پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۳۰ بهمن | افسار قیمت سکه به دست انس جهانی افتاد

امروز در معاملات صبح به دنبال کاهش قیمت دلار آزاد، طلا و سکه نیز کاهشی شدند اما در ادامه با اوج گرفتن اونس جهانی این کاهش قیمت اندکی جبران شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

امروز در معاملات صبح به دنبال کاهش قیمت دلار آزاد، طلا و سکه نیز کاهشی شدند اما در ادامه با اوج گرفتن اونس جهانی این کاهش قیمت اندکی جبران شد.

قیمت طلا و سکه امروز در بازار معاملات را با اندکی کاهش قیمت آغاز کرد. اما در ادامه و با افزایش ۲۰دلاری قیمت اونس جهانی، طلا و سکه نیز افزایشی شدند.

به این ترتیب و در این ساعت از معاملات، سکه تمام با قیمت ۱۱میلیون و ۹۴۸هزارتومان معامله می‌شود. این در حالی است که در معاملات صبح سکه تمام با قیمت ۱۱میلیون و ۸۹۰ هزار تومان معامله می شد؛ نمودار زیر روند قیمتی معاملات سکه طلا را در معاملات امروز نشان می دهد؛

سکه تمام

بنابراین سکه تمام نسبت به معاملات دیروز تغییر قیمتی را تجربه نکرد؛ این در حالی است که دلار در بازار آزاد کاهش قیمت ۳۰۰ تومانی را تجربه کرد. در معاملات این هفته سکه تمام افزایش بیش از ۳ درصدی را ثبت کرد.

سکه تمام2

نیم سکه، ۶میلیون و ۷۰۰هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به صبح افزایش ۵۰هزاتومانی را نشان می‌دهد. همچنین نیم سکه نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت ۵۰ هزار تومانی همراه بود؛چهارشنبه این سکه با قیمت ۶میلیون و ۷۵۰هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه

ربع سکه نیز با قیمت ۳میلیون و ۷۵۰هزارتومان معامله می‌شود و نسبت به صبح تغییری نداشته است اما روز گذشته این سکه ۳میلیون و ۸۰۰هزارتومان قیمت خورده بود که حاکی از افزایش ۵۰ هزار تومانی است. طی یک هفته گذشته ربع سکه نیز افزایش قیمت ۳.۳ درصدی ( ۱۲۰ هزار تومانی) را ثبت کرد.

ربع سکه

همچنین هر سکه یک گرمی ۲میلیون و ۲۸۳هزارتومان قیمت خورده است و این سکه نیز نسبت به صبح تغیرات قیمتی نداشته است اما نسبت به روز گذشته کاهش ۳۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. این سکه نیز این هفته را با افزایش حدود یک درصدی ( ۲۱هزار تومانی) به پایان رساند.

سکه گرمی

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب انواع سکه نسبت به صبح اندکی افزایش یافته است. به این ترتیب هر سکه امامی، ۲۱۷هزارتومان، نیم سکه، ۸۳۳هزارتومان، ربع سکه، ۸۱۴هزارتومان و همچنین هر سکه یک گرمی، ۸۳۶هزارتومان حباب دارد.

در این ساعت از معاملات، زمزمه‌هایی نزدیک بودن توافق دلار آزاد را کاهشی کرده است. اما بازار طلا که طی روزهای گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرده بود از میانه معاملات نسبت به این اخبار بی‌توجهی کرد و به دنباله‌روی از اونس جهانی پرداخت. حال باید دید در هفته آینده آیا اخبار جدی‌تری از مذاکرات به گوش می‌رسد تا توان این را داشته باشد که مسیر طلا و سکه را از اونس جهانی جدا کند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان