سینا مهراد از خانه لاکچری‌اش رونمایی کرد + عکس

سینا مهراد عکسی به همراه مادربزرگش در منزل مسکونی‌اش به اشتراک گذاشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بیوگرافی سینا مهراد
زندگی خانوادگی سینا مهراد
اولین بارجلوی دوربین
در قاب تلویزیون
سینا مهراد بازیگر جوان وخوش آتیه ایرانی است.سینا مهراد متولد آبان 1370 و زاده تهران است.سینا مهراد فرزند سعید سهیلی است.سینا مهراد دارای یک برادر بنام ساعد سهیلی است که او نیر هنرپیشه است.سینا مهراد در سریال پدر شهرت بسیاری پیدا کرد و محبوب شد.سینا مهراد در صفحه اینستاگرامش دنبال کنندگان بسیاری دارد.

سینا مهراد

بیوگرافی سینا مهراد

سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد که اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرد سپس وارد ساخت فیلم کوتاه شد تا با سریال پدر یک شبه به شهرت رسید.

سینا مهراد

 

زندگی خانوادگی سینا مهراد

سینا مهراد در یک خانواده شش نفره و هنرمند متولد شده است، او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و دو خواهر به نام های صبا و سارا دارد. جالب است بدانید هر چهار فرزند سعید سهیلی در دنیای هنر مشغول هستند . ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرده است .

سینا مهراد

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد .

سینا مهراد

اولین بارجلوی دوربین

در سال 1375 وقتی 5 ساله بودم در فیلم مردی شبیه باران کنار ابوالفضل پورعرب سوپر استار دو دهه سینما و تلویزیون بازی کردم.

سینا مهراد

در قاب تلویزیون

اولین بار سینا مهراد با سریال سایه به بان سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و در نقش حمید بازی کوتاه اما زیبایی از خود به نمایش گذاشت.او از همین مجموعه نظر بهرنگ توفیقی (کارگردان) و حامد عنقا (نویسنده) را جلب کرد.

سینا مهراد

تجربه فراموش نشدنی سریال پدر

مطمئن هستم تا آخر عمرم این حسی را که برای سریال پدر داشتم را تجربه نمی کنم حتی اگر جایزه اسکار و سیمرغ را هم بگیرم حسم مثل این سریال نخواهد بود.به قول پدربزرگم آنچه از دل برآید بر دل نشیند.

سینا مهراد

ازدواج سینا مهرداد

سینا مهراد بازیگر توانای سریال پدر ازدواج نکرده و متاهل نمی باشد. او درباره ازدواجش اینگونه میگوید فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخوام کار فیلمسازی کنم و تمرکزم را بر روی بازیگری بگذارم .

سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد

پرسش و پاسخ

  • سینا مهراد چند ساله است؟
    سینا مهراد متولد آبان 1370 است.
  • سینا مهراد متاهل است؟
    خیر او هنوز ازدواج نکرده
  • سینا مهراد فرزند سعید سهیلی است؟
    بله او فرزند سهید سهیلی کارگردان است
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان