سینا مهراد | همسر سینا مهراد

ازدواج سینا مهراد واقعیت دارد | همسر سینا مهراد کیست؟

سینا مهراد از بازیگران جوان ایرانی است که با ایفای نقش در سریال پدر معروف شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سینا مهراد بازیگر جوان وخوش آتیه ایرانی است.سینا مهراد متولد آبان 1370 و زاده تهران است.سینا مهراد فرزند سعید سهیلی است.سینا مهراد دارای یک برادر بنام ساعد سهیلی است که او نیر هنرپیشه است.سینا مهراد در سریال پدر شهرت بسیاری پیدا کرد و محبوب شد.سینا مهراد در صفحه اینستاگرامش دنبال کنندگان بسیاری دارد.

اخیرا عکسی از سینا مهراد کنار خانومی منتشر شده است که به سوژه ی داغی برای کاربران مجازی تبدیل شده و نظر آن ها را به خود جلب کرده است. شایعاتی مبتنی بر ازدواج این بازیگر پخش شده است. اما خانمی که کنار سینا مهراد در این عکس دیده می شود، سارا مهراد، خواهر سینا مهراد می باشد. با این که قبلا هم عکسی از خواهر سینا مهراد پخش شده بود اما باز هم شایعه ازدواج و همسر او پخش شد.

سینا مهراد

 

بیوگرافی سینا مهراد

سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد که اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرد سپس وارد ساخت فیلم کوتاه شد تا با سریال پدر یک شبه به شهرت رسید.

اعضای خانواده هنری سینا مهراد

 

پدرش سعید سهیلی (کارگردان) و مادرش خانم مهناز منتظمی می باشد ، برادرش ساعد سهیلی بازیگر شناخته شده و صبا خواهرش کار طراحی می کند.

سارا سهیلی خواهر دیگرش نویسنده و کارگردان است و زن داداشش خانم گلوریا هاردی نیز بازیگر می باشد

 

ماجرای تغییر نام خانوادگی

 

تا قبل از شهرت با نام خانوادگی سینا با نام اصلی اش سهیلی در عرصه هنری فعال بود اما بخاطر اعتبار پدرش در دفاتر سینمایی خیلی  بازیگر جدی گرفته نمی شد.

 

او برای کم کردن سنگینی نگاه کارگردان ها با نام هنری مهراد ، هویتی جدید برای خود ساخت تا شائبه حمایت پدر و برادرش از او پیش نیاید.

 

می گوید از بچگی یادم بود که فامیلی ما چند بخشی و در زمان‌ قدیم سهیلی مهراد بود و من هم دنبال نامی خوش آهنگ بودم که مهراد را انتخاب کردم.

 

در سال 1375 وقتی 5 ساله بودم در فیلم مردی شبیه باران کنار ابوالفضل پورعرب سوپر استار دو دهه سینما و تلویزیون بازی کردم

در کودکی نقش های کوتاهی به من محول شد تا اینکه طی یک دوره چهار پنج ساله بازی را بخاطر تحصیل کنار گذاشتم

 

سرانجام از سال 1389 وقتی 19 ساله بودم با کار تئاتر شروع کردم و به تست دادن در دفاتر سینمایی و ایفای نقش در پروژه های مختلف را از سر گرفتم.

 

دستیاری تا دیده شدن

 

از سری اولین فیلم گشت ارشاد در سال 1390 بعنوان دستیار کارگردان در کنار پدرش سعید سهیلی بود که در این فیلم ساعد برادرش هم بازی می کند.

 

در قاب تلویزیون

 

اولین بار سینا مهراد با سریال سایه به بان سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و در نقش حمید بازی کوتاه اما زیبایی از خود به نمایش گذاشت.او از همین مجموعه نظر بهرنگ توفیقی (کارگردان) و حامد عنقا (نویسنده) را جلب کرد

شهرت سینا مهراد با سریال پدر

 

در 25 تیر 1397 بود که سریال پدر با معرفی دو بازیگر بنام سینا مهراد و ریحانه پارسا با حضور چهره هایی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنه وارد قاب تلویزیون شد.

 

آقای مهراد با نقش حامد تهران نقش یک پسر مذهبی را چنان بازی کرد که در چند قسمت ابتدایی به شهرت زیادی دست یافت.

 

سینا مهراد

 

حامد به من نزدیک است

نقش حامد در سریال پدر از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است.من هم در خانواده‌ ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم اما اون شیطنتی هایی که من در زندگی و درون خودم دارم ، حامد در سریال نداشت

مطمئه هستم تا آخر عمرم این حسی را که برای سریال پدر داشتم را تجربه نمی کنم ، حتی اگر جایزه اسکار و سیمرغ هم بگیرم حسم مثل این سریال نخواهد بود

 

به قول پدربزرگم آنچه از دل براید بر دل نشیند ، همه عوامل در این سریال حرفه ای بودند و من در شش ماه ساخت آن آرامش داشتم و هرگز خسته نشدم.

 

ازدواج سینا مهراد

سینا سهیلی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

سینما و تئاتر را بیشتر از تلویزیون دوست دارم چون از کودکی در سینما بزرگ شدم و اصلا بهتر بگویم زندگی من با سینما ساخته شده است

به هر حال اگر یک کار خوب و انگشت شمار تلویزیونی به من پیشنهاد شود برای پذیرفتن آن درنگ نمی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان