بهاره رهنما | همسر دوم بهاره رهنما

عزاداری بهاره رهنما برای کیست | غصه های بهاره رهنما در نبود حاجی

بهاره رهنما کلیپ جدیدی را منتشر کرد که در ادامه آن را میبینید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بهاره رهنما بازیگر شناخته شده و معروف در ایران است. بهار رهنما با دومین ازدواج ش بار دیگر معروف شد. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم خانی بود که بعد از چند سال زندگی مشترک با یک فرزند از هم جدا شدند. بهاره رهنما برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. و چند روزی است که مجدد خبر جدایی این دو از یکدیگر حاشیه ساز شده است. بهاره رهنما بالاخره خبر طلاق خود را علنی کرد.

بهاره رهنما در کلیپی یکسری توضیحات نسبت به شخصیت خود بیان می کند. لباس مشکی بهاره رهنما مربوط به نمایشی است که او در حال حاضر به آن مشغول است.

بیوگرافی بهاره رهنما

یکی از بازیگران فعال سینمای ایران در فضای مجازی بهاره رهنما است. فعالیت هایی که حاشیه های زیادی هم برای بهاره رهنما به همراه داشته است.بهاره رهنما در 1352 در اراک متولد شد. بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است، ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی بود که بعد چندین سال زندگی مشترک از  یکدیگر جدا شدند مدتی بعد بهاره رهنما در سفر به مشهد با امیر خسرو عباسی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج با او و شروع به حاشیه سازی در فضای مجازی  بود. بهاره رهنما از همسر قبلی خود یک دختر دارد به نام پریا که در خارج زندگی می‌کند اما برای تولد مادرش به ایران آمده و بهاره رهنما را سوپرایز کرده است.

بهاره رهنما طلاقش را تایید کرد؟!

حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد. البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده. تا اینکه خانم رهنما در صفحه اینستاگرامش نوشت:« قابل ذکر است که ضبط این برنامه مربوط به ماه ها پبش و قبل از زمستان هزار و‌چهارصد بوده  »

بهاره رهنما

حذف عکس های دونفره در صفحه رسمی بهاره رهنما 

بهاره رهنما پس از ازدواج با امیرخسرو عباسی عکس های دو نفره زیادی از خود و همسرش منتشر می کرد و حضور او در کنار همسرش در فضای مجازی به قابی آشنا برای طرفدارانش تبدیل شده بود.از سوی دیگر بهاره رهنما و همسرش همواره جشن های لاکچری تولد و سالگرد ازدواج خود را برای هواداران خانم بازیگر در اینستاگرام منتشر می کردند که این موضوع در حال حاضر مدت هاست که دیگر دیده نمی شود. در واقع از مدت ها پیش به این سو این رویه تغییر کرده و دیگر اثری از امیرخسرو در صفحه رسمی بهاره رهنما دیده نمی شود.

همین موضوع سوژه پیج های اینستاگرامی شد تا خبر طلاق بهاره رهنما را منتشر کنند. از سوی دیگر سکوت بهاره رهنما و عدم واکنش تکذیبی به این مساله موجب شده است تا گمانه زنی ها در این خصوص بیشتر هم بشود. به نظر می رسد موضوع جدایی بهاره رهنما از همسرش چندان هم بی پایه نبوده باشد.

متن استوری بهاره رهنما درباره علت سکوتش

بهاره رهمای در استوری که ابتدای سال منتشر کرد نوشت: «به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” :عاطفی، مالی، کاری و …

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و به عشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم “طلب خیر” برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.»

بهاره رهنما

شغل های بهاره رهنما

بهاره رهنما از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در 17 سالگی در سال 1370 با شرکت در تست بازیگری فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم‌پور جلوی دوربین رفت.بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.بهاره رهنما در زمینه فعالیت هنری خود، علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، تئاتر نیز کار می کند. و کارگردانی چندین مجموعه را نیز به عهده گرفته است

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان