خرید لایک اینستاگرام | خرید لایک اینستاگرام ارزان | خرید فالوور ایرانی | خرید کامن

چگونه لایک اینستاگرام خود را بالا ببریم؟ | 7 روش سه سوته افزایش لایک اینستاگرام

اما چه جوری میشه لایک ها را افزایش داد؟ افزایش لایک اینستاگرام آنچنان هم سخت نیست با آسان برند همراه باشید تا این کار برایتان آسان شود

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در اینجا میخواهیم از اینستاگرام صحبت کنیم، نحوه استفاده از آن را برای شما آموزش دهیم. اینستاگرام نه تنها در جهان بلکه این روزها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. عکس‌های اینستاگرامی هر روز چندین میلیون لایک می‌گیرند. در اینستگرام ممکن است شما اکانت شخصی داشته باشید یا نه امکان دارد برای فعالیت های تجاری استفاده می کنید. اما  هر آنچه برای همه مهم است افزایش فالوور واقعی و داشتن لایک بالا در اینستاگرام است. در این مطلب ترفندها و راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام بیان می‌شود.

اما چه جوری میشه لایک ها را افزایش داد؟ افزایش لایک اینستگرام آنچنان هم سخت نیست با آسان برند همراه باشید تا این کار برایتان آسان شود

هفت روش افزایش لایک اینستاگرام

1) روش اول یعنی خرید مستقیم لایک اینستاگرام

که شما میتونید از سایت آسان برند خرید کنید و زحمت زیادی برای گرفتن لایک نکشید و این یک خدمات پولی از سایت ماست ولی برای بدست آوردن لایک های طبیعی تر میتوانید بقیه مطلب را بخوانید.برای این کار روی خرید و افزایش لایک اینستاگرام کلیک کنید

1) فیس بوک و اینستاگرام در کنار هم

به این آمار دقت کنید:

بیش از ۲۰ درصد از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، عضویت دارنددر فیسبوک هم فعالیت می کنند.۳% از کسانی که در فیسبوک با شما ارتباط دارند در اینستاگرام نیز شما را فالو دارند

پس با توجه به مطالب گفته شده بالا یکی از راهکارهای افزایش فالوورها، اتصال اکانت این دو شبکه اجتماعی است. با اینکار دوستان و آشنایان شما در هر شبکه ای که باشند پروفایل شما را مشاهده خواهند کرد. می توانید با ارسال یک Status در فیسبوک، پیج اینستاگرامی خود را به دوستان فیسبوکی خود معرفی کنید.

2) هشتگ‌های محبوب

اگر در شبکه‌هایی مانند توییتر فعالیت کرده باشید، با اهمیت هشتگ ها آشنائید. با استفاده از هشتک در اینستاگرام می توانید باعث دیده شدن بهتر عکس ها و پست های خودتان شوید. البته به این مورد توجه کنید که هشتگ های مورد استفاده شما با موضوع پست و عکس شما در ارتباط باشد. استفاده هم زمان از هشتگ های زیاد و نامربوط در پست، نوعی گدایی لایک محسوب می شود و این بسیار نامطلوب است.

هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

چگونه بفهمیم کدام هشتگ ها طرفدار بیشتری دارند و محبوب هستند؟ هشتگ را جستجو کنید و تعداد عکس های پیدا شده را مشاهده کنید. وقتی تعداد عکس های آن هشتگ بیشتر باشد یعنی این هشتگ جزء هشتگ های محبوب بوده و کاربران نیز آن را بیشتر جستجو می کنند. که چند نمونه از هشتگ های معروف فارسی بیان می شوند:

عکس

ویدئو

دابسمش

خنده

جالب

کلیپ

فوتبال

ورزش

خبر

لباس

3) از فیلترهای معروف اینستاگرام استفاده کنید

در زیر ده نمونه از از فیلترهای معروف اینستاگرام بیان می شوند. استفاده از این فیلترها نیز مانند هشتگها، که باعث میشود بیشتر دیده شوید و افزایش لایک داشته باشید.

Normal

Earlybird

X-Proll

Hefe

Rise

Valencia

Amaro

Brannan

Lomo-fi

Hudson

4) زمان های مناسب برای انتشار پست اینستاگرام

طبق آمارهای منتشر شده، شنبه ها ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر، بیشتر کاربران اینستاگرام آنلاین هستند. همچنین روزهای سه شنبه الی پنج شنبه بین ساعت های ۳ تا ۴ بعد از ظهر،بهترین زمان است که می توان  لایک و کامنت بیشتری داشته باشیم.

برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید زمان های مناسب را با توجه به زمینه فعالیت خود شناسایی کنید و در آن زمان ها حضور بیشتری داشته باشید. توجه کنید که، در چند ساعت اول پس از ارسال پست ، کابران بیشترین کامنت را برای شما ارسال خواهند کرد. پس باید در آن زمان آنلاین باشید و حضور فعال تری داشته باشید.

شما به راحتی می توانید با اپلیکیشن های مختلف چندین عکس را در یک عکس جا دهید و آن عکس را در پروفایل خود ارسال کنید. طبق بررسی های انجام گرفته متوجه شدیم که اینگونه عکس ها معمولاً ۱۹٫۴۱% لایک بیشتر و ۲۲٫۰۴% کامنت بیشتری نسبت به عکس هایی که به صورت معمولی (۱ عکس در یک فریم) هستند دریافت میکنند.

5) افزایش لایک اینستاگرام با عکس های ترکیبی خوب جواب میده!

عکس های ترکیبی همراه با خلاقیت شما معمولاً ۱۹٫۴۱% لایک بیشتر و ۲۲٫۰۴% کامنت بیشتری نسبت به عکس های معمولی و تک فریمی دریافت می کنند.

برای ترکیب عکس ها می توانید از برنامه هایی مانند Diptic استفاده کنید و چند عکس مختلف را در یک فریم قرار دهید. اینکار به عکس های شما جذابیت بیشتری می دهد. در نتیجه لایک بیشتری می گیرید.

6) در اینستاگرام نظر دهید تا دیده شوید

اگر به دنبال افزایش فالوور و لایک اینستاگرام هستید باید در پیچ های دوستان خود و افراد دیگر فعالیت بیشتر داشته باشید.مثلاً برای عکس ها و ویدئوهای دیگران کامنت بگذاریدکه با اینکار باعث میشود آنها ترغیب شوند از پروفایل شما بازدید می کنند. مدونید که لایک کردن نیز خوب است اما با کامنت گذاشتن برای کاربران دیگر، بیشتر ترغیب می شوند که به شما یه سری بزنند.

7) فالوور بیشتر، لایک بیشتر

برای افزایش لایک اینستاگرام ، فالوورهای خود را بیشتر کنید.شم ا میتوانیدبا استفاده از عکس های با کیفیت، عکس های چالشی، عکس های جذاب و داشتن پروفایل کاملو منحصر به فرد، از جمله مواردی است که باعث می شود فالوورهای زیادتری داشته باشید. اگر از اینستاگرام برای فعالیت های تجاری استفاده می کنید، اجرای مسابقه و یا ارائه تخفیف و خدماتی ویژه فالوورها نیز از دیگر روش های افزایش فالوور است. البته خرید فالوور و استفاده از ربات های افزایش فالوور نیز راهکار مناسبی برای افزایش فالوور های اینستاگرام است.  فالوور فیک اینستاگرام هرگز تصاویر شما را لایک نمی کند و زیر تصاویر یا ویدیوهایی که شما در صفحه اینستاگرامتان آپلود و منتشر می کنید، کامنت نمی گذارد. این یعنی تعاملی بین شما و این نوع فالوور بوجود نخواهد آمد.

بنابراین هدفتان جذب فالوورهای واقعی در اینستاگرام باشد. بهترین روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که کاربران اینستاگرام با تمایل خودشان پیج شما را دنبال و فالو کنند. که تکنیک های متفاوتی از جمله تبلیغ در سایر پیج های اینستاگرام و همچنین استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان