مدتی بعنوان آهنگساز حضور داشت تا اینکه بعد از جدایی مشغول فعالیت مستقل شد و در نهایت سال 1383 آلبوم شراره را منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

فرزاد فرزین

ورود به بازیگری

اولین بار در سال 1385 که 25 ساله بود در فیلمی بنام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده در نقش یک خواننده بازیگری را تجربه کرد.

بعد از چند تجربه در تله فیلم های مختلف، با حضور در سریال عاشقانه سال 95 به کارگردانی منوچهر هادی در دو نقش، استعداد خود را به نمایش گذاشت.

فرزاد فرزین

درخشش

فرزاد فرزین در سال 98 در سریال مانکن حضور موفقی را تجربه کرد و در سال 99 هم در سریال ملکه گدایان و گیسو دوباره در شبکه نمایش خانگی حضور داشت.

تجربه ممنوع الکاری

ماجرا از این قرار بود که من وقتی با شبکه MITV کار کردم هنوز مجوز داشت ، بعد که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند بروید کلیپ هایتان را در بیاورد.اما اینکار با وجود تلاش های ما شدنی نبود ، خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند به همین خاطر از سال 84 تا 87 ممنوع الکار شدم.

فرزاد فرزین

ازدواج فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در سال 1390 وقتی 30 ساله بود با خانم شیوا کاکاخانی ازدواج کرد.

گرانترین خواننده ایران

مدیر برنامه‌ ام معتقد است من گران‌ ترین خواننده ایرانم ولی نمی‌ دانم دیگران چه مبلغی می‌ گیرند و وارد این مباحث نمی‌ شوند.اما گران مفهوم جالبی نیست می‌ توان گفت دستمزدم نسبت به کارم بالا است چون کاری که انجام می‌ دهم متفاوت است.

پرسش و پاسخ

  • فرزاد فرزین مجرد است؟
    خیر او یکبار ازدواج کرده و متاهل است
  • فرزاد فرزین چندساله است؟
    فرزاد فرزین 40 سال دارد
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان