تابلو بوسه، شاهکار هنرمند اتریشی، برای اولین بار در متاورس

موزه Belvedere اتریش و شرکت arteQ برای اولین بار اثر زیبای ‘بوسه’ شاهکار هنرمند اتریشی، ‘گوستاو کلیمت’ را بصورت NFT در ۱۰،۰۰۰ قطعه به دنیای متاورس معرفی می کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

تابلو بوسه، شاهکار هنرمند اتریشی، برای اولین بار در متاورس 

برای اولین بار در جهان شاهکار هنری 'بوسه' اثر نقاش و هنرمند بنام اتریشی، 'گوستاو کلیمت'، توسط موزه Belvedere، که یکی از بزرگترین موزه‌های اتریش است، از طریق شرکت arteQ به صورت NFT به دنیای متاورس عرضه می‌شود.

موزه Belvedere اتریش و شرکت arteQ برای اولین بار اثر زیبای ‘بوسه’، شاهکار هنرمند اتریشی، ‘گوستاو کلیمت’ را بصورت NFT در ۱۰،۰۰۰ قطعه به دنیای بلاکچین و متاورس معرفی می‌کنند.

در صورتی که شما هم علاقه‌مند به مشارکت در خرید NFT این شاهکار هنری هستید، تا دهم فوریه فرصت دارید تا با مراجعه به این سایت مراحل ثبت نام و قرار گرفتن در لیست خرید را طی نمایید. 

روش کار به این صورت است که پس از ثبت‌نام متقاضیان اولیه، این کار بر روی بستر بلاکچین به اصطلاح مینت (ضرب) می‌شود. مینت شدن این اثر هنری و تبدیل آن به توکن رمزنگاری‌شده، در دهم فوریه آغاز خواهد شد. لازم به توضیح است که NFT این اثر، با نظارت موزه‌ی بلودر به ۱۰ هزار قطعه‌ی منحصر به فرد تقسیم شده و برای فروش در اختیار همگان قرار گرفته است. قیمت هر قطعه، وابسته به قیمت روزاتریوم خواهد بود که در حال حاضرحدود ۱۸۰۰ یورو تخمین زده می‌شود. بعلاوه، هر فرد این امکان را خواهد داشت که حداکثر ۵ قطعه را سفارش گذاری نماید، اما با توجه به استقبال بین‌المللی که صورت گرفته، بعید به نظر می‌رسد که هر فرد بتواند مالک بیش از یک قطعه گردد. در نهایت و پس از به اتمام رسیدن عرضه و مشخص شدن خریداران، موزه بلودر به صورت رندوم قطعات را بین متقاضیان تقسیم خواهد کرد. این برای نخستین بار است که یک‌ مجموعه‌ی‌ دولتی در جهان، یک شاهکار هنری متعلق به کشور اتریش را بر روی بلاک‌چین، به صورت NFT، برای فروش عرضه می‌نماید.

از هم‌اکنون تا ۱۰ فوریه، با ورود به این سایت می‌توانید کیف پول دیجیتالی خود را به لیست سفید اضافه نموده و منتظر دهم فوریه و مینت شدن این اثر بمانید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان