تعرض

تعرض وحشیانه راننده به مسافر جوان

چند روز قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرنشینان یک پراید شکایت کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دختر جوان در تحقیقات به بازپرس حبیب الله صادقی گفت: شب گذشته، وقتی از محل کارم در شمال غرب تهران بیرون آمدم منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی با یک سرنشین مقابل پایم توقف کرد. به محض اینکه روی صندلی عقب خودرو نشستم، سرنشین پراید که تا آن زمان تصور می‌کردم مسافر است، خودش را به صندلی عقب رساند و کنار من نشست. خواستم اعتراض کنم که مرد جوان چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم مرا می‌کشد. بعد سرم را زیر صندلی خودرو کرد و به راه افتادند.

دختر ادامه داد: التماس هایم بی‌نتیجه ماند و آنها مرا به خانه‌ای در پردیس بردند. در آن خانه مرموز، بین راننده پراید و دوستش دعوا شد. سرنشین پراید اصرار داشت که مرا رها کنند اما راننده پراید با او درگیر شد و درنهایت راننده مرا مورد آزارو اذیت قرار داد. آنها گوشی تلفن و وسایلی که همراه داشتم را نیز به سرقت برده و مرا نیمه جان در نزدیکی محلی که سوار کرده بودند، از خودرو بیرون انداختند.

متهمان سابقه‌دار
به دنبال شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس جنایی وارد عمل شدند.

در نخستین گام به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند و شماره پلاک خودروی پراید به‌دست آمد. بررسی‌ها نشان می‌داد خودرو یک هفته قبل به‌صورت قولنامه‌ای به مرد میانسالی که صاحب مکانیکی است، فروخته شده است.بدین ترتیب مأموران به سراغ خریدار خودرو رفته و در تحقیقات مشخص شد که خودرو متعلق به مردی به نام شایان و از شاگردان مرد مکانیک بوده است.

همزمان کارآگاهان اداره آگاهی با کمک دختر جوان به چهره نگاری پرایدسواران پرداختند. با به‌دست آمدن تصویر فرضی متهمان و تطبیق چهره آنها با آلبوم متهمان سابقه‌دار اداره آگاهی موفق شدند هویت متهمان را به‌دست بیاورند. بررسی‌ها نشان می‌داد شایان و بهروز، دو متهم سابقه دار بوده که به خاطر سرقت مقرون به آزار بازداشت شده بودند. با شناسایی هویت متهمان و از سویی اظهارات مرد مکانیک؛ هویت عاملان این آزار و اذیت شیطانی؛ شناسایی شدند.

به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان