فوری | تیراندازی خونبار در ولنجک

سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارقان در منزل یکی از شهروندان در محله ولنجک، نزدیکترین گشت انتظامی کلانتری ۱۶۳ ولنجک به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند فردی با یک دستگاه خودرو در حال زاغ زنی منزل بوده و درب منزل باز می باشد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی در ولنجک که به سمت ماموران تیراندازی می کرد، خبر داد و گفت: متهم با اقتدار ماموران دستگیر و خلع سلاح شد.

سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارقان در منزل یکی از شهروندان در محله ولنجک، نزدیکترین گشت انتظامی  کلانتری ۱۶۳ ولنجک به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند فردی با یک دستگاه خودرو در حال زاغ زنی منزل بوده و درب منزل باز می باشد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا پلاک خودرو استعلام و مشخص شد پلاک خودرو سرقتی می باشد، افزود:  ماموران دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند که متهم به محض مشاهده پلیس  با استفاده از سلاح جنگی چند تیر به سمت ماموران شلیک و به صورت پیاده از محل گریخت.

این مقام پلیسی افزود:  با اقتدار ماموران  متهم که همچنان به سمت ماموران تیراندازی می کرد، دستگیر و در بررسی های بیشتر  یک قبضه سلاح گرم به همراه ۱۲ تیر جنگی کشف  شد. رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت پلاک خودرو  از محله نازی آباد اعتراف و اظهار کرد: با سرقت پلاک خودرو با همکاری همدستش به سرقت از منازل می پرداخته است.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم به 7 فقره سرقت منزل اعتراف کرد،  افزود: هر 7 مال باخته شناسایی و دستگیری متهم فراری نیز در  دستور کار قرار داد.

منبع: ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان