ایران خودرو| پیش فروش ایران خودرو

فوری؛ امروز این خودروها را با قیمت کارخانه از ایران خودرو بخرید

سی و هفتمین مرحله فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو ازامروز یکشنبه به مدت پنج روز، اجرا می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ایران خودرو هر هفته آگهی پیش فروش دارد ماشین های ایران خودرو با کیفیت است ایران خودرو شاسی بلند جدید وارد بازار کرده است قیمت ماشین های ایران خودرو بالا است.

در این طرح، پنج محصول پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، پژو پارس TU۵، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU۵P و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، به روش قرعه کشی و با موعد تحویل سه ماهه، عرضه خواهد شد. 

خرید اقساطی 206 تیپ 2 تحویل فوری

خرید اقساطی خودرو صفر کیلومتر یا نو با در نظر گرفتن وضعیت مالی یا نیاز افراد می‌­تواند تعیین­‌کننده نوع و مدل وسیله نقلیه باشد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یکی از محصولات پرطرفدار گروه صنعتی ایران خودرو در ایران است که در دو کلاس هاچپک و صندوقدار در بازار ایران به فروش می‌­رسد. خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ تحویل فوری یکی از شرایط ویژه­‌ای است که برخی از شرکت­‌های فروش اقساطی خودرو برای متقاضیان فراهم آورده­‌اند تا بتوانند مالک خودرو نو شوند و با پرداخت قیمت خودرو به طور اقساطی در طول مدت تعیین شده فشار مالی کمتری را متحمل شوند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دارای مه‌­شکن جلو و عقب، رینگ فولادی، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ضد قفل، مجهز به جعبه دنده ۵ سرعته دستی، حداکثر گشتاوری ۱۱۸ نیوتن متر در۳۴۰۰ دور در دقیقه، دارای موتور ۴ سیلندر ۸سوپاپه، مصرف سوخت ۵ لیتری و 4.8 لیتری برای استفاده­‌های خارج از شهر و داخل شهر، مصرف سوخت 3.6 لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری، سیستم تهویه با تنظیم دستی، سیستم کنترل بخار بنزین و... است. شما می‌­توانید با خرید اقساطی خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ و پرداخت تدریجی مبلغ آن به شرکت فروشنده، مالک این مدل خودرو شوید.

خرید اقساطی سمند دوگانه

در خرید اقساطی خودرو شما یک واریز اولیه خواهید داشت که با توجه به نوع خودرو، بودجه‌­ای که برای خرید در نظر گرفته­‌اید و همین‌طور شرکتی که این خدمت را ارائه می‌­دهد می‌­تواند متفاوت باشد؛ سپس با پرداخت ماهانه منظم و ثابت مابقی مبلغ خودرو را پرداخت می‌­کنید و سند تا زمانی که به تمامی تعهدات خود عمل کنید در رهن شرکت فروشنده می‌­ماند؛ اما یکی دیگر از خودرو­‌هایی که می‌­توانید با شرایط خرید اقساطی خودرو مالک آن شوید سمند دوگانه محصول شرکت ایران خودرو است. مدل LX به صورت بنزینی و دوگانه‌­سوز و مدل LX EF۷ به صورت بنزینی و پایه گازسوز با مشخصات فنی متفاوت از جمله محصولاتی هستند که توسط ایران خودرو عرضه می‌­شوند. شما می‌­توانید قبل از خرید اقساطی سمند دوگانه تحویل فوری با برخی از امکانات رفاهی و ایمنی این مدل خودرو آشنا شوید.

سمند LX EF۷ دارای سیستم ضد قفل ABS، مه‌­شکن جلو و عقب، دسترسی به صندوق از داخل کابین، کانال تهویه برای سرنشینان عقب، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک­‌شونده و ترمز عقب کاسه‌­ای، فرمان هیدرولیک، چراغ نقشه­‌خوان، سیستم هشداردهنده گویا، قفل مرکزی همراه با ریموت کنترل، رینگ فولادی ۱۵اینچی، تنظیم اهرمی ارتفاع صندلی راننده، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، سیستم عیب­‌یاب هوشمند، ۲عدد کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت ( ایموبلایزر)، چراغ خطر سوم و... است.

همچنین این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ با حداکثر توان خروجی معادل ۱۱۳ اسب بخار با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری ۱۵۵ نیوتن متر با احتساب ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه در حالت استفاده از سوخت بنزین و ۱۰۰ اسب بخار و ۱۳۶ نیوتن متر در حالت استفاده از گاز است. لازم به ذکر است شرکت­‌های مختلفی در ایران خدمات خرید اقساطی خودرو را برای متقاضیان فراهم آورده‌اند که تمامی این مراکز معتبر نیستند؛ بنابراین در زمان خرید اقساطی خودرو موردنظر به این نکته توجه داشته باشید و همواره به معتبرترین شرکت­‌ها اعتماد کنید. همچنین در این مراکز به شما مشاوره لازم داده می‌­شود که کدام خودرو با شرایط مالی شما مناسب­‌تر است.

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار

این ارقام، اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار را هنگام ثبت‌نام در این طرح ایران خودرو نشان می‌دهد.

فروشندگان، تارا دستی را حدود ۱۳۱ و تارا اتوماتیک را ۱۴۱ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه می‌فروشند.این تفاوت برای پژو آی ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای احتمالا به حدود ۲۲۷ میلیون تومان می‌رسد.

اختلاف قیمت در مورد رانا پلاس، ۸۲ و برای سورن پلاس، حدود ۸۷ میلیون تومان است.فروشندگان، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک را حدود ۹۷ و پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته را احتمالا حدود ۱۴۸ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه می‌فروشند.دناپلاس توربوشارژ دستی نیز احتمالا حدود ۱۱۰ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه به فروش می‌رسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان