بد اقبال ترین رمزارزها در بازار

همان‌طور که در جریان هستید، وضعیت بازار رمزارز‌ها خوب نیست و حدود چندماهی هست که روند تمام بازار، نزولی است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

همان‌طور که در جریان هستید، وضعیت بازار رمزارز‌ها خوب نیست و حدود چندماهی هست که روند تمام بازار، نزولی است.

در این بین اما بعضی از کوین‌ها ریزش بیشتری داشتند و بعضی هم توانستند ریزش کمتری را تجربه کنند.

سولانا (Solana)، آوالانچ (AVALANCHE) و ترا (Terra) از کوین‌های بد اقبال چند ماه اخیر بازار رمزارز‌ها بوده‌اند! این ۳ کوین که از آن‌ها به عنوان قاتلان اتریوم (Ethereum) نیز نام برده می‌شود، با ریزش‌های اخیر حدود یک سوم از ارزش بازار خود را از دست داده‌اند!

دلیل نام‌گذاری این کوین‌ها و پروژه‌ها به عنوان قاتلان اتریوم، قدرتمند بودن پروژه و شبکه بلاک‌چینی آن‌ها است، به طوری که حتی می‌توانند جایگزین اتریوم شوند!

همچنین خوب است که بدانید که شبکه بلاک‌چین این ۳ کوین از سیستم مالی غیرمتمرکز دیفای (Defi) و تکنولوژی توکن‌های غیرمثلی (NFT) پشتیبانی می‌کند.

اوضاع بازار رمزارز‌ها در ماه ژانویه اصلا خوب نبوده و بیت کوین نیز در این ماه حدود ۲۰ درصد ریزش را تجربه کرد!

این ریزش برای ۱۵ آلت‌کوین برتر بازار، بدتر بوده و برای این ۳ کوینی که به عنوان قاتلان اتریوم شناخته می‌شوند نیز از همه بدتر بوده!

در ماه ژانویه که دیروز به پایان رسید، سولانا حدود ۴۲ درصد از ارزش خود در برابر دلار آمریکا را از دست داد! این عدد برای ترا ۴۰ درصد و برای آوالانچ ۳۶ درصد بود.

کاردانو (Cardano) در ماه ژانویه کمی بهتر عمل کرد و فقط ۲۰ درصد کاهش قیمتی را تجربه کرد! اتریوم و پولکادات (Polkadot) نیز هرکدام حدود ۲۷ درصد ریزش قیمتی داشتند.

شبکه‌هایی مانند سولانا به دنبال شبیه سازی اتریوم با هزینه کارمزد کمتر و سرعت بالا‌تر هستند؛ در سال ۲۰۲۱ نیز همه مسائل مربوط به این پروژه خوب پیش می‌رفت.

برای مثال براساس اطلاعات سایت کوین مارکت کپ (Coin Market Cap) سولانا سال ۲۰۲۰ را با قیمت ۱.۸۴ دلار به پایان رساند، این درحالی است که همین کوین در سال ۲۰۲۱ با استقبالی عظیم مواجه شد و توانست این سال را با قیمت ۱۷۸.۵ دلار به پایان برساند.

براساس داده‌های سایت کوین شیرز (CoinShares) در طی دو هفته گذشته نشانه‌هایی از ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها مشاهده شده است که این مسئله می‌تواند باعث ثبات قیمتی بیشتر در بازار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان