ایران خودرو| پیش فروش ایران خودرو

این خودروها از خط تولید ایرانخودرو حذف شدند!| ماجرا چیست؟

با حذف خودروهای دارای کسری قطعه از فرایند تولید، افزایش کیفیت ۲۵ درصدی محصولات را رقم خواهیم زد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 «کیانوش پورمجیب» در نشست با مدیران عامل سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو گفت: براساس دستور رئیس جمهور، راهبرد وزارت صمت و ابلاغیه ۲۸ فروردین‌ماه مدیرعامل ایران‌خودرو، خودروی دارای کسری قطعه در برنامه‌ای فشرده و به تدریج، از فرایند تولید این خودروساز حذف خواهد شد.

وی افزود: با تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و پیگیری‌های وزیر صمت، امسال کیفیت محصولات افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

پورمجیب ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها، تولید خودرو در برنامه‌ای فشرده و به صورت تدریجی، کامل و بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تلاش‌ زیادی برای تحقق اهداف در حوزه تولید و کیفیت محصولات در حال انجام است، گفت: باید نتیجه این تلاش‌ها در افزایش رضایتمندی مشتریان موثر واقع شود.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با همه محدودیت‌های موجود و شرایط سخت تولید با نظمی پایدار در روند تولید، شاهد افزایش کیفیت نهایی خودرو خواهیم بود که این مهم با همت همه کارکنان گروه صنعتی در سطح کشور و تجدید میثاق در تلاش برای دست‌یابی به اهداف میسر خواهد شد.

وی افزود: با نظام جامع کیفیت در ایران‌خودرو، افزایش تولید با افزایش کیفی همراه خواهد بود.

پورمجیب با بیان اینکه برنامه ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو است گفت: از این تعداد ۷۲۵ هزار دستگاه خودروی سواری و ۲۵ هزار دستگاه سهم محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین خواهد بود.

وی هدف از برگزاری نشست با مدیران سایت‌های استانی ایران‌خودرو را بررسی راه‌کارهای مطمئن و سریع برای رفع نیاز و مطالبات مشتریان دانست و افزود: باید با بسیج امکانات، استفاده از ظرفیت‌های موجود و افزایش کیفیت محصولات تولیدی پاسخگوی مطالبات مردم و مسئولان باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان