پیش بینی قیمت دلار برای فردا (۲۸ بهمن)

با رسیدن مذاکرات به مراحل حساس در روزهای اخیر و شکل گیری انتظارات برای حصول نتیجه در کوتاه مدت، بازار ارز امروز کاهشی بود و دلار مجددا به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با رسیدن مذاکرات به مراحل حساس در روزهای اخیر و شکل گیری انتظارات برای حصول نتیجه در کوتاه مدت، بازار ارز امروز کاهشی بود و دلار مجددا به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت.

بازار ارز در این هفته نوسانات زیادی را تجربه کرد، از ابتدای هفته اندکی افزایشی شد و در روز دوشنبه به کانال ۲۷هزارتومان بازگشت.

اما در معاملات امروز دلار آزاد بار دیگر کاهش یافت و در این ساعت از معاملات در قیمت ۲۶هزار و ۸۵۰تومان معامله می‌شود.

طبق اعلام کانون صرافان نیز، دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵هزار و ۱۵۴تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۹۸تومان برای فروش معامله می‌شود.

 این درحالیست که روز دوشنبه، کانون صرافان قیمت دلار را در صرافی‌ها، ۲۵هزار و ۱۳۹تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۳۲تومان برای فروش قیمت زده بود.

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۵۵۳تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۲۵تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت معاملاتی این اسکناس در روز دوشنبه، ۲۸هزار و ۶۴۱تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۶۷تومان برای فروش بود.

در صرافی ملی نیز قیمت دلار اندکی کاهش یافته و به ۲۵هزار و ۳۰۳تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۵۱تومان برای خرید رسیده است. روز دوشنبه دلار در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۵هزار و ۳۸۹تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۱۳۷تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو هم در صرافی ملی با حدود ۳۰۰تومان کاهش قیمت مواجه شد. به این ترتیب این اسکناس ۲۸هزار و ۶۴۲تومان به فروش می‌رسد و قیمت خرید آن از فروشنده ۲۸هزار و ۳۵۷تومان است، در حالی که آخرین قیمت یورو در روز دوشنبه، ۲۸هزار و ۹۹۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۷۰۵تومان برای خرید بود.

به نظر می‌رسد کاهش قیمت ارز به دلیل جدی‌تر و حساس‌تر شدن مذاکرات است و با توجه به اینکه غالب افراد معتقدند توافق نهایی نزدیک و مذاکرات در مراحل آخر خود است، بازار نیز به این روند واکنش مثبت نشان داده و با کاهش قیمت خود امیدواری خود را نسبت به دستیابی به توافق نشان می‌دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان