پیش فروش سایپا | پیش فروش سایپا یکساله

حراجی سایپا از فردا آغاز می شود | پیش فروش سایپا از فردا

شرایط جدید پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

براساس اعلام شرکت سایپا طرح پیش فروش 5 محصول این شرکت از فردا سه شنبه 6 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز اجرایی خواهد شد. در این طرح تمامی ضوابط و محدودیت های قرعه کشی اعمال خواهد شد و مشتریان در زمان تحویل خودرو باید براساس قیمت روز خودرو مابقی هزینه را پرداخت نمایند.

در این طرح کوییک S با پیش پرداخت ۹۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان با تحویل (مهر الی آذرماه ۱۴۰۱)به فروش می‌رسد. علاوه بر این کوییک آر با گیربکس معمولی نیز پیش پرداخت ۸۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان(مرداد الی آبان ماه ۱۴۰۱) و کوییک با گیربکس معمولی ۸۴ میلیون و ۳۷ میلیون تومان(مهر الی دی سال ۱۴۰۱) و ساینا اس ۸۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۰۰ هزار تومان و سایپا SE ۱۵۱ موتور ۷۵ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان با تحویل (شهریور الی مهرماه ۱۴۰۱) عرضه می‌شود.

*طرح مادران:

در این طرح کوئیک اس با پیش پرداخت ۹۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان تحویل (مهر الی آذرماه ۱۴۰۱) کوییک آر با گیربکس معمولی ۸۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تحویل(مرداد الی آبان ۱۴۰۱) کوییک با گیربکس معمولی ۸۴ میلیون و ۳۷ میلیون تومان تحویل (مهر الی دی ماه ۱۴۰۱) و ساینا اس ۸۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان تحویل (آبان الی اسفندماه ۱۴۰۱) به فروش می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان