دستور ویژه رئیسی صادر شد | حمایت تمام قد رئیس جمهور از رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از حمایت کامل رئیس‌جمهور و مجلس شورای اسلامی برخورداریم و این طرح به‌زودی با اعتبار مکفی اجرا خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از حمایت کامل رئیس‌جمهور و مجلس شورای اسلامی برخورداریم و این طرح به‌زودی با اعتبار مکفی اجرا خواهد شد.

یوسف نوری‌ در نشست صمیمی با پیشکسوتان، معلمان و دانشجومعلمان منتخب استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: معلمان، با اقتدار و اختیار کامل در کلاس، امر تعلیم و تربیت را جدی بگیرند و اجازه نفوذ دشمنان در دستگاه را ندهند.

نوری ادامه داد: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، از حمایت کامل رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی، برخورداریم و این طرح به‌زودی با اعتبار مکفی، اجرا خواهد شد

عضو کابینه دولت سیزدهم با تأکید بر این که "در پرداخت‌ها نمی‌توانیم از قانون سرپیچی کنیم"، تصریح کرد: جامعه فرهنگیان باید هوشیارتر از همیشه عمل کند و مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت و همه نارسایی‌ها را با سند و مدرک ارائه و از طریق قانونی پیگیر شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان جوان و دانشجومعلمان، می‌توانند با رفتارهای مناسب و صمیمی مطابق آنچه در شیوه‌های تربیتی ائمه(ع) و بزرگان اسلام دیده می‌شود، زمینه را برای پرورش دانش‌آموزان طراز جمهوری اسلامی فراهم کنند و راه‌های نوین برای تربیت نسل جدید ارائه دهند.

وی با بیان این‌که ابتکار، خلاقیت و به‌کارگیری روش‌های به‌روز، منجر به ایجاد تحول می‌شود، گفت: نظام تعلیم و تربیت از دانشجومعلمان انتظار دارد برای ایجاد تحول در دستگاه، تلاش کنند.

نوری تصریح کرد: باید با اتحاد، همدلی و مشورت معلمان جوان و دانشجومعلمان با یکدیگر و استفاده از تجارب پیشکسوتان، نظرات و عملکردهای خلاقانه را جمع‌بندی و نیازمندی‌های نظام را شناسایی و تبیین کنیم.

وی در پایان گفت: وزارت آموزش و پرورش از طرح‌ها و نظرات خوب و مؤثر دانشجومعلمان و سایر همکاران فرهنگی استقبال خواهد کرد و در صورت تأیید آنها را تاحصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان