راز کلیپ تعرض پزشک سیرجانی به یک زن در مطب | ضجه های زن جوان دل همه را لرزاند

صدآنلاین/ رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی با بیمار در فضای مجازی خبر داد و گفت: ۳ متهم توسط پلیس فتای شهرستان سیرجان دستگیر شدند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی با بیمار در فضای مجازی خبر داد و گفت: ۳ متهم توسط پلیس فتای شهرستان سیرجان دستگیر شدند.

سرهنگ امین یادگار نژاد در تشریح این خبر گفت : افرادی به قصد انتقام جویی از  یک پزشک معتمد و خوشنام سیرجان اقدام به تطمیع یک نفر خانم می کنند و پس از طراحی نقشه خود در حالی که این خانم بعد از خارج شدن از مطب پزشک مورد نظر،  با یک برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده اقدام به فحاشی و تهمت زدن علیه پزشک می کند و اعلام می‌کند که مورد آزار قرار گرفته و بعد از این اقدام، همدستان وی کلیپی تهیه و در فضای مجازی منتشر می کنند.

وی افزود: در ادامه پس از شکایت  این پزشک، رسیدگی به موضوع و رصد آن در فضای مجازی توسط پلیس فتای استان کرمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و بعد از یک سری اقدامات پلیسی، در نهایت این خانم در مخفیگاهش در محدوده شهرستان سیرجان در حالی که قصد داشت از این شهرستان خارج شود، شناسایی و دستگیر می شود و در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی، معترف می شود و در ادامه ۲ متهم همدست وی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند .

یادگار نژاد تصریح کرد :این متهم خانم در باز جویی های پلیسی اعتراف کرد که نیازمند پول بوده و با وعده دریافت ۲ میلیون تومان از ۲ همدست خود دست به این اقدام زده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان