این رمزارزها امروز بیش از ۲۰ درصد رشد داشتند

امروز یکشنبه بازار رمزارزها به معاملات یکنواخت خود ادامه می‌دهد. بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب در کانال‌های ۴۳ و ۳٫۳ هزار دلاری معامله می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در حالی که ارزش بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته رشدی یک درصدی داشته است برخی از ارزهای متاورسی بیش از ۲۰ درصد رشد را به ثبت رساندند.

امروز یکشنبه بازار رمزارزها به معاملات یکنواخت خود ادامه می‌دهد. بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب در کانال‌های ۴۳ و ۳٫۳ هزار دلاری معامله می‌شوند. ارزش کل بازار هم با یک درصد رشد نسبت به روز گذشته به ۲٫۱۹ هزار میلیارد دلار رسیده است. با این حال در همین شرایط هم برخی از رمزارزها توانسته‌اند رشد بالای ۲۰ درصد را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت برسانند.

دیفای دیگن لند (DDL)

این ارز دیجیتال که در نوامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شده است یک کوین متاورسی بازی-برای-درآمد است که به کاربران این امکان را می‌دهد در جهان واقعیت مجازی خود، پلتفرم جدید بسازند. دیگن لند مینی‌-بازی‌های متعددی در خود دارد که به صورت هفتگی بازیکنان را رتبه‌بندی می‌کند. هر بازیکنی که بتواند در صدر جدول هفتگی قرار بگیرد، جایزه‌ای بین ۵۰ تا ۵۰۰ دلار از آن خود خواهد کرد.

این کوین ارزش بازاری بالغ بر ۵٫۳ میلیون دلار دارد و در حال حاضر قیمتی معادل ۰٫۰۰۰۰۳۱۸۹ دارد و در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی ۳۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

سالیس (SLC)

این ارز دیجیتال در ژانویه ۲۰۲۱ وارد بازار شد و به اولین پلتفرم واقعیت مجازی متاورسی بر بستر سولانا تبدیل شد. این ارز دیجیتال مشابه دیسنترالند و سندباکس است و به کاربران اجازه می‌دهد تا در متاورس سه بعدی اکتشاف کرده و زمین بخرند.

سالیس همچنان با ارائه چند مینی-بازی در جهان متاورس به بازیکنان اجازه درآمدزایی و دریافت توکن‌های نادر را می‌دهد. این ارز دیجیتال امروز با عبور از مرز ۴٫۱ دلاری ضمن ثبت سقف تاریخی خود رشدی ۳۲ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسانده است.

پلنت سندباکس (PSB)

این رمزارز در اکتبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. و در میان ارزهای متاورسی بیشترین رشد را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. پلنت سندباکس در واقع توکن بومی پروژه اسمارت‌چین بایننس به حساب می‌آید. این توکن خود را یک بازی فیزیکی معرفی می‌کند که به کاربران امکان داده که جهان سندباکس خود را با ایتم‌های نامحدود ساخته و شخصی‌سازی کنند. پلنت سندباکس همچنین یک بازی چندنفره NFT دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد در یک زمین بازی مبارزه کرده و سود کسب کنند.

پلنت سندباکس شرکای قدرتمندی چون Gate.io دارد که از پروژه‌های بزرگی نظیر گیم‌فای، نیوویو کپیتال و دک‌.ادونچرز حمایت می‌کند. ارزش بازار فعلی این ارز ۳٫۵ میلیون دلار بوده که به نسبت پایین است. در صورت ادامه توسعه متاورس، این ارز می‌تواند سقف تاریخی جدیدی را به ثبت برساند.

پلنت سندباکس که امروز به قیمت ۰٫۸۵ دلاری هم رسید در حال حاضر در محدوده ۰٫۷ دلاری در حال معامله است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان