نجات سگ کار دست جوان ۱۷ ساله داد!

پسر ۱۷ ساله ای که برای نجات سگش از داخل چاه، به عمق ۲۰ متری این چاه خشک در زمین های اطراف شهرک مرتضی گرد سقوط کرده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پسر ۱۷ ساله ای که برای نجات سگش از داخل چاه، به عمق ۲۰ متری این چاه خشک در زمین های اطراف شهرک مرتضی گرد سقوط کرده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.

ساعت: ۱۱: ۰۵ دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران درخواست کمک فوری شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه۱۳۲ و گروه امداد و نجات ۶ مستقر در ایستگاه ۳۵ را به محل حادثه در شهرک مرتضی گرد، خیابان نرگس روانه کرد.

اکبر اصالتی رییس ایستگاه۱۳۲ آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان درمحل حادثه حضور یافته بود، دراین خصوص ابراز داشت: بنا به اظهار شاهدان، در داخل زمین بایر و بیابانی یک حلقه چاه به عمق ۲۰ متر وجود داشت که ظاهراً سگی که به همراه صاحبش درحال گذر ازاین محل بود، به داخل چاه بدون درپوش سقوط کرد.

وی افزود: صاحب این سگ که پسر ۱۷ ساله و تبعه افغانستان بود بی درنگ با کمک برادرش برای نجات جان سگ خود به درون چاه ۲۰ متری خشک و بی حفاظ رفت.

اصالتی ادامه داد: این پسر نوجوان که بوسیله طنابی پوسیده به داخل چاه رفته بود، پس از نجات سگش و خارج کردن آن از عمق چاه، با کمک برادرش و با طناب تصمیم می گیرد از چاه خارج شود که درهنگام صعود، به علت پاره شدن این طناب فرسوده، تقریبا از نیمه راه به عمق چاه سقوط کرد و در انتهای چاه مجروح و گرفتار شد.

اصالتی افزود: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با ایمن سازی محل، خود را به فرد مصدوم در انتهای چاه رسانده و توانستند این پسر مصدوم را به بیرون از چاه منتقل کرده وتحویل عوامل اورژانس حاضر درمحل بدهند.

رییس ایستگاه ۱۳۲ آتش نشانی تهران با بیان اینکه محل به علت نا ایمن بودن تحویل عوامل دهداری شهرک مرتضی گرد شد، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل ودادن تذکرات ایمنی، به ایستگاه خود مراجعت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان