استفاده از رمزارزها در انتخابات ریاست جمهوری!

لی جائه میونگ اولین نامزد ریاست جمهوری در جهان خواهد بود که توکن NFT صادر می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بیت کوین و اتریوم برای حمایت‌های انتخاباتی توسط مهمترین کاندیدای ریاست جمهوری کره جنوبی پذیرفته می‌شود.

لی جائه میونگ اولین نامزد ریاست جمهوری در جهان خواهد بود که توکن NFT صادر می‌کند.

به گزارش کرین تایم (The Korea Times) کمپین ریاست جمهوری لی جائه میونگ، سیاستمدار کره جنوبی، بیت کوین و اتریوم و همچنین سه ارز دیجیتال دیگر را که هنوز توسط کمیته انتخاباتی او انتخاب نشده‌اند، خواهند پذیرفت. این کاندیدا در ماه اکتبر رسماً نامزد حزب دموکرات این کشور شده است.

حامیان لی جائه می‌توانند از این ماه مشارکت خود را در این کمپین آغاز کنند. بر اساس این گزارش، تمام ارزهای دیجیتال اهدایی با کمک یک صرافی محلی به پول نقد تبدیل می‌شوند.

طرح جمع آوری کمک‌های مالی این سیاستمدار شامل توکن‌های غیرقابل تعویض نیز می‌شود. کسانی که به کمپین لی جائه کمک مالی می‌کنند یک رسید NFT دریافت خواهند کرد شامل عکس نامزد انتخاباتی در کنار وعده‌های او خواهد بود. بدین ترتیب فرماندار سابق استان گیونگگی کره جنوبی اولین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ است که توکن NFT صادر می‌کند.

استفاده از ارزهای دیجیتال بخشی از تلاش لی جائه برای جلب نظر جوانان کشور کره جنوبی است. طبق یک نظرسنجی که در ماه نوامبر منتشر شد، ۴۰.۵ درصد از پاسخ‌دهندگان بین ۲۰ تا ۴۰ سال اقدام به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کرده‌اند.

ماه گذشته، این کاندید ریاست جمهوری در سخنرانی دانشگاه ملی سئول ذکر کرده بود که کره جنوبی باید در حوزه ارزهای دیجیتال بین کشورهای مختلف پیشتاز باشد. او همچنین رمزارزها را به‌عنوان یک واقعیت غیرقابل‌انکار توصیف کرده بود. علاوه بر این، لی جائه از به تعویق انداختن مالیات ارزهای رمزنگاری شده تا سال آینده حمایت کرد و در عین حال قول داد که قوانین کسر مالیات را بهبود ببخشد.

جدیدترین نظرسنجی منتشر شده از انتخابات کره جنوبی در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که لی جائه ۴.۶ درصد نسبت به یون سوک یول، نامزد محافظه‌کار حزب رقیب آرای بیشتری دارد. انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی قرار است در ۹ مارس ۲۰۲۲ برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان