پیش فروش خودرو | پیش فروش خودرو سایپا

پیش فروش بزرگ سایپا | اقدام خفن سایپا برای فروش خودرو محبوب

گروه خودروسازی سایپا، پیش فروش خودروی شاهین را بدون انجام قرعه کشی از امروز آغاز می کند و تمام متقاضیان تا تکمیل ظرفیت فرصت ثبت نام دارند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پیش فروش خودرو در بزرگترین شرکت های تولید کننده خودرو داخلی انجام می گیرد. در طرح پیش فروش خودرو سایپا و ایران خودرو محصولات خود را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند. پیش فروش خودرو شرایط ثابتی ندارد و در هر دوره شرایط تحویل و قیمت آن متغیر خواهد بود. گروه خودرو سازی سایپا تصمیم گرفته که در دومین طرح پیش فروش خودرو محبوب خود، این خودرو را تا ماه های آینده بدون قرعه کشی به متقاضیان تحویل دهد. جزئیات طرح پیش فروش خودرو سایپا را در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی سایپا دومین مرحله از پیش فروش محصول شاهین را از امروز (۸ اردیبهشت) ساعت ۱۰ صبح آغاز کرد و این امر تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله از فروش، شاهین جی عرضه می شود و زمان تحویل این خودرو در ماه های مرداد و شهریور در نظر گرفته شده است، بر این اساس متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com می توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو یاد شده اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای توزیع مناسب خودرو به متقاضیان و ۸ فرمان رئیس جمهور که اواخر سال گذشته ابلاغ شد و در آن به حذف تدریجی روند قرعه کشی با افزایش عرضه تاکید شده بود و همچنین پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودرو شاهین را از فرآیند قرعه کشی حذف کرد.

یکی از برنامه های مهم گروه خودروسازی سایپا در سال جاری افزایش تولید و ارتقای کیفیت شاهین است و این خودرو که محصول به روز بازار است، طی ۴۵روز با تلاش شبانه روزی کارگران و مهندسان در روزهای پایانی سال گذشته، ارتقای کیفیت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته است.

آخرین طرح پیش‌فروش اجرا شده برای محصولات گروه خودروسازی سایپا، پس از تعطیلات عید نوروز (۱۷ فروردین ماه) با عرضه شش محصول این گروه خودروسازی اجرا شد.

ظهر امروز (۶ اردیبهشت ماه) دومین مرحله از این طرح در سال ۱۴۰۱ برای پنج محصول سایپا شامل کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE ۱۵۱ و همزمان با پنجمین طرح حمایتی سایپا در راستای حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت برای چهار محصول (همان پنج محصول طرح عادب بدون سایپا ۱۵۱) برگزار می‌شود.

مشتریان از ساعت ۱۳ امروز به مدت دو روز (بصورت شبانه‌روزی) فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت کنند.

این مرحله از فروش در قالب طرح پیش‌فروش اجرا شده، قیمت خودروها مطابق قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان نهایی خواهد بود. اما موعد تحویل خودروها مرداد الی شهریور ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد. منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه علی‌الحساب قیمت خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ ١٩ آبان ١۴٠٠ ) و با توجه به تعهد خودروسازان در حمایت از این قانون، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد باشد، به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

لازم به یادآوری است که چنانچه تعداد متقاضیان مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط رسیده باشد، بیش از ظرفیت فروش باشد، منتخبان به روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول، امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد بود.

شایان ذکر است که گروه سایپا از صبح دیروز، طرح فروش محصولات زامیاد بدون فرآیند قرعه‌کشی و محدودیت‌های فروش را به مرحله اجرا درآورده است.

براساس اعلام شرکت سایپا طرح پیش فروش 5 محصول این شرکت از فردا سه شنبه 6 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز اجرایی خواهد شد. در این طرح تمامی ضوابط و محدودیت های قرعه کشی اعمال خواهد شد و مشتریان در زمان تحویل خودرو باید براساس قیمت روز خودرو مابقی هزینه را پرداخت نمایند.

در این طرح کوییک S با پیش پرداخت ۹۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان با تحویل (مهر الی آذرماه ۱۴۰۱)به فروش می‌رسد. علاوه بر این کوییک آر با گیربکس معمولی نیز پیش پرداخت ۸۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان(مرداد الی آبان ماه ۱۴۰۱) و کوییک با گیربکس معمولی ۸۴ میلیون و ۳۷ میلیون تومان(مهر الی دی سال ۱۴۰۱) و ساینا اس ۸۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۰۰ هزار تومان و سایپا SE ۱۵۱ موتور ۷۵ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان با تحویل (شهریور الی مهرماه ۱۴۰۱) عرضه می‌شود.

*طرح مادران:

در این طرح کوئیک اس با پیش پرداخت ۹۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان تحویل (مهر الی آذرماه ۱۴۰۱) کوییک آر با گیربکس معمولی ۸۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تحویل(مرداد الی آبان ۱۴۰۱) کوییک با گیربکس معمولی ۸۴ میلیون و ۳۷ میلیون تومان تحویل (مهر الی دی ماه ۱۴۰۱) و ساینا اس ۸۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان تحویل (آبان الی اسفندماه ۱۴۰۱) به فروش می‌رسد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان