جزئیات آتش زدن اجساد پدر و پسر مازندرانی در جنگل

دادستان گرگان، گفت: کیفرخواست پرونده اجساد سوخته دو نفر در دادسرای گرگان صادر شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دادستان گرگان، گفت: کیفرخواست پرونده اجساد سوخته دو نفر در دادسرای گرگان صادر شد.

محمود اسپانلو اظهار کرد: پرونده اجساد سوخته، مربوط به قتل یک پدر و پسر است که چند ماه پیش در یکی از جاده های روستایی شهرستان گرگان، خبرساز شد.

وی با بیان اینکه کیفرخواست این پرونده پس از چند ماه صادر شد، ادامه داد: بازپرس پرونده و کارآگاهان پلیس، با تلاش شبانه روزی در کمتر از ۴ ماه تحقیقات پرونده را تکمیل و قرارجلب به دادرسی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای گرگان صادر کردند.

وی با اشاره یه اینکه این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه های کیفری یک استان ارسال شد، خاطر نشان کرد: تنها سرنخ این پرونده که بازپرس را به عوامل قتل رساند رد خون به جامانده در مسیر انتقال مقتولان بود.

اسپانلو، تصریح کرد: در جریان این پرونده برای یک نفر به اتهام مباشرت در  قتل عمدی و یک نفر دیگر به اتهام معاونت در قتل عمدی کیفرخواست صادر شده است.

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان، پیشتر در این باره گفته بود: اجساد متعلق به دو شخص از استان مازندران است که صاحب یک دامداری در اطراف گرگان بودند و آخر هفته برای سرکشی از دامداری می آمدند.

وی اضافه کرد: انگیزه این جنایت سرقت اموال بوده و این افراد بعد از کشتن این دو نفر، جنازه آنها را در خودرو مزدا وانت سوزانده بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان