وعده وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اعطای زمین رایگان

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان خبر از اعطای زمین رایگان از سوی بنیاد مستضعفان جهت احداث فضاهای آموزشی و پرورشی داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان خبر از اعطای زمین رایگان از سوی بنیاد مستضعفان جهت احداث فضاهای آموزشی و پرورشی داد.

یوسف نوری در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان و در جمع خبرنگاران،  با تشکر از اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه های مختلف آموزشی، تربیتی و زیر ساختی، با اشاره به امضای تفاهم نامه بین طرفین، اظهار کرد: موضوع این تفاهم نامه، «تعیین تکلیف» تعدادی از املاک بود که خوشبختانه تعداد ۷۰۰ ملک تا کنون به صورت رایگان تعیین تکلیف شده است و مابقی املاک که حدود ۲ هزار فقره ملک است  با استفاده از ظرفیت های قانونی تا سال آینده، تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با تقدیر از توجّهات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و  نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان در خصوص رفع مشکلات آموزش و پرورش، تصریح کرد:  بنیاد مستضعفان در حوزه های تعمیر و تجهیز مدارس، رسیدگی به دانش آموزان کم برخوردار،  تهیه تبلت و البسه دانش آموزی اقدامات خوبی انجام داده است و ما امروز شاهد توجه این بنیاد به مناطق محروم مرزی هستیم.

نوری ادامه داد: آمادگی بنیاد مستضعفان برای اعطای زمین رایگان جهت احداث فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق هدف طرح مسکن ملی از دیگر اقدامات خوب بنیاد مستضعفان است که امروز رییس بنیاد بر آن تأکید کرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم پاسخگوی عنایات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که از سوی بنیاد مستضعفان انجام می شود، باشیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به مردمی بودن این دولت، انتظار می رود در مدارسی که از سوی بنیاد مستضعفان احداث، بازسازی، نوسازی و تجهیز می شوند، شفاف سازی از عملکرد آموزش و پرورش برای مردم، صورت گیرد.

وی با بیان این که آموزش و پرورش ملزم به جذب نیروی جدید برای مناطق مرزی است، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی و نصیب برابر، بخشی از نیروی انسانی آماده را به مناطق محروم اختصاص می دهیم تا کمبود مناطق محروم مرتفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان