پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

خرید لوازم جانبی موبایل فروشگاه سوکت

اگر به دنبال خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای فروشگاه خود هستید وامکان گشت و گذار در بازار برای پیدا کردن بهترین قیمت لوازم جانبی موبایل را ندارید و یا در شهر خود این امکان وجود ندارد و باید به تهران سفر کنید پیشنهاد میکنم از فروشگاه اینترنتی سوکت دیدن فرمایید و میتوانید به راحتی از منزل یا فروشگاه خود فقط با چند کلیک بهترین قیمت لوازم جانبی موبایل بازار آنلاین و آفلاین را مشاهده و خرید نمایید،تهیه بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی موبایل بسیار پیچیده و زمان گیر میباشد و میتواند خرید محصولات اورجینال و اصلی به یک چالش سخت همراه با ضرر و زیان و زمان گیرتبدیل شود .

اگر برای خرید عمده به بازار لوازم جانبی موبایل رفته باشید به طور قطع یکی از مشکلات مغازه داران برای تامین کالاهای فروشگاه خود با بهترین قیمت امکان خرید به صورت جزئی میسر نیست و باید از محصول مورد نظر به تعداد بالاو تیراژ خرید نماید که در صورت کمبود سرمایه میتواند سبد خرید با تنوع کالایی بسیار کم با تعداد بالا باشد که تنوع محصولات را در فروشگاه کاهش می دهد و مشتری کمتری به سمت این مغازه میروند و از طرف دیگر دپوی یک محصول که فروش بالایی ندارد میتواند باعث ضرر و زیان شود.

فروشگاه سوکت با واردات مستقیم هدفون بی سیم ،هندزفری ،هلدر و پایه نگهدارنده،شارژردیواری وشارژرفندکی،اسپیکربلوتوثی،انواع تبدیل و مبدل ،انواع کابل شارژ موبایل از بهترین برندها باسئوس،الدینیو،ریمکس،اونیکوما،آوی، هدفون نیا ،شیائومی چین این امکان را برای مغازه دار و یا مراکز پخش تا بتوانند به طور مستقیم وبا بهترین قیمت بازار و تعداد دلخواه لوازم ضروری فروشگاه خود را به راحتی و بدون اتلاف وقت تامین نمایند.

مزایا خرید عمده از فروشگاه اینترنتی سوکت

  • خرید آسان

  • پشتیبانی ویژه

  • خرید با بهترین فیمت کف بازار

  • مشخصات کامل و دقیق

  • تحویل بسیار سریع

  • امکان عودت و مرجوعی

  • تضمین قیمت

  • دریافت محصول اورجینال

  • تخفیفات ویژه

  • معرفی برترین های بازار

پخش لوازم جانبی سوکت

خرید آسان

سایت فروشگاه سوکت به نحوی طراحی شده تا کاربر محور باشد و همکاران محترم میتوانند بدون ثبت نام و اتلاف وقت بسیار سریع فقط با چند کلیک دسته بندی و محصول مورد علاقه خود را مشاهده کنند و در صورت تایید سفارش گذاری کنند.

پشتیبانی 

همکاران و خریدارن محترم میتوانند به صورت آنلاین،تلفنی بصورت 12 ساعته مشکلات و مشاوره خرید خود را با فروشگاه در میان بگذارند و کارشناسان فروش به سرعت و در کمترین زمان  پاسخگو سوالات خواهند بود.

بهترین قیمت کف بازار

فروشگاه سوکت وارد کنننده محصولات خارجی خود میباشد و به همین دلیل میتواند کالاهای مورد نطر همکاران را با کمترین قیمت بازارانلاین و افلاین با تضمبن قیمت 30 روزه تامین نماید.

مشخصات دقیق

به طور قطع یکی از مشکلات و معظلات خرید آنلاین نبود مشخصات دقیق و کامل و نبود عکس های واضح باشد،سوکت محصولات نمایش شده در سایت را به طور کامل آنالیز و مشخصات فنی مورد نظر را با استعلام از کمپانی سازنده دریافت و به طور دقیق بررسی و درج می نماید،همینطور برای هر محصول به طور میانگین 6 عکس با کیفیت از جهات مختلف و مهم که حتما باید دیده شود را در گالری محصول اضافه می نماید،هر محصولی به طور کامل معرفی و مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.

ارسال سریع

یکی دیگر ازچالش های فروشگاه های اینترنتی ارسال سفارشات طبق زمان اعلام شده به مشتری و سرعت تحویل میباشد،سوکت امکانی را برای مشتریان فراهم کرده تا نحوه دریافت سفارش را به سلیقه و راحتی خود پست،تیپاکس،باربری،اسنپ،الوپیک،ناوگان سوکت را انتخاب نمایند،ارسال سفارشات تهران بسیار سریع فقط در 4 ساعت انجام میشود و سفارشات شهرستان ها و شهر های دور نهایتا 2 روز میباشد که در بین فروشگاه های آنلاین بسیارعالی و یکی از مزایای این فروشگاه میباشد،کلیه سفارشات به صورت استاندارد جهانی بسته بندی و ارسال خواهد شد.

امکان عودت و مرجوعی

کلیه محصولات در سوکت دارای گارانتی 10 روزه عودت و 1 ماهه مرجوعی هستند و اگر محصول خریداری شده دارای تفاوت ظاهری و کیفیت با عکس های سایت و یا محصول اصلی داشت خریدار میتواند کالای مورد نظر را عودت و مبلغ پرداختی را دریافت نماید و یا در صورت تست و بررسی اگر مشکل فنی وجود داشت میتواند به راحتی درخواست مرجوعیرا ثبت و به رایگان محصول مورد نظر را تعویض  نماید.

تضمین قیمت

تمام محصولات که در سایت سوکت بفروش می رسد گارانتی 30 روزه تضمین قیمت دربین فروشگاه های آنلاین و افلاین را دارا میباشد و مشتریان میتوانند در صورت مشاهده قیمت کمتر به فروشگاه اطلاع و ما بتفاوت را در یافت نماید و در صورت اثبات هدیه ویژه ایی از مجموعه دریافت نماید ،سوکت این امکان را برای اطمینان خاطر مغازه داران محترم فراهم کرده است.

محصولات اورجینال

کلیه محصولات در فروشگاه اینترنتی سوکت اورجینال و دارای بهترین برند بازار هستند وهیچ محصول بی کیفیت و یا غیر اصل در این مجموعه بفروش نمی رسد و حتی تعدادی برند بی کیفیت و یا غیر معروف از سبد تامین وارداتی این فروشگاه حذف شد.

تخفیفات ویژه

سوکت برای قدر دانی از مشتریان وفادار خود و تشویق به خرید از این مجموعه به طور منظم در طول ماه تخفیفات ویژه ایی را تدارک می بیند و تخفیفات واقعی تا ۵۰ درصد را در اختیار مشتریان قرار می دهد .

معرفی برترین های بازار

سوکت در مقاله هایی که با حساسیت جمع آوری و درج می نماید برترین و پرفروشترین لوازم جانبی موبایل موجود در بازار ایران را معرفی می نماید و همگی محصولات ابتدا تست و بررسی بعدا معرفی میگردد و برای مشاهده مجله سوکت را کلیک کنید.

نتیجه گیری 

اگر تا به امروز بعد از هرخرید از بازار لوازم جانبی موبایل متوجه شده اید که تعدادی از محصولات خریداری شده با قیمت بالاتر به شما فروخته شده اند و یا از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده اند و یا از عودت و مرجوعی کالا سر باز زدند پیشنهاد میشود حتما به سایت فروشگاه سوکت https://souket.ir/ سر بزنید و از قیمت و تخفیفات این فروشگاه استفاده نمایید و با خیال راحت از قیمت و کیفیت کالاهای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پخش لوازم جانبی موبایل سوکت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان