قتل‌ خونین همسر سابق به همراه مادر

مرد کینه‌جو در جنایتی از پیش طراحی‌شده همسر سابق خود را به همراه مادر و خواهر او به قتل رساند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پسربچه‌ای شش‌ساله که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده، در زمان وقوع جنایت در منزل بود پس از شلیک‌های صورت‌گرفته و فرار پدرش، با اجساد غرق در خون مادر، مادربزرگ و خاله‌اش روبه‌رو شد

مرد کینه‌جو در جنایتی از پیش طراحی‌شده همسر سابق خود را به همراه مادر و خواهر او به قتل رساند.

شهرک پردیس کرمانشاه ساعات اولیه صبح پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه را با شلیک‌های متوالی داماد کینه‌جو و ضجه‌ها و فریادهای پسربچه شش‌ساله آغاز کرد و با تماس ساکنان محله، پلیس به محل وقوع حادثه رسید. در همان بررسی‌های ابتدایی معلوم شد سه زن در این حادثه جان باخته‌اند.

مأموران که پی برده بودند مقتولان زنی میانسال و دو دختر او هستند، در همان ابتدا اطمینان یافتند قاتل فردی آشناست که با انگیزه شخصی دست به جنایت زده است. در این میان فرزند یکی از مقتولان شاهد جنایت بود و مشخص شد پدر او دست به این کشتار زده است. این‌گونه بود که سرنخ‌های لازم به دست آمد و مرد جنایتکار به دام افتاد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره این جنایت گفت: پس از وقوع یک مورد قتل‌عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم‌هایی از مأموران به‌سرعت در محل حاضر شدند. این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق خانواده و خواهرزاده یکی از مقتولان است که حدود پنج سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده، جدا شده است.

تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل به‌عنوان میهمان وارد منزل شده و به بهانه‌ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است. سردار جاویدان یادآور شد: داماد سابق خانواده، نیمه‌های شب در اقدامی جنون‌آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته، به سمت همسر سابق ۳۱‌ساله، مادر همسر ۵۵‌ساله که خاله او نیز بود و خواهر همسر ۳۵‌ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

جاویدان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه در ادامه گفت: دیگر موضوع تأسف‌بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه‌ای شش‌ساله که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده، در زمان وقوع جنایت در منزل بوده که پس از شلیک‌های صورت‌گرفته و فرار پدرش، با اجساد غرق در خون مادر، مادربزرگ و خاله‌اش روبه‌رو شده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه درخصوص دستگیری قاتل پس از چهار ساعت گفت: با تکمیل تحقیقات، پلیس به‌سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرد و مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شدند. پس از شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل مأموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه درآمد و حوالی ساعت هشت صبح پنجشنبه و در کمتر از چهار ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

سردار جاویدان درباره علت و انگیزه این قتل توضیح داد: متهم دستگیرشده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی‌های اولیه انگیزه‌اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن‌ها به دل داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی‌ها از قاتل دستگیرشده، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص‌شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان